Licitatie Publica - Centrul Sportiv Universitar
Anunt de participare numarul 28968/21.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540139, Romania, Punct(e) de contact: Consilier Juridic/Serviciul Investitii, Tel.0265213533, In atentia: Jr. Salagean Maria Dumitrita, Ing. Cundiev Victor, Ing. Harangus Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0265211944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centrul Sportiv Universitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de proiectare, executia lucrarilor de constructii, instalatii si dotarea cu utilaje, echipamente tehnologice si dotari specifice obiectivului de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.1)
29834100-5-Echipament pentru piscine (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 454, 925RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 90.000 RON, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)formular A eligib.;2)formular B neincadr. 181;3)certif. constat.de plata a oblig.la bugetul de stat si bugetul local;4)certif. constat. ORC;5)extras statut;6)copie CUI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)cifra medie de afaceri;2)bilant vizat si inregistrat de org. competente sau rapoarte anuale, scrisori bonitate sau alte doc.privind capacit. economico financiara;3)contractul de asociere pt. licit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)13.500.000 RON;2)30.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)lucrare complexa;2)form. C princip. lucr. 5 ani si PV, recomand.;3)lucrari in curs;4)recomand. echipamente si dotari;5)form. D subcontr.;6)acord de subcontr.;7)form. F efective medii pers.;8)studii pregatire pers.;9)dovada de angajat al firmei;10)declar. pers. alocat pt. lucrare;11)form. E utilaje, instal., echip.;12)asig. calit.si a standard. de mediu;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)min. 1 lucr.de 1.500.000 RON;4)3 beneficiari;12)ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Oferta tehnica (include proiectul pt. autorizatia de constructie)
20%
Descriere:
3.
Durata de exectie
12%
Descriere:
4.
Durata de garantie acordata
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria U.M.F.Tg. Mures. Documentatia de atribuire se va elibera pe baza unei cereri, dupa dovada platii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 11:00
Locul: Sediul U.M.F. Tg. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540139, Romania, Tel.0265/213533, Email: [email protected], Fax: 0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 12:25