Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CIZME DE CAUCIUC


Anunt de participare (utilitati) numarul 79060/02.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: PURDESCU Narcisa, Tel.0253.335.045, In atentia: domnisoareiPURDESCU Narcisa, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CIZME DE CAUCIUC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP TURCENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DIVERSE TIPURI DE CIZME DE CAUCIUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18812200-6 - Cizme de cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETE DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 110, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN LEILOT 1-1600 RONLOT 2 -1000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN FORMA LEGALIZATZA CU DESEMNAREA UNUI LIDER DE ASOCIATIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratii privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Prezentarea formularelor tip privind indeplinirea obligatiilor catre stat, certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 331.845 RON, prezentarea bilantului contabil vizat de organele competente la data de 31.12 2008,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea listei principalelor livrari pe ultimii 3 ani pentru produse similare, din care cel putin o furnizare sa fie in valoare minima egala cu:
-LOT 1-60.945 RON
- LOT 2-20130 RON
- LOT 3- 1350 RON
- LOT 4- 715 RON
Autorizare de livrare produse pentru anul 2009, in original (sau copie legalizata)de la un producator sau de la reprezentantul oficial al producatorului; se vor prezenta documente originale (sau copii legalizate) prin care sa se faca dovada ca operatorul economic participant, a este reprezentant al producatorului
Prezentarea fiselor tehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice ale produselor ofertate, conform caietelor de sarcini, DOCUMENTATIA TEHNICA va fi insusita de catre producator si se va prezenta in original sau copie legalizata.
-Prezentarea a minim o MOSTRA din produsul ofertat
Recomandari de la cel putin 2 (doi) beneficiari.
Producatorul si furnizorul trebuie sa prezinte certificatul acordat de catre un organism de certificare acreditat, pentru certificarea sistemului de asigurarea calitatii pentru produsele atestate; se prezinta o copie a certificatului mentionat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
60%
Descriere: PRET
2.
TEHNIC
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
340
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 12:00
Locul: SC COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI, DIRECTIA COMERCIALA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere trebuie sa prezinte o imputernicire in original din partea firmei ce prezinta oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU, NR.4, ,Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DISCIPLINA CONTRACTUALA
Adresa postala: STR. UZINEI NR.1, ,Localitatea: TURCENI, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335016, Fax: 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer