Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Chimicale pentru Statia Tratare Apa - necesar estimat pentru 4 ani


Anunt de participare (utilitati) numarul 139705/17.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria Stefan - Departament Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii , Pavilion 0, cam. P48, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Bucuresti
Adresa postala: Str. Polona nr.65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria Stefan, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Chimicale pentru Statia Tratare Apa - necesar estimat pentru 4 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 838, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente o data la 12 luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care poate fi atribuit: 1.209.500, 00 Lei echivalent a 283.920, 19 Euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Chimicale pentru Statia de Tratare Apa - necesar estimat pentru 4 ani, respectiv: Acid Clorhidric, Solutie 32%; Hidroxid de sodiu, Solutie 48%; Clorura ferica, solutie 40%.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24310000-0 - Produse chimice anorganice de baza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Acid Clorhidric de sinteza anorganica (HCL), solutie 32%:
- cant. min/max Ac. cadru: 3.040.000, 00 kg / 3.800.000, 00 kg;
- cant. min/max Contr. subsecv.: 760.000, 0 kg / 950.000, 0 kg;
2)Hidroxid de sodium, solutie 48%:
-cant. min/max Ac. cadru: 880.000, 00 kg / 1.100.000, 00 kg;
-cant. min/max Contr. subsecv.: 220.000, 0 kg / 275.000, 0 kg;
3)Clorura ferica, solutie 40%:
- cant. min/max Ac. cadru: 160.000, 00 kg / 200.000, 00 kg;
- cant. min/max Contr. subsecv.: 40.000, 0 kg / 50.000, 0 kg;
Valoare estimata minima a acordului cadru (fara TVA): 3.870.400, 00 Lei echivalent a 908.544, 60 Euro Valoarea estimata maxima a acordului cadru (fara TVA): 4.838.000, 00 Lei echivalent a 1.135.700, 00 Euro Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (fara TVA) este: 1.209.500, 00 Lei echivalent a 283.920, 10 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 4, 838, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 50.000 Lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.a, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante vizat de banca ofertantului (in copie);: - pentru LEI, contul RO94RNCB007204971852001, BCR Sector 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv suma de 8.043, 79 lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se poate constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.b) sau prin alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara de buna executie a contractului subsecvent in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1.
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa: a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4.
- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Dumitru Dina - Director DDS (pentru Director General) si Elena Negulici - Director Economic
-Comisia de evaluare: Maria Stefan, Ioan Policeanu, Florin Georgescu, Cecilia Mihaela Anghel, Daniela Cornelia Iconaru, Tatiana Daniela Ciotic, Adina Stoian, Manuela Pasca, Emilia Cucu, Dorina Gherlan, Georgeta Ionescu, Liliana Luca.
?
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire. 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane sau 1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine -Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul:
- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate;
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
2. Ofertantul va face dovada ca este inregistrat la Agentia Nationala Antidrog (ANA) pentru precursorul achizitionat si operatiunile desfasurate(import, transport, producere, etc.) si ca are elaborate normele tehnice specifice pentru desfasurarea operatiunilor cu substante clasificate, conform OUG nr.121/2006 privind regimul juridic al precursorilor de droguri ? pentru HCl - Se vor prezenta copii dupa urmatoarele documente:
- o copie dupa inregistrarea la ANA pentru precursorul achizitionat si operatiunile desfasurate (import, transport, producere, etc.) conform OUG nr 121/2006 privind regimul juridic al precursorilor de droguri, valabila la data depunerii ofertelor;
- Pentru acidul clorhidric, se va transmite de catre ofertant normele tehnice specifice care sa contina informatii conform art. 13 alin.1(c) din OUG nr.121/2006 si Directivele UE de aplicare.
3. Licente de transport pentru produsele ofertate, conform Norme ADR pentru transport marfuripericuloase in vigoare si documente care sa ateste licentierea/autorizarea personalului care efectueaza transportul marfurilor periculoase
sau
declaratie pe proprie raspundere ca va asigura transportul produselor solicitate conform normelor in vigoare pentru transportul marfurilor periculoase si ca va prezenta inainte de incheierea acordului cadru o copie a licentei de transport marfuri periculoase, a autorizatiei emisa de ANA conform OUG 121/2006 pentru transport rutier al HCl, atestarile soferului si insotitorului de transport pentru transport marfuri periculoase. In cazul in care serviciul de transport va fi subcontractat, se va prezenta o copie a contractului cu subcontractantul respectiv si copia licentei de transport a subcontractantului -Se vor prezenta copii dupa autorizatiile/licentele de transport detinute, valabile pentru produsele ofertate la data depunerii ofertelor si dupa contractului cu subcontractantul si copia licentei de transport a acestuia (daca ofertantul le detine la data depunerii ofertei).
sau
Se va prezenta declaratia in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
2) Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru, cel putin egala cu valoarea celui mai mare contract subsecvent, respectiv de 2.000.000, 00 Lei
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Se va prezenta minim 1 (un) document de confirmare a livrarilor (recomandari/ contracte / procese verbale de receptie / alte documente), semnat de catre beneficiar.
Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine, cel putin informatii despre: valoarea contractului, obiectul contractului, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prin documentul / documentele de confirmare livrari prezentate, (cumulat daca este cazul), ating cel putin valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecvent, respectiv 1.209.500 Lei.
2) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei ? 1 zi. Dupa evaluarea ofertelor, se va publica in SEAP un anunt privind licitatia electronica si se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei (calculat conf. cap. IV.4.2). Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Acordul cadru se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 25327-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) Daca exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Acordul cadru se va atribui pe baza clasamentului obtinut in urma reofertarii.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download.4) Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractate considerat nelegal conform prevederilor art 256 indice 2 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer