Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cercetarea situatiei actuale a urmatoarelor sectoarelor de activitate: constructii, turism si consultanta, prin analiza datelor statistice si prin realizarea de sondaje


Anunt de participare numarul 72587/23.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR)
Adresa postala: Piata W. Maracineanu, nr. 1-3, intrarea 1, etaj 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010155, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Aruscutei, Tel.0213126893, Email: [email protected], Fax: 0213126608, Adresa internet (URL): www.cnipmmr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
confederatie patronala romana, cu personalitate juridica
Activitate (activitati)
Altele: asigura reprezentarea unitara a intereselor IMM-urilor si a miscarii patronale a IMM la nivel national si international
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cercetarea situatiei actuale a urmatoarelor sectoarelor de activitate: constructii, turism si consultanta, prin analiza datelor statistice si prin realizarea de sondaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cercetarea situatiei actuale a urmatoarelor sectoarelor de activitate: constructii, turism si consultanta din regiunile Nord-Est, Nord-Vest si Bucuresti-Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79300000-7 - Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de cercetare a situatiei actuale a urmatoarelor sectoarelor de activitate: constructii, turism si consultanta din regiunile Nord-Est, Nord-Vest si Bucuresti-Ilfov- asa cum sunt definite acestea in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 10.000 lei. Garantia de buna executie: 1% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006.Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage descalificarea ofertantului.Operatorul economic va face dovada ca este inregistrat si ca are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care sunt solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie.Neprezentarea lor sau imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica avand ca obiect de activitate prestarea serviciilor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a avut rezultat financiar pozitiv in anul 2008.Documente solicitate: Bilantul contabil (copie) din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara (originale).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin doua recomandari din partea unui beneficiar/client privind realizarea unor lucrari similare din punctul de vedere al obiectului contractului si al domeniului de cercetare.2. Ofertantul sa aiba cel putin 2 experti implicati in realizarea obiectului acestei achizitii, cu certificari internationale in economie sau management (Certified Management Consultant sau alte certificate echivalente)3. Experienta similara: ofertantul sa fi prestat in ultimii 3 ani servicii in urmatoarele domenii de activitate: analize-diagnostic si analize strategice, proiectari de strategii, cercetari si analize in domeniul IMM-urilor.4. Ofertantul sa aiba experienta de minim 3 ani in elaborarea si utilizarea de metodologii de analize-diagnostic si analize strategiceDocumente solicitate: a)Scrisoare de recomandare emisa sau contrasemnata de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii, ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de serviciib)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.CV-uri ale persoanelor care vor fi implicate in realizarea proiectului (echipa de proiect)c)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect serviciile mentionate anterior la criteriul 3. d)O lista prin care ofertantul sa declare pe proprie raspundere cel putin 2 contracte (numarul contractului, numele beneficiarului si o scurta descriere a obiectului contractului) incheiate de catre acesta in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
51%
Descriere:
2.
Metodologia de prezentare a celor 3 regiuni de dezvoltare : Nord Est, Nord Vest si Bucuresti-Ilfov
5%
Descriere:
3.
Metodologia de realizare a sondajelor din cele 3 regiuni de dezvoltare si cele 3 domenii de activitate
15%
Descriere:
4.
Metodologia de analiza complexa a celor 3 domenii de activitate (turism, consultanta si constructii) din cele 3 regiuni de dezvoltare
15%
Descriere:
5.
Metodologia de formulare a concluziilor si recomandarilor in vederea dezvoltarii celor 3 domenii de activitate din cele 3 regiuni de dezvoltare
10%
Descriere:
6.
Durata de executie
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 12:30
Locul: la sediul CNIPMMR, Piata Walter Maracineanu, nr. 1-3, intrarea 1, et. 1, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): CNIPMMR este beneficiar al finantarii nerambursabile din Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2011, in baza contractului nr. POSDRU/9/3.1/S/4 incheiat inte CNIPMMR si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse (MMFES), Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestatar, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic din cadrul C.N.I.P.M.M.R.
Adresa postala: Piata Walter Maracineanu, nr. 1-3, intrarea 1, et. 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010155, Romania, Tel.021 312 68 93, Email: [email protected], Fax: 021 312 91 98, Adresa internet (URL): www.cnimmpr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer