Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cercetare sociologica privind starea sociala a orasului Bucuresti si dezvoltarea Zonei Metropolitane Bucuresti


Anunt de participare numarul 146092/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +4 0213055530, Email: [email protected], Fax: +4 0213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cercetare sociologica privind starea socialaa orasului Bucuresti si dezvoltarea Zonei Metropolitane Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cercetare sociologica privind starea sociala a orasului Bucuresti si dezvoltarea Zonei Metropolitane Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cercetare sociologica privind starea sociala a orasului Bucuresti si dezvoltarea Zonei Metropolitane BucurestiDurata contractului este pana la 31.12.2013.
Valoarea estimata fara TVA: 717, 196.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 14.300 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14, din Sectiunea Formulare, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului fara T.V.A.. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioareNota: Se va prezenta Formularul nr 22, din Sectiunea Formulare, cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie. In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Cristina Pirvulescu - Consilier Personal Primar General, Ileana Anghel-Person - Director Executiv MFPE, Roxana Raboaca-Expert, Gheorghe Nitu-Expert, Silvia Ioana Barbulescu -Director Executiv DPA, Johann Nunweiller - Director Executiv DC, Marian Alexandru-Consilier Juridic, Raluca Ionescu-Inspector, Corina Davidescu-Expert, Georgeta Dumitru -Expert, Liviu Busuioc-Expert, Violeta Iancu-inspector, Mincu Daniela- Director General DGA, Iordache Adriana-Director Executiv DJ, Bogdan Hreapca-Director General-DGDI, Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E., Ion Florea ?Director Executiv D.F.C., Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele consilierilor generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri : Alexandre-Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro-Robert-Eduard, Boaja Minica, Bologa Catalin ? Gheorghe, Campeanu Remus ? Catalin, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta ? Sorina, Comsa Cornel ? George, Cretu Simona, Darabont Alexandru ? Dan, Deaconescu Ionel ? Cristinel, Dinu Maria ? Mirela, Draghici Aurelia ? Gratiela, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan ? Cristian, Ghita Richard ? Vicentiu, Giugula Mihai ? Doru, Iliescu Catalin ?Lucian, Ilina Ion ? Cosmin, Manolache Valeriu ? Marian, Margarit Nicolae ? Sorin, Marin Stefanel ? Dan, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel ? Octavian, Nicolescu Cristina ? Elena, Olteanu Cristian ? Marian, Orzata Radu ? Paul, Peptan Mihai, Pieptea Cornel, Pirvu Cosmin Gabriel, Popa Maria, Popescu Dorin, Popescu Eugenia Ana ? Maria, Popescu Manuela Violeta, Poterasu Cornel ? Constantin, Radulescu Stefan ? Cristian, Raicu Mircea ? Cristian, Rizoiu Mircea, Sava Ioan ? Razvan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix Mihai, Talau Mihnea ? Stefan, Tanase Ion ? Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tugurel Marius ? Cristian, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkoczy JuliaAcest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare cu 1.300.000 lei.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport de audit/ raport financiar/documente etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.
In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit. ec.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, printr-un angajament ferm incheiat prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 6- Informatii generale din sectiunea FormulareSe vor prezenta: Formularul nr.21, Formularul nr.1, Formularul nr.18
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa experienta de cercetare sociologica in domeniile dezvoltarii urbane si metropolitane, studiul grupurilor vulnerabile, evaluarea impactului unor proiecte asupra regenerarii socio-economice, schimbarile in structura sociala, discriminare si incluziune sociala.
Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va prezenta cel putin un contract sau maxim 3 contracte in cumul de minim 900.000 lei.
Fisa de informatii privind experienta similara, ce contine datele de identificare ale contractelor similare derulate. Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - copii ale contractelor sau ale paginilor din contract/ proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor/recomandari din partea beneficiarilor/certificate/orice alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara. Nota: Din documenetele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale - copie lizibila conform cu originalul. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Resurse umane
1. Prestatorul va face dovada (va prezenta liste de operatori de interviu si declaratie pe proprie raspundere) ca dispune de o retea de operatori la nivelul Municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov, de cel putin 120 de persoane cu experienta in realizarea de sondaje de opinie.
2. Ofertantul va prezenta Lista personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului si descrierea pe scurt, a pregatirii profesionale si experientei in domeniu a personalului propus pentru indeplinirea contractului.
Calificare personal>Ofertantul va nominaliza urmatorii experti cheie din cadrul contractului de achizitie: Expert cheie 1-Manager proiect, Expert cheie 2-Sociolog, Expert cheie 3-Sociolog, Expert cheie 4-Urbanist, Expert cheie 5-JuristExpert cheie 6-statistician /informaticianExpert cheie 7-EconomistExpertii cheie ce vor face parte din contractul de achizitie publica trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare: Expert cheie 1- Manager proiect Lider de echipa, cu experienta in domeniu de minim 3 ani. Coordoneaza toate activitatile prevazute in contract si gestioneaza in mod direct relatia Prestatorului cu Beneficiarul.Liderul de echipa trebuie sa faca dovada ca a publicat in volume sau reviste cel putin un raport de cercetare sau un studiu bazat pe rapoarte de cercetare, cu ISBN/ISSN in ultimii 3 ani.Expert cheie 2- Sociolog (doctor) cu experienta in domeniu de minim 3 ani, expert in cercetare sociologica de tip cantitativ. Coordoneaza activitatile de cercetare cantitativa (esantionare, elaborare instrumente de cercetare, analiza datelor, redactarea rapoartelor de cercetare)Expert ceheie 3- Sociolog (doctor) cu experienta in domeniu de min 3 ani, expert in cercetare sociologica de tip calitativ. Coordoneaza activitatile de fundamentare stiintifica a delimitarii granitelor si structurii ZMB, a evaluarii impactului constituirii ZMB asupra aspectelor edilitare si urbanistice a dezvoltarii asezarilor din zona.EXpert cheie 4- Urbanist (doctor) cu experienta in domeniu de minim 3 ani Coordoneaza activitatile de codificare, introducere a datelor, prelucrare a datelor si prezentare a datelor sub forma de grafice si harti.Expert cheie 5- Jurist (doctor) cu experienta in administratie publica si dezvoltare urbana\metropolitana\regionala. Coordoneaza activitatile de fundamentare legislativa a constituirii ZMB si a mecanismelor de organizare, inclusiv sub forma de asociatii comunitare pentru activitatile de planificare si dezvoltare a zonei.Expert expert 6- Statistician /informatician cu experienta in domeniu de minim3 ani. Coordoneaza activitatile de cercetare cantitativa (esantionare, elaborare instrumente de cercetare, analiza datelor, redactarea rapoartelor de cercetare)Expert cheie 7- Economist cu experienta in domeniu de minim 3 ani. Coordoneaza activitatile de evaluare a impactului investitiilor si constituirii ZMB in plan economic, in special asupra IMM-urilor din zona.
Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional.Capacitatea tehnica siprofesionala a unui ofertant poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica saujuridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant.Sustinatorul va prezenta un angajament ferm in sensul art. 190 din O.U.G.34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice siprofesionale invocate. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in nici una dintresituatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din O.U.G. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora?Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecaredintre acestia, precum si specializarea acestora insotita de acordurile desubcontractate. Subcontractanti de specialitate vor fi nominalizati pe fiecere specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documenterelevante in acest sens. In cazul in care parti din contractul de achizitiepublica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Informatii privind asocierea In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 7, din Sectiunea FormulareSe va prezenta Formularul nr. 8, din Sectiunea FormulareSe va prezenta Formularul nr.9 , din Sectiunea FormulareSe vor prezenta copii dupa diplome, titluri stiintifice, CV.
Se va prezenta Declaratie de disponibilitate.
Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii; - C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;Se vor prezenta Formularele 1, 19 si 21Se vor prezenta Formularele nr. 5 si 10Se va prezenta Formularul 11, din Sectiunea Formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Oferta financiara va fi detaliata in functie de obiectivele si metodologia cercetarii.Pentru pretul cel mai scazut = 30 puncte, Pentru alt pret mai mare = (pretul cel mai scazut / pretul propus) x 30
2.
Tehnic
70%
Descriere: F1. Descrierea instrumentelor de cercetare si evaluare - 10 puncte (10%)>F1.1. - 3 puncte (3%), F1.2. - 7 puncte (7%);F2. Descrierea procedurilor de determinare a granitelor ZMB - 25 puncte (25%)>F2.1. - 15 puncte (15%).;F2.2. - 10 puncte (10%).F3. Descrierea metodologiei de realizare a diagnozei, dinamicii si structurii sociale a orasului Bucuresti si asezarilor din ZMB in perspectiva anilor 2030 - 25 puncte (25%)>F3.1 - 10 puncte (10%);F3.2. - 15 puncte (15%), F4. Descrierea procedurilor de control al calitatii datelor si de diminuare a refuzurilor - 10 puncte (10%)>F4.1. - 5 puncte (5%), F4.2. - 5 puncte (5%). Din cauza numarului limitat de caractere- A SE VEDEA SI ANEXA "COMPONENTA FACTORI DE EVALUARE"
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 12:00
Locul: Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand punctaje egale>>In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, va fi desemnata castigatoare, oferta avand pretul cel mai mic. In cazul in care si preturile ofertelor clasate pe primul loc ca punctaj sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale>>In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in niciun caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 lit b)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj 10, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer