Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Circuitul targurilor medievale din Transilvania de Nord- Castelul Karolyi din Carei, Castelul(cetatea) Karolyi din Ardud


Anunt de participare numarul 80907/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Petru Oprea, Tel.0261861660, In atentia: Mak Ioan sau Mancz Dezideriu, Email: [email protected], Fax: 0261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Circuitul targurilor medievale din Transilvania de Nord- Castelul Karolyi din Carei, Castelul(cetatea) Karolyi din Ardud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Carei si Orasul Ardud jud. Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea, restaurarea, consolidarea si conservarea Castelului Karolyi din Carei si a Castelului(cetatii) Karolyi din Ardud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45232460-4-Lucrari sanitare (Rev.2)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea, restaurarea, consolidarea si conservarea Castelului Karolyi din Carei si a Castelului(cetatii) Karolyi din Ardud, in conformitate cu Proiectul de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 547, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 160000 lei.Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Programul operational regional 2007-2013, Domeniul major de interventie 5.1.- Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In nume propriu sau asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: - Declaratie privind eligibilitatea; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; - Prezentarea certificatului fiscal (pentru impozite si taxe locale); - Prezentarea certificatului de atestare fiscala ( plata obligatiilor la bugetul general consolidat); -Certificat de inregistrare; -Certrificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Informatii generale;
- Bilant contabil pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilant pe anul 2008 sa fie cu profit net;
- Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie de 30000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari similare de consolidare , restaurare, conservare monumente istorice executate in ultimii cinci ani;
- Recomandare vizat de I.S.C.;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnologice de care dispune operatorul economic;
- Declarattie privind efectivul mediu anual al personalului angajat;
- Vor fi nominalizati: seful de santier, seful de santier adjunct, responsabilul tehnic cu executia (atestat), specialistul in inginerie, consolidare si/sau restaurare monumente istorice (atestat), controlorul de calitate (CQ) in domeniul constructiilor (atestat)
- Certificate ISO 9001/2001, ISO 14100/2000, OHSAS 18001/2004sau echivalentul acestora;
- Atestat ISCIR, ANRE, ANRGN sau echivalentul acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea cumulata a cel mult trei lucrari similare executate in ultimii cinci ani sa fie de cel putin 6300000 lei;
- Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele: - modul de indeplinire al oblgatiilor contractuale; - daca pe parcursul executiei lucrariilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice , produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.- Nominalizarile vor fi insotite de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, in original si semnate de catre titular.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Pretul ofertei
2.
Plan de asigurare al calitatii
35%
Descriere: Planul de asigurare al calitatii
3.
Durata de executie
5%
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DACK
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 12:30
Locul: Primaria Municipiului Carei str. 1 Decembrie 1918, nr.17, jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational regional 2007-2013; Domeniul major de interventie 5.1: Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/ modernizarea infrastructurilor conexe.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel OradeaSectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 10, judetul Bihor., Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426883, Email: [email protected], Fax: 0259/415903, Adresa internet (URL): www.back.ro/curtea de apel oradea
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Carei, serviciul Juridic
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.17., Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261861661, Email: [email protected], Fax: 0261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer