Licitatie Publica - ?CIS - Sistem Informatic si Comunicare - Sistem de Gestiune al Situatiilor de Urgenta Giurgiu - Ruse?
Anunt de participare numarul 129283/31.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel. 0372462635, In atentia: Ghetu Diana, Email: [email protected], Fax: 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CIS - Sistem Informatic si Comunicare - Sistem de Gestiune al Situatiilor de Urgenta Giurgiu - Ruse?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?CIS - Sistem Informatic si Comunicare - Sistem de Gestiune al Situatiilor de Urgenta Giurgiu - Ruse? in cadrul Proiectului ?Insuring an Efficient Management of the Joint Intervention in Emergency Situation in the Giurgiu - Rousse Cross - Border Area?, Cod MIS - ETC 623.
Obiectivul principal al acestei achizitii consta in livrarea unui sistem integrat complet si complex care sa ofere suport pentru desfasurarea activitatilor specifice de interventie in cazul existentei unei situatii de urgenta, precum ?i instrumentele necesare pentru managementul situa?iilor de criza in cazul producerii unor astfel de evenimente, prin integrarea mai multor componente disticte intr-un tot unitar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32571000-6-Infrastructura de comunicatii (Rev.2)
35710000-4-Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48510000-6-Pachete software de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini - un sistem integrat complet si complex care sa ofere suport pentru desfasurarea activitatilor specifice de interventie in cazul existentei unei situatii de urgenta, precum ?i instrumentele necesare pentru managementul situa?iilor de criza in cazul producerii unor astfel de evenimente, prin integrarea mai multor componente disticte intr-un tot unitar
Valoarea estimata fara TVA: 2, 406, 105RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 48.000 lei; Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Judetului Giurgiu;bugetul proiectului "Insuring an efficient management of the joint intervention in emergency situation in the Giurgiu-Rousse cross-border area?COD MIS-ETC 623
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice; Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale; Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiilor generale; bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani - 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 4.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele livrari in ultimii 3 ani;contract/contracte, procese verbale de receptie si recomandari/ certificate constatatoare pt. contractele declarate; Declaratie referitoare la dotari, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere); Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, echipamentul tehnic minim solicitat nu sunt angajate la data depunerii ofertelor pentru perioada de derulare a contractului la alte contracte; Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;Pentru experti se vor prezenta: CV, cartile munca/contractele individuale de munca/ contractele de prestari servicii, recomandari/declaratii de la beneficiari si/sau angajatori, diplome, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii; Lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul); ISO 9001 sau certificate echivalente; Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 sau maxim 4contracte similare - produse de natura si complexitatea celor mentionate in caietul de sarcini, a caror valoare sa fie de cel putin 2.400.00 lei.ECHIPAMENTE: Calculator tip laptop/expert nominalizat in cadrul proiectului;Platforma software specializata pentru realizarea proiectului;Platforma hardware care sa permita minim rularea de aplicatii GIS;Facilitati de comunicare (voce/date) /expert nominalizat in cadrul proiectului;Contract/conventie de colaborare cu o unitate service autorizata pentru produsele hardware ce urmeaza a fi furnizate.EXPERTI: Manager de proiect ? 1 expert; Consultant analist ? 1 expert; Responsabil calitate si securitatea informatiilor; Arhitect solutii informatice ? 1 expert; Expert culegere, editare si producere de date GIS - 1 expert; Expert infrastructura hardware; Tester - 1 expert;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Scalabilitatea solutiei propuse
10%
10
Descriere:
3.
Organizare si planificare in timp a activitatilor
15%
15
Descriere:
4.
Suport si asistenta tehnica in perioada de garantie
10%
10
Descriere:
5.
Portabilitatea solutiei propuse
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Insuring an Efficient Management of the Joint Intervention in Emergency Situation in the Giurgiu - Rousse Cross - Border Area?, Cod MIS - ETC 623 finantat prin
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080301, Romania, Tel. 0372462622, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 12:52