Licitatie Publica - CHELTUIELI PROIECTARE PT+DDE+CS+DOC.OBT.AVIZE,ACORDURI SI AUTORIZATII+STUDII DE TEREN(TOPO,GEO,HIDRO) LA IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN COMUNA TILEAGD
Anunt de participare numarul 32182/14.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TILEAGD
Adresa postala: LOCALITATEA TILEAGD STRADA TRANDAFIRILOR NR.1088, Localitatea: Tileagd, Cod postal: 417585, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE GROZA, Tel.0259/345019, In atentia: DOMNULUI VICEPRIMAR DEMETER FLORIAN, Email: [email protected], Fax: 0259/345375
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CHELTUIELI PROIECTARE PT+DDE+CS+DOC.OBT.AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII+STUDII DE TEREN(TOPO, GEO, HIDRO) LA IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN COMUNA TILEAGD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Tileagd, Tilecus, Uileacu de Cris, Posoloaca, Calatani.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va intocmi proiectul de extindere retele de alimentare cu apa in localitatile Tileagd, Tilecus, Uileacu de Cris, Posoloaca, Calatani si extindere retele de colectare si transport ape uzate in localitatile mai sus mentionate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul prestat va fi elaborat in baza Studiului de fezabilitate intocmit de USAID.
Valoarea estimata fara TVA: 734, 233RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 7000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului de proiectare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HGR nr.904/2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neancadrarea in prevederile art.181, certificate privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de 1000000 lei, elemente privind evolutia bonitatii pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor proiectate pe ultimii 3 ani, experienta similara cel putin o lucrare proiectata in canalizare si/sau apa la valoarea de 250000 lei, personal tehnic de specialitate, echipamente tehnice, certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
874/12.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Tileagd strada Trandafirilor nr.1088, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conducatorii societatilor ofertante sau imputernicitii acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426884
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TILEAGD
Adresa postala: STRADA TRANDAFIRILOR NR.1088, Localitatea: TILEAGD, Cod postal: 417585, Romania, Tel.0259/345375, Email: [email protected], Fax: 0259/345375
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 21:49