Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Circuitul targurilor medievale din Transilvania de Nord- Castelul Karolyi din Carei, Castelul(cetatea) Karolyi din Ardud


Anunt de participare numarul 50027/18.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Petru Oprea, Tel.0261861660, Email: [email protected], Fax: 0261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Circuitul targurilor medievale din Transilvania de Nord- Castelul Karolyi din Carei, Castelul(cetatea) Karolyi din Ardud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: In localitatiile Carei si Ardud, judetul Satu Mare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru lucrari de restaurare monumente istorice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea lucrarilor de constructii in conformitate cu Hotararea nr.28/ 2008, constand in :
Etapa 1:
a) expertiza tehnica (concluzii si cel putin 2 optiuni) pentru amandoua locatii
b1)documentatia de avizare intocmita in baza SF elaborat in 2004 pt. ansamblul din Carei,
b2)documentatia de avizare pentru cetatea din Ardud
c) avize si acorduri de principiu emise de organele in drept , potrivit ligislatiei in vigoare.
d) analiza cost- beneficiuEtapa 2:
a) proiect tehnic si detalii de executie+ Verificare proiect
b)PAC
c) Obtinerea de avize si acorduri emise de organele in drept , potrivit ligislatiei in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 208, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de prticipare in valoare de 3000 lei.Garantie de buna executie, reprezentand 5% din valoarea contractului aferent etapei in lucru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectarea este finantata din : Asistenta tehnica, conf. HG 1424/2007, Plata prin virament in contul de trezorerie al operatorului economic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181, Certificat fiscal, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator, Certificat de inregistrare, Autorizatie in domeniul protejarii monumentelor istorice conf. prevedrilor Legii 422/2001, respectiv atestat pentru personalul cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente: Informatii generale, Bilant contabil pe ultimii 3 ani, Declaratie privind calitatea de participant, Lista asociatilor si subcontractantilor,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul serviciilor de proiectare sa fie in valoare demin. 400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind lista principalelor servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al angajatilor, Personal cheie care va fi utilizat pt. contract, Experienta profesionala apersonalului cheie, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel mult 3 contractedeproiectare pentru lucrari de restaurare din ultimii 3 ani in valoare totala de min. 75.000 lei, inclusiv recomandarile din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 EUR
Conditii si modalitate de plata: Prin Ordin de plata in contul indicat ib Fisa de date sau in numerar la caseria primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 12:30
Locul: In sala mica de sedinte din cadrul primariei.Str. 1 Decembrie 1918 nr.17.Carei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane desemnate de ofertant , avand asupra lor imputernicirea sau delegatia si copia dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la luarea la cunostinta al unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul primariei.
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea Carei, Cod postal 445100., Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261-861661, Email: [email protected], Fax: 0261-861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer