Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 141916 | 142745 | 14331 | 14427 | 144333 | 145020 | 145100 | 145210 | 1456 | 145844 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CITIREA CONTOARELOR DE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 139371/05.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Fisca, Tel. +40 0365403674, In atentia: Departament Achizitii Retea, Email: [email protected], Fax: +40 0365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CITIREA CONTOARELOR DE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Aria de activitate a E.ON Moldova Distributie SA, judetele: Iasi, Suceava, Botosani, Neamt, Bacau si Vaslui.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Citirea contoarelor de energie electrica pe raza de activitate a E.ON Moldova Distributie SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65500000-8 - Servicii de citire a contoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati citiri contoare de energie electrica:
- 11.784.175 citiri contoare energie electrica/2 ani;
- 90.080 citiri contoare masura generala in post de transformare/2 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 901, 119RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de: 250220lei fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturii. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HG 925. Cont RO11RNCB0026006351770003 deschis la BCR Bacau. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art 278ยน din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA; 5 % pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantie de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din HGR 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Moldova Distributie SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA completat;Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE completat;Cerinta nr 3: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat. ;Cerinta nr 4: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de deciziein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Sorin Sebastian Potanc, Livioara Sujdea, Virgil Metea, Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Angela Vasile, Mihaela Cazacu, Liliana Sirghie, Gabriela Onutu, Alin Urcan, Mariana Fisca.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea celor 4 cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita certificat ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care acest document se depune in copie autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2011, 2010, 2009).
Cifra de afaceri minima de indeplinit este:
27.663.227lei, respectiv 6.143.834
euro. ( 1 euro=4, 5026lei).
Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu este cel stabilit de BNR aferent fiecarui an.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a prestat servicii similare in ultimii trei ani in valoare egala sau mai mare decat :13.762.108, 00 lei, respectiv 3.056.480, 00 euro;Se considera experienta similara serviciile similare cu cele din prezenta procedura de achizitie.
Atunci cand un grup de operatori economici depun candidatura comuna, situatia economico-financiara, si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei candidaturi comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la pct.III. 2. 1. a) , III. 2. 1.b) si III.2.3.b)pentru partea din contract pe care o realizeaza.In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Informatii privind masurile de protectie a mediului - certificat ISO 14001 emis de un organism independent sau echivalent.
Standarde de asigurare a calitatii- certificat ISO 9001:2008 emis de un organism independent sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara: Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte); pentru alt pret, punctajul se acorda dupa formula P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat
2.
Plan implementare
20%
Descriere: Punctajul se acorda astfel : a) timp de implementare =15 puncte ; pentru cel mai mic interval de timp necesar pentru preluarea integrala a serviciului (numar de zile conform planului de implementare depus), de la predarea terminalelor portabile de catre autoritatea contractanta, se acorda punctajul maxim, respectiv 15 puncte.Pentru alt timp punctajul se acorda dupa formula: T(n) = (T minim/T(n)) x punctajul maxim alocat. Termenul minim acceptat este de 5 zile lucratoare.Ofertele cu termen mai mic decat cel minim acceptat vor fi declarate neconforme. b) costuri necesare pentru implementarea serviciilor 5 puncte, pentru cele mai mici costurinecesare autoritatii contractante pentru implementarea serviciilor(evaluare in RON conform planului de implementare depus), se acorda punctajul maxim, respectiv 5 puncte. Pentru alta valoare punctajul se acorda dupa formula: V(n) = (V minim/V(n)) x punctajul maxim alocat .
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf.OUG 34/2006, art.116-numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf.OUG 34/2006, art.117- in cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplinesc criteriile.Daca ofertantii vor obtine acelasi punctaj final factorul de departajare va fi pretul. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Astfel cea mai mica valoare a ofertei va fi considerata castigatoare.Contractul de prestari servicii se va incheia incepand cu data de 02.01.2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic al E.ON Moldova Distributie SA
Adresa postala: P.ta Trandafirilor, nr.21., Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540046, Romania, Tel. +40 0365403769, Email: [email protected], Fax: +40 0365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer