Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CENTRUL SOCIAL DE NOAPTE SI REINSERTIE SOCIALA A PERSOANELOR FARA ADAPOST "SFANTA VINERI" SUCEAVA - LUCRARI DE REABILITARE SPATIU


Anunt de participare numarul 62561/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA LUMINA LINA
Adresa postala: Bld.George Enescu FN, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720196, Romania, Punct(e) de contact: MINU MITITELU, Tel.0330115040, Email: [email protected], Fax: 0230515940
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CENTRUL SOCIAL DE NOAPTE SI REINSERTIE SOCIALA A PERSOANELOR FARA ADAPOST "SFANTA VINERI" SUCEAVA - LUCRARI DE REABILITARE SPATIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Suceava, Bld.George Enescu, FN, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de reabilitare -constructii si instalatii la cladirea existenta destinata centrului social de noapte dupa cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de finisaje la cladirea destinata centrului social de noapte (corp a si 2)si instalatii electrice 100% si termice 100%, conform proiectului tehnic, caietelor de sarcini si listelor de cantitati existente in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Program de Interes National al Ministerului Muncii, Familiei si Egalitatii se Sanse: 90%;
-Finantare surse proprii: 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.02si Formular nr.12C;
2.Declaratie privind neincadrarea in prvederile art 181-Formular nr.03;
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de DGFP-original4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -original
5.Certificat de inregistrare fiscala-copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente, acesta trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara-completare Formular nr.12F- se solicita cel putin o lucrare executata din fonduri nerambursabile
2.Resurse umane-completare Formular nr.12I
3.Declaratie cu subcontractantii -completare Formular nr.12 G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentele se ridica de la autoritatea contractanta, iar plata se va face direct la caserie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Suceava, Bld.George Enescu, FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite (formular 01/1) si avand act de identitate sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava - Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4)0230 214948, Fax: (+4)0230 214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA LUMINA LINA SUCEAVA
Adresa postala: BLD. GEORGE ENESCU , FN, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720196, Romania, Tel.0330 115040, Fax: 0230 515940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer