Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centura Sud Ineu


Anunt de participare numarul 72632/25.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centura Sud Ineu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Ineu, Jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia unei sosele de centura pentru fluidizarea traficului in oras.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233122-0 - Lucrari de constructii de drumuri de centura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizare de santier
Constructie centura sud Ineu
Intersectie cu DN 79A
Intersectie cu DJ 792
Iluminat public intersectie cu DN 79A
Iluminat public intersectie cu DJ 792
Amenajarea terenului
Valoarea estimata fara TVA: 13, 098, 909RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.05.2009 pana la 12.04.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 255.000RON. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA - formular Anexa 11. Mod constituire: OP vizat/retineri din factura.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorul are dreptul de a se asocia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor eligibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
2.Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, prin prezentarea in copie a certificatului de atestare pentru lucrari pe raza drumului national, in valabilitatea mentionata de emitent. In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.
3.Persoane juridice/fizice straine: ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa execute lucrari pe drumurile nationale. In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Bilantul contabil din anii 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente si scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: Dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de plafonul impus de 37.000.000 RON -formular Anexa 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani cu prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar - formular Anexa 12
2.Minim trei recomandari de la beneficiari unde s-au prestat lucrarisi s-au livrat echipamente similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.Certificat ISO 9001 sau echivalent.2.Certificat ISO14001 sau echivalent.3.Certificat ISO 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
50%
Descriere:
2.
Perioada de executie
30%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S26-037388 din 06.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei orasului Ineu sau prin ordin de plata in contul RO69TREZ0245006XXX000044.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 11:00
Locul: Primaria orasului Ineu, Str. Republicii, nr. 5, 315300, Jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza buletinului de identitate si a unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in cel mult 5 zile de la data aducerii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: Str. Republicii, nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257/511550, Email: [email protected], Fax: 0257/511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 19:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer