Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CENTRUL NATIONAL PENTRU HIDROGEN SI PILE DE COMBUSTIE


Anunt de participare numarul 45453/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Adresa postala: Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Floarea Pop, Tel.0250/732744, int. 110, Email: [email protected], Fax: 0250/732746, Adresa internet (URL): www.icsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.icsi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare si cercetare aplicativa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CENTRUL NATIONAL PENTRU HIDROGEN SI PILE DE COMBUSTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: INC-DTCI-ICSI Rm.Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cladire cu regim de inaltime D+P+E, prevazuta cu laboratoare-echipamente de ultima generatie, hala productie, spatii expo, sali de sedinte, birouri, arhiva, depozit, grupuri sanitare, vestiare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.1)
45214610-9-Cladiri de laboratoare (Rev.1)
45214620-2-Echipament de cercetare si experimentare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 155.000 lei si garantie de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: buget de stat; avans 15% din valoarea contractului. Restul de 85% dupa receptia lucrarii facturate, in 2 zile lucratoare de la intrarea in contul achizitorului a sumei alocate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea operatorilor economici sa fie legalizata. In caz de subcontractare, ofertantul va prezenta subcontractele perfectate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederire art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
-Confirmarea privind plata contributiilor, impozitelor si taxelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local - formular tip emis de organismele competente;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Persoane juridice romane: se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Persoane juridice straine: se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil aferent ultimului an incheiat, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice;
-Declararea cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri medie anuala, medie pe ultimii 3 ani, trebuie sa fiede29.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: ;
-Certificarea de buna executie;
-Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
-Autorizatie pentru desfasurarea de activitati de constructie-montaj destinate instalatiilor nucleare
-AtestatANRE pentru executie si proiectare tip A, B, C1B, C2B
-Autorizatie ISCIR pentru instalatii nucleare NC 2-83;
-Autorizatie ISCIR pentru instalatii de incalzire si cazane;
-Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-Informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din datele prezentate trebuie sa rezulte indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte, al caror obiect a fost executia de lucrari de constructii si instalatii aferente.De asemenea se impune o valoare cumulata de min. 4.000.000 RON pentru max. 3 contracte indeplinite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Calitatea materialelor utilizate in constructie
10%
Descriere:
4.
Caracteristici tehnice si functionale ale echipamentelor
10%
Descriere:
5.
Programul calitatii
5%
Descriere:
6.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1298 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatie atribuire: se pune la dispozitia potentialilor ofertanti in termen de 2 zile lucratoare de la primirea solicitarii scrise de cumparare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 10:00
Locul: INC-DTCI - ICSI Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-311.80.90, Email: [email protected], Fax: 021-311.80.95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Spaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3195180, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia: max. 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal. Contestatia formuleaza in scris, detalii Cap. 3 din documentatia de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Av. Danut-Marian Livescu pentru Oficiu Juridic INC-DTCI - I CSI Rm. Valcea
Adresa postala: Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel.0250-732744, Email: [email protected], Fax: 0250-732746, Adresa internet (URL): www.icsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer