Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centrul National de Cercetare pentru Hidrogen si Pile de Combustie-Cheltuieli de proiectare si engineering - proiect tehnic si detalii de execuie


Anunt de participare numarul 35579/10.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Adresa postala: Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Floarea Pop, Tel.0250/732744, int. 110, In atentia: Dan Mocanu, Email: [email protected], Fax: 0250/732746, Adresa internet (URL): www.icsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.icsi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare si cercetare aplicativa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centrul National de Cercetare pentru Hidrogen si Pile de Combustie-Cheltuieli de proiectare si engineering - proiect tehnic si detalii de execuie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: INC-DTCI - ICSI Rm. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare: proiect tehnic, PAC-proiect pentru autorizatia de constructie, DDE-detalii de executie al obiectivului Centrul National de Cercetare pentru Hidrogen si Pile de Combustie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73300000-5 - Proiectare si executare in domeniul cercetarii si dezvoltarii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 294, 118RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.11.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 7000 lei si garantie de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare buget de stat. Nu se acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea operatorilor economici sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii: prezentare formular A; certificat cazier fiscal;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, formular
B, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Documente care dovedesc
forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat de organul fiscal - balanta de verificare de pe luna anterioara prezentarii ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra afaceri a ultimului an trebuie sa fie mai mare de 460.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii se vor prezenta urmatoarele: -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de recomandari din partea beneficiarului (se vor anexa contractele incheiate pentru achizitiile similare prezentate in lista, cu forme de finalizare a contractelor respective). Din datele prezentate trebuie sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare prezentei achizitii.-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. Se vor anexa CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica si certificarile -un specialist inscris in Tabloul National al Arhitectilor din Romania arhitect cu drept de semnatura .
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii (calculatoare, imprimante, plottere, licente programe proiectare)
- informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din datele prezentate sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare si a avut o valoare de minima de 150.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Termen de prestare a serviciului
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 331 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin: - ordin de plata in contul RO73BRDE390SV01871783900 sau- numerar la caseria INC- DTCI - ICSI RM. Valcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 11:30
Locul: sediul INC-DTCI - ICSI Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-311.80.90, Email: [email protected], Fax: 021-311.80.95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Spaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3195180, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia: max. 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal. Contestatia se formuleaza in scris, detalii Cap. 3 din documentatia de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Av. Danut-Marian Livescu pentru Oficiu Juridic INC-DTCI - I CSI Rm. Valcea
Adresa postala: Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel.0250-732744, Email: [email protected], Fax: 0250-, Adresa internet (URL): www.icsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2007 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer