Licitatie Publica - "CHE PASCANI-Instalatii de ridicat.Proiectare,uzinare/procurare, montaj si ISCIR-izare?
Anunt de participare (utilitati) numarul 135588/15.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Contracte, Tel. +40 233207141, In atentia: Florin Raruta, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"CHE PASCANI-Instalatii de ridicat.Proiectare, uzinare/procurare, montaj si ISCIR-izare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE PASCANI
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echiparea centralei hidroelectrice CHE Pascani cu :
- 1 buc. Dispozitiv de manevra 1Tf ;
- 1 buc. Grinda rulanta 1Tf ;
-2 buc.Electropalan cu carucior 5Tf.
-Proiectare
-Montaj
-ISCIR-izare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42418210-4 - Monoraiuri suspendate (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-1 buc. Dispozitiv de manevra 1Tf ;
-1 buc. Grinda rulanta 1Tf ;
-2 buc.Electropalan cu carucior 5TfConform Caietelor de sarcini anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 308, 606RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6.000, 00 lei (3.000, 00 lei IMM)Valab.gar.de particip: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituire: Garantia de participare se va constitui conform conform tuturor optiunilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Aut.contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu gar.pt.particip, in urmat.situatii: ofertanul isi retrage oferta in per.de valabilit.; oferta sa fiind castigatoare nu constituie gar.de buna exec.a contr.inperioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sasemneze contr. in termenul stabilit;In cazul prevazut la art.278^1 din OUG 34/2006, cu modif.si compl. ulterioare, in masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din gar.de particip.suma de 3.086, 06 lei. 7% din val. ctr.fara TVA (3, 5% IMM). Constituire: ?Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?prin retineri sucesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire si in contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.2) 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Incadrarea la art 181 lit. a), c^1) si d)din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.2006(Se va completa Formularul nr.3). 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.4). 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006.?Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda de afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, altfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire?.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
-Constantin Romica GRIGORIU - Director
-Costica NECHITA, Director adj. Economic ?i Comercial
-Cristiana CATANA ? Manager Proiect
-Dumitru COMASTOC ? Sef Serviciu Dezvoltare
-Emil CRISTEA ? Sef Birou Echipamente
-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte
- Catalina Ioana Nechita PIPIRIGEANU - Consilier Juridic-Florin RARUTA ? Serviciul Contrate, responsabil procedura
Se va completa Formularul nr. 5Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.Se va completa Formularul nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca
obiectul de activitate al societatii include activitatea care face obiectul achizitiei publice in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din
punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Sevacompleta Formularul nr. 7
Informatiile privind cifra medie de afaceri globale
Cerintaminima:
realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai maredecat valoarea minima impusa de 308.606, 00 lei fara TVA.
Se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.186 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata)
Sevacompleta Formularul nr. 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindpricipalele livrari similare, efectuate in ultimii 3 ani
Nota: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o
candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului, in conformitate cu prevederile art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006
(modificata si completata)
Operatorii economici vor enumera contracte avand ca obiect furnizarea de
instalatii de ridicat respectiv sa fi furnizat:
- minim 2 electropalane de minim 5 tone;
- minim o grinda de manevra de minim 1tona;
- minim un dispozitiv de manevra de minim 1tona;
NU se impune enumerarea unui numar minim sau maxim de contracte de furnizare, conditia este ca operatorii economici sa fi furnizat cel putin cantitatea minima de instalatii de ridicat solicitata de autoritatea contractanta.
Se va completa Formularul nr. 9.1si Anexa la Formularul nr. 9.1
Ofertantii pot face dovada indeplinirii cerintei prin prezentarea de: ?fie recomandari/procese verbale de receptie emise de principalii beneficiari, clienti privati , acestea trebuie sa fie datate , semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei si pretul acestuia;
?fie prin documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la contractele de furnizare enumerate sau prin alte documente edificatoare cum ar fi copii ale proceselor verbale de
receptie. Acestea trebuie sa fie datate , semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei si pretul acestuia.
Inf. ref. la pers./organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Cerinte minime: Autorizatie ISCIR ? persoane juridice pentru montaj si reparare masini de ridicat conf. PT CR4-2009.Sudor autorizat ISCIR conf. PT CR9-2010. Resp. cu supravegherea lucrarilor atestat in conf. cu prevederile Ordinului Inspectoratului de Stat Sef al ISCIR nr.165/2011 sau Ordinul 465/2009 (atestatele vor fivalab. la data limita de depunere a ofertei).Resp. tehnic cu sudura pentru lucrarile de sudura in conf. cu prevederile Ordinului Inspectoratului de Stat Sef al ISCIR nr.165/2011 sau Ordinul 465/2009 (atestatelevor fi valab. la data limita de depunere a ofertei). Resp. cu avizarea documentatiei tehnice preliminare de montare/reparare (RADTP) in conf. cu prevederile Ordinului Inspectoratului de Stat Sef al ISCIR nr.165/2011 sau Ordinul 465/2009 (atestatelevor fi in valab. la data limita de depunere a ofertei).
Declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate. Daca un grup de op. ec. depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci cap. teh. si prof. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conf. cu prev.art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006Se va completa Formularul nr.9.2Se vor prezenta anexat la formular CV-urile personalului de conducere, precum si copii ale atestatelor/legitimatiilor detinute in domeniile necesare indeplinirii contractului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract. Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 10. In acest caz se vor prezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr. 11 ;
- La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in
concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
- Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu
trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr.12), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata.Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.
-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.-Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia, asa cum se precizeaza la art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 - la Furnizor
Se va prezenta in acest sens o copie dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de
depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La aceasta procedura pot participa operatorii economici care sunt inregistrati in SISTEMULELECTRONIC AL ACHIZITIILOR PUBLICE(SEAP).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile de la transmiterea invitatiei.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3958
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt - Str. Lt. Draghiescu, nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat casubcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individualesau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conf. art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004: "IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrarisi servicii?. Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia dereducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) dinLegea nr. 346/2004.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilorcare au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 08:07