Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Centrul multifunctional Craiova ? Pavilion Central?(executie)


Anunt de participare numarul 109688/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Centrul multifunctional Craiova ? Pavilion Central?(executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova, Str. Popoveni, nr.3B
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Centrul multifunctional Craiova ? Pavilion Central?(executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45251200-3-Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiect Tehnic nr. 26390/2009 intocmit de S.C. PROIECT Bucuresti S.A. in asociere cu S.C. PROIECT S.A. Craiova, aprobat prin HCL nr. 311/2008, modificata prinHCL nr.398/2008, HCL nr.59/2010 si HCL nr.284/2010.
Valoarea estimata fara TVA: 66, 351, 866RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
930 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 1.200.000 lei.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, Bugetul creditelor externe si interne, Bugetul de stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord/contract de asociere. Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Decl. privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Persoane juridice straine: - Documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor;
- Acord de asociere;pt persoane juridice/fizice romane- Certificat unic de inreg. emis de Oficiul Registrul Ccomertului;
- Certificat constatator emis de ORC in original, sau copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident;
- declaratie, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pt. una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006;b) ca in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: 1) Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 in copie, vizate si inregistrate de Administratia Finantelor Publice (pentru Persoane juridice /fizice romane);sau, pentru Persoane juridice /fizice straine- Bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale ultimilor trei ani (31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009) vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de traducator autorizat;Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009): completare Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.
3. Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani: Cerinta minima: valoarea indicatorului trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 90%-100%(active circulante/datorii curente x100).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 130.000.000 lei (excl. TVA), resp. 30.462.800, 23 Euro, (1 Euro = 4, 2675 lei la data de 11.10.2010);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate;
- Experienta similara. Pentru aceste contracte ofertantul va prezenta: copie contract, p. v.de receptie, Recomandare/Cert.de indeplinire a obligatiilor contractuale cu calificativul foarte bine.
- Autorizari solicitate: autorizare ANRGN; ISCIR pt. montaj cazane; ISCIR pt. montaj lifturi; ISCIR CT dupa executie; ANRE tip C2A pt. lucrari instalatii electrice; ISCIR, RNR, ASME pt. sudorii utilizati, autorizare de livrare, de instalare montaj si punere in functiune; autorizare privind executarea serv.de garantie;
- Obligatii contractuale in desfasurare-daca exista;
- Declaratie echipamente tehnice, utilaje, instalatii;
- Decl.privind personalul angajat si al cadrelor de conducere;Personal de specialitate: - Sef santier CCIA;
- Sef santier adj. CCIA;
- Doi responsabili tehnici cu executia;
-Responsabil privind controlul tehnic de calitate
-Specialist instalatii electtrice atestat ANRE II B si III B;
-Specialist instalatii gaze ? atestat ANRGN ;
-Specialist executia sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-Specialist montare si punere in functiuneinstalatii termice ? Autorizatie ISCIR
-Specialist montare si punere in functiune instalatii de ridicat Autorizatie ISCIR
-Topometrist autorizat;
- Sudori instruiti, verificati si autorizati ISCIR, RNR, ASME
-Personal autorizat de catre BRML pt. masurarea presiunii si a temperaturii;
Se vor prezenta obligatoriu: CV, declaratie disponibilitate, copii contracte munca sau colaborare, acte calificari, atestate, legitimatii, diplome.
-Informatii privind subcontractantii;
-Cerinte privindstandarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent;
-Informatii privind masurile de protectia a mediului. ISO 14001 sau echiv.-declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul caa tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Certificat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau echivalent;
- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul caa tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul va face dovada executiei in ultimii 5 ani a unui contract/contracte de lucrari similare cu cele ofertate (de natura si complexitatea lucrarilor prevazute in Documentatia de atribuire, Cod CPV: 45211350?7; 45100000-8; 45231000-5; 45233140-2; 45251200-3; 45300000-0), cu o valoare cumulata de minim: 65.000.000 lei (excl. TVA), resp. 15.231.400, 11 Euro.(1 Euro = 4, 2675 lei la data de 11.10.2010)2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de minim urmatoarele tipuri de echipamente: -atelier centralizat de fasonat otel-beton si confectionat carcase;
-buldoexcavator, motopompa, -laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare / colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestui contract-statie de betoane, -macara, -statie de preparare a mixturilor asfaltice, -instalatie mecanizata de amorsare, -repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald, autobasculante dotate cu prelata pentru transport-mixturi asfaltice, -autospeciala cu matura mecanica, -autobasculante pentru transport materiale de constructii, -autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase, -vibrocompactor pe pneuri pentru terasamente cu cilindru, -vibrocompactor cu cilindri lis, autograder.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, in conf. cu preciz. din Fisa de Date, cap.IV.2 , atasata anuntului de participare, si H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S6-006241 din 09.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.7, Sala Nicolae Romanesu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Centrul Multifunctional Craiova-Pavilion Central?, cod SMIS 3766, Contract de finantare nr. 808/25.08.2010 prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 4 ? Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, Domeniul de interventie 4.1 ? Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Intrucat sistemul nu permite incarcarea completa a conditiilor de participate la licitatie, facem precizarea ca informatiile complete in acest sens se regasesc in Fisa de Date a achizitiei atasata prezentului anunt. Precizam deasemenea ca autoritatea contractanta accepta certificate, autorizatii echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Fisa de date a achizitiei, Modelul de contract si Formularele sunt atasate electronic la prezentul anunt de participare. Din motive tehnice documentatia reprezentand Proiectul tehnic (piese scrise si piese desenate) nu este posibil sa fie atasata la prezentul anuntul de participare. La solicitarea operatorilor economici interesati, documentatia tehnica in format electronic (CD), va fi pusa la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit, pe baza de proces verbal de predare-primire, de la sediul autoritatii contractante din Municipiului Craiova, str. A. I. Cuza, nr.1, de luni pana vineri, intre orele 8-16.00. In cazul in care documentatia va fi transmisa prin posta, operatorul economic va suporta costurile aferente transmiterii documentatieiEste interzisa folosirea documentatiei de atribuire de catre operatorii economici, in alte scopuri decat cel de intocmire a ofertei in vederea participarii la licitatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419.851, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer