Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ciclu combinat 14 MWT + Cazane auxiliare + Adaptarea schemei termomecanice CET 1 Chimiei Bacau


Anunt de participare numarul 116208/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ciclu combinat 14 MWT + Cazane auxiliare + Adaptarea schemei termomecanice CET 1 Chimiei Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CET 1 Bacau, str. Chimiei nr.1
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire proiect, executie lucrari si punere in functiune a unui grup de cogenerare cu ciclu mixt, a doua cazane auxiliare si adaptarea schemei termomecanice existente la noile cerinte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45251200-3-Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
45251220-9-Lucrari de constructii de centrale de cogenerare (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Montare un grup de cogenerare cu ciclu mixt, doua cazane auxiliare si adaptare schema termomecanica existenta la noile cerinte.
Valoarea estimata fara TVA: 98, 145, 732.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea fara TVA2. Garantia de participare: in lei conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006 actualizat, in valoare de 1.000.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
a) Fonduri europene = 50% Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3b) Co-finantare nationala = 45%c) Co-finantare locala = 5% din Bugetul Local al Municipiului Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2. Formular G: Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta
3. Formular 9: Informatii generale despre ofertant4. Formular 11: Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
5. Formular 12: Trecutul litigios (cazierul juridic).
6. Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal.7. Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului juridic sau similar in traducere autorizata si legalizata.
8. Formular 25: Alte informatii referitoare la ofertanti
9. Formular 13: Declaratie privind eligibilitatea
10.Formular 14: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
11.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data de 11.04.2011
12.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 11.04.2011
13. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
14. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Acces la credite: Declaratie bancara conform Formular 16 - Ofertantul va demonstra, printr-o declaratie bancara emisa de banca sa, privind posibilitatea accesarii de lichiditati sau alte resurse financiare in valoare de cel putin 4.759.216 lei reprezentand 1.120.000 euro la cursul 4, 2493 lei/euro, care vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte
2. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
3. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani cumulat (2007, 2008, 2009), min. 117.600.000 lei sau in echivalent 27.675.146, 49 euro calculat la cursul de 4, 2493 lei/euro
4.Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 26: Declaratie efective medii anuale ale personalului angajat2.Formular 27: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului3.Formular 18 Experienta ca antreprenor/proiectant
4.Formular 19 Experienta in contracte similare
5.Formular 20 Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
6.Formular 32 Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
7.Experienta ca antreprenor in constructii-montaj de cel putin 5 ani - 2 (doua) contracte de lucrari de o natura similara celor supuse achizitiei a caror valoare cumulata este de min.28.257.845lei fara TVA, reprezentand6.650.000 euro fara TVA calculat la cursul de 4.2493 lei/euro
8.Experienta ca proiectant de cel putin 3 ani - a unui contract de servicii de proiectare in domeniul energetic a carui valoare este de min 1.062.325 lei fara TVA reprezentand250.000 euro fara TVA la cursul de 4, 2493 lei/euro9. Formular 21 Personalul cheie angajat in contract
10.Formular 22-Experienta profesionala a personalului cheie
11.Formular 26 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereEchipa va avea componenta minima necesara conform sect.VI.3. Alte informatii
12.Formularul 23 - Declaratie privindsubcontractantii si specializarea acestora
13.Formular 27 - Ofertantul va prezenta o lista cu echipamentele, dotarile nominalizate pentru realizarea contractului, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a finaliza la termen contractul.14. Autorizatii specifice : conform sect.VI.3. Alte informatii
15. Formular 17: Sistemul de asigurare a calitatii ISO 9001 sau sistem propriu16. Formularul 28: Sistemul propus de control al calitatii muncii
17. Standarde de asigurare a protectiei mediului ? Certificarea ISO 14001:2000, a sistemului de management de mediu sau sistem propriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Eficienta globala bruta a centralei cu ciclu combinat, calculata in conditii standard
20%
20
Descriere: conform Fisa de date
3.
3. Perioada de solutionare a defectiunilor si de repunere in functiune a grupului de cogenerare cu ciclu combinat, in perioada de garantie
10%
10
Descriere: termenul de remediere a unei defectiuni
4.
Durata de proiectare, executie a lucrarilor si punere in functiune, reprezentand durata de indeplinire a contractului
10%
10
Descriere: Durata de proiectare, executie lucrari si PIF
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S17-026429 din 26.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare ai ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3 - Reducerea poluarii si minimizarea efectelor schimbarilor climatice prin reabilitarea sistemelor de incalzire urbana, vizand atingerea tintelor de eficienta energetica in zonele prioritare identificate
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
I.Autorizatii solicitate: 1.Autorizatie ISCIR C4/1?2003 pt.montare/instalare recipiente metalice stabile sub presiune;2.Autorizatie ISCIR PT C11-2003 pt.montare, punere in functiune, service& reparare sisteme automatizare cazane&anexe termomecanice din centrale termice; 3.Autorizatie ISCIR PT C6?2003 pt.montare&reparare conducte metalice pt.fluide sub presiune; 4.Autorizatie ISCIR PT C10/1?2003 pt.montare&reparare conducte abur&apa fierbinte; 5.Autorizatie ISCIR PT C7-2003 pt.reglare&verificare deschidere-inchidere supape siguranta, conform PT C7/2003;6.Atestat de tip B emis de ANRE pt.executie lucrari inst.electrice interioare pt.constructii civile&industriale;7.Atestat de tip C2A pt.linii electrice aeriene sau subterane, posturi de transformare cu tensiuni nominale de 0.4-20kV;8.Autorizatie ISCIR conform PT C1 2003, pt.instalare, montare, punere in functiune cazane de abur&apa fierbinte;9.Autorizatie ISCIR conform PT C1 2003, pentru instalare, punere in functiune&service la inst.ardere&automatizare, aferente cazane abur&apa fierbinte;10.Autorizatie ANRE destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim deinalta presiune.II.Echipa contractantului va avea componenta minima necesara: 1. Manager de Proiect 5 ani;2.Coordonator proiectare-constructie 3 ani;3. Responsabili tehnici cu executia autorizati pentru toate domeniile contractului inclusiv resp.SSM 3 ani;4. Manager de Santier5 ani; 5. Manager pentru asigurarea calitatii 2 ani;Se vor prezenta CV-uri, copii diplome/documente, dovada ca sunt angajati cu contract de munca/colaborareCerinta minima obligatorie: copii atestate pt.persoanele specializate aferente tuturor domeniilor contractului, inclusiv pentru responsabilul SSM.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 - sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau
Adresa postala:  str. Marasesti nr.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234/581849, Email:  [email protected], Fax:  0234/588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer