Licitatie Publica - Cizme electroizolante
Anunt de participare (utilitati) numarul 143568/13.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Dragomir, Tel. +40 725354202, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cizme electroizolante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Nord-Est Logistic Parc, Sos. de centura, Nr. 220, Pantelimon, Jud Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 403, 200 si 1, 478, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Se estimeaza ca primul CS in valoare de 403200.00 lei fara TVA se va atribui odata cu semnarea AC; al doilea CS in valoare de 1075200.00 lei fara TVA se va incheia in trim. II 2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de cizme electroizolante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18812200-6 - Cizme de cauciuc (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru: Cizme electroizolante: cantitate min= 1800 buc, cantitate max= 6600 buc.
Cantitatile care ar putea face obiectul unui contract subsecvent sunt: minim= 1 buc, maxim= 1800 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 403, 200 si 1, 478, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
29568.00 RON/14784.00 RON IMM; Perioada valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitatea a ofertei;Mod de constituire: A)instrument bancar emis de o soc. bancara sau soc. de asigurari-in original;B)OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data limita a depunerii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie sau contestatarul renunta la contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 5258.39 RON;La procedurile online, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica ( in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006). Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP semnata electronic pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, va avea ca termen de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro BNR, din data de 05.04.2013:1 euro=4.4211 RON -10%(5%ptIMM)din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.-valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent;
-modul de constituire: a) prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale;intrucat autoritatea contractanta este operator economic cu capital majoritar privat si achizitia este din surse proprii, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din valoarea ctr. subsecvent, in max. 15 zile de la semnare, urmand ca pe parcursul indeplinirii contr.subsecvente, autoritatea contr. sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit;b) instrument de garantie emis in cond legii de o societate bancara/societatea de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4);c) Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicit.of.) care va constitui anexa la ctr. subsecvent;
-Restituirea garantiei de buna executie se face cf. prevederilor art.92 alin. (1)si(4) din HGR 925/2006, asa cum se prevede si in CFG-RO.rev1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1 Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21-Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1-Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda
sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin funcii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Director Achizitii ? Trofin Cosmin;Presedinte comisie evaluare - Stefan Ciprian;
Responsabil procedura - Cosmin Dragomir;
Membru comisie evaluare ? Grigoruta Camelia;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul) Formular F2.5. - Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca inf. cupr.in ac. doc. sunt valabile/reale la data lim.de depunere a of.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.- Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala; Cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fie cel putin 2150400.00 RON fara TVA(1075200.00 RON fara TVA pentru IMM-uri).
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume:
anul 2010? 1 Euro=4.2099 Leianul 2011? 1 Euro=4.2379 Leianul 2012? 1 Euro=4.4560 LeiSe lasa la latitudinea operatorului economic alegerea documentelor care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare mai sus mentionate.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista produselor similare din ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de
depunere a ofertelor).
Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de certificari/documente, ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare, prin intermediul cel putin al unui contract/ maxim 3 contracte in valoare cumulata de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1075200.00 RON fara TVA. Se solicita prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin. (1)lit.a) din OUG34/2006.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1Euro=4.2099 Lei2011 ? 1Euro=4.2379 Lei
2012 - 1Euro=4.4560 Lei2013 - 1Euro=4.3820 Lei
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F5
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic
de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost
obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii(conform art. 188, alin 1, lit.c)
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F6
Informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoare
la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii
profesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie
prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o
va realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.
509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau
profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor
membrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici este
declarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face in
conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere
prezentat la data depunerii ofertelor.continuare la paragraful 4.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare
de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul
asociatiei
continuare de la pct 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajemnt ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica , prin care confirma ca va pune la dispozitia ofert. a resurselor tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare
de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul
asociatiei
Informatii priv tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator va prezenta un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispoz ofert.res financ invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocand sustinerea acordata. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Inacest sens tertul sust va prez completate urmatoarele formulare:
-Formularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza in sit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.
-Formularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza in sit prevaz la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006.
-Formularul F2.3. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament ferm.
Formular F2.1.Formular F2.2.Formular F2.3.
Mostre cf cap 3.1 din caietul de sarcini.
Modalitatea de indeplinire
In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei, se va prezenta
mostra pentru produsul ofertat.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante -ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008
sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte
state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in
masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea
unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si
raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) si trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului exista doua sau mai multe oferte egale ca valoare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara ce se va incarca online pe SEAP. Noile oferte prezentate nefiind susceptibile de a produce un avantaj incorect in raport cu ceilalti ofertanti, in sensul ca noile oferte nu trebuie sa afecteze clasamentul.Data de incepere a licitatiei va fi stabilita ulterior si va fi comunicata tuturor ofertantilor ce au depus oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
F2012/17629
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului exista doua sau mai multe oferte egale ca valoare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara ce se va incarca online pe SEAP. Noile oferte prezentate nefiind susceptibile de a produce un avantaj incorect in raport cu ceilalti ofertanti, in sensul ca noile oferte nu trebuie sa afecteze clasamentul . Astfel ofertele cu prĂȘt egal, prin reofertare pot fi imbunatatite pana la nivelul celui mai bun prĂȘt ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. In cazul ofertelor aflate pe locul 2, se va reoferta fara a atinge valoarea ofertei de pe locul 1. In cazul ofertelor aflate pe locul 3, se va reoferta fara a atinge valoarea ofertei de pe locul 2. In cazul ofertelor egale clasate pe primul loc, reofertarea nu implica modificarea clasamentului, avand in vedere ca ofertele trebuie obligatoriu imbunatatite. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta financiara are pretul cel mai scazut. Operatorul economic a carui oferta financiara prezinta pretul cel mai scazut, va transmite in termen de 2 (doua) zile lucratoare, urmatoarele formulare: F9 si F11, completate cu noile valori. Formularele se vor transmite online pe SEAP, in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului. Numarul de ag. ec. preconizat este de 3. Nu se limiteaza numarul de participanti.Toticandidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A., Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Str. Buzesti, Nr. 62-64, Sector 1, Etaj 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011017, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2013 09:44