Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CHE Stejaru.Refacere retea de alimentare cu apa,canalizare si statie de evacuare ape uzate Studiu de fezabilitate


Anunt de participare (utilitati) numarul 51884/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt , jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233207141, In atentia: Ing. Titiana IONITA, Email: [email protected], Fax: 0233207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CHE Stejaru.Refacere retea de alimentare cu apa, canalizare si statie de evacuare ape uzate Studiu de fezabilitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CHE Stejaru si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CHE Stejaru. Refacere retea de alimentare cu apa, canalizare si statie de evacuare ape uzateStudiu de fezabilitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CHE Stejaru. Refacere retea de alimentare cu apa, canalizare si statie de evacuare ape uzateStudiu de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 2.000 leiIMM garantia de participare: 1.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii Hidroelectrica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.;Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, eliberat de DGFP, emis cu maxim 30 de zile calendaristiceinainte de data limita de depunere a ofertei-original sau copie legalizata;Cert.const. emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice -original/ copie legalizata;Certificat de inregistrare emis de ORCxerocopie certificata.Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de MFPANAFxerocopie certificata.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, si dupa caz de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, raportul anual, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;Inf. privind cifra de afaceri -Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei fara TVA.Cerinta minima de calificare-realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 200.000, 00 lei.Cerinta minima de calificare pentru IMM-realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 100.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind lista princip. prestari de servicii similare in ultimii 3 ani insotita de 3 rec. sau doc. const. din partea benef. eliberate in anii 2005-2007.Informatii privind personalul tehnic de specialitate precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea lucrarii pentru care s-a depus oferta.Se vor prezenta anexat la formular CV-uri.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Inf. priv. subcontractantii-se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la realizarea studiului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor.Declaratie care contine inf. privind dotarile: utilaje, echipamente tehnice, laboratoare, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sau echivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta in acest sens o copie dupa certificatul de acreditare si care sa fie valabil cel putin pana la data finalizarii contractului.Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din OUG nr. 34/2006. Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare si care sa fie valabil cel putin pana la data finalizarii contractului.Decl. pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6944
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Centru de Mediere Neamt
Adresa postala: Str. Anton Vorel nr.6, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 601125, Romania, Tel.0233-212286, Fax: 0233-210230
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic si contencios din cadrul SH Bistrita Piatra Neamt
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233207141, Email: [email protected], Fax: 0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer