Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CES in BH Tarnava Mare, mal drept, zona Zetea - Odorhei? ? jud. Harghita


Anunt de participare numarul 125122/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021-3322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CES in BH Tarnava Mare, mal drept, zona Zetea - Odorhei? ? jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: zona Zetea - Odorhei, jud. Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de combaterea eroziunii solului in BH Tarnava Mare, mal drept, zona Zetea - Odorhei ? jud. Harghita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232451-8 - Lucrari de drenaj si lucrari de suprafata (Rev.2)
45111230-9-Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
45232453-2-Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 275, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? in suma de 22.750lei.Garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, certif. ANAF, certif. privind plata taxelor locale, Cazier fiscal, cazier judiciar al societatii, cazier judiciar al administratorului, certificat constatator ORC, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilant contabil la 31.12.2010, balanta de verificare la 31.04.2011, resurse financiare 682600 lei pe o perioada de 3 luni - echivalentul a 30% din val. estim. a contractului (extras de cont, contract de credit, linie de credit aprobata sau echiv.), decl privind asigurarea ce va cuprinde toate riscurile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim impus: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifreide afaceri in obiectul contractului, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 4.550.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat, Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica, Declaratie privind utilajele, certificatului de atestare in executia lucrarilor de imbunatatiri funciare, certificatului de atestare ISO 9001/2001; ISO 14001; OHSAS 18001; (in domeniul care face obiectul contractului)sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimul de utilaje de care va dispune candidatul: -Buldoexcavator: 5-Generator: 4-Compactor: 2-Incarcator frontal: 2-Excavator: 2-Macara minim 30t: 1-Trailer minim 15t: 1-Autobetoniera: 1-Tractor: 2-Pompa submersibila: 2-Buldozer: 3-Autogreder: 1-Vibrocompactor: 2-Cisterna: 1Nivel minim impus: Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract de executie finalizat a unei experiente similare in valoare de minim 2.275.000lei exclusiv TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, Numarul de contracte similare in ultimii 5 ani. Datorita spatiului insuficient, algoritmul se gaseste in documentatia de atribuire
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 11:00
Locul: Sos. Oltenitei, nr. 35-37, sect. 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ATENTIE: Deschiderea ofertelor se va face ulterior deschiderii candidaturilor, la 10 zile de la data transmiterii invitatiilor de participare catre candidatii calificati.Caietul de sarcini este atasat documentatiei de atribuire, conform art. 40 alin(1) din OUG 34/2006 "Autoritatea contractanta are obligatia de a asigura obtinerea documentatiei de atribuire de catre orice operator economic prin asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, la continutul documentatiei de atribuire"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 0213191674, Fax:  021 3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei, nr.35-37, sect. 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021 / 332.30.55, Fax:  021 / 3.32.21.83, 3.32.68.40
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer