Licitatie Publica - CL 1-Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatile Avrig si Marsa
Anunt de participare (utilitati) numarul 135175/01.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 1-Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatile Avrig si Marsa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Avrig si Marsa, judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ?Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatile Avrig si Marsa? cuprinde toate constructiile necesare pentru reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa din orasul Avrig si din localitatea Marsa, pentru reabilitarea si extinderea sistemului de canalizare din orasul Avrig si reabilitarea sistemului de canalizare din localitatea Marsa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile incluse in prezentul proiect sunt structurate dupa cum urmeaza: Extindere si reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Avrig
?Reabilitare retele de alimentare cu apa in localitatea Avrig
- Reabilitare retea de distributie apa potabila ? 10032 m;
- Vane aferente retelei de distributie;
- Bransamente consumatori 675 buc
? Extindere si reabilitare retele de canalizare in localitatea Avrig
- Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere (colectoare si camine de vizitare);
? Extindere ? 6448 m
? Reabilitare ? 2426 m
- Racorduri consumatori 360 buc
- Statie de pompare ape uzate menajere ? 1 buc;
- Conducta de refulare de la statia de pompare ape uzate ? 1282 m;
Reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Marsa
? Reabilitare retele de alimentare cu apa in localitatea Marsa
- Reabilitare retea de distributie apa potabila ? 3761 m;
- Vane aferente retelei de distributie;
- Bransamente consumatori 150 buc
? Reabilitare retele de canalizare in localitatea Marsa
- Reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere (colectoare si camine de vizitare) ? 3444 m;
- Racorduri consumatori 150 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 15, 425, 669.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: 308513 Lei;per de valab: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;modalitate de constituire: cf. art. 86 alin(1) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul prezinta ca si garantie de participare o polita de asigurare emisa in conditiile legii, atunci acesta trebuie sa prezinte si conditiile speciale de asigurare cu privire la acea polita si dovada platii primei de asigurare. In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis de oricare dintre membrii Asocierii. Ofertantii care se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 si care solicita reducerea cerintei privind reducerea garantiei de participare cu 50% vor prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea mai sus rubricata, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. cuantum: 10% din valoarea contractului fara tva;modalitate constituire: cf art 90 din HG 925/2006.Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri de Coeziune76, 52%-Co-finantare nationala23, 48 %.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL VA PREZENTA: 1.Formularul nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura2.Formularul nr. 20-Certificat de participare cu oferta independenta3.Formularul nr. 3- Declaratie art.69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este domnul Director General Mircea Niculescu, iar urmatoarele persoane au calitatea de a aviza documentele in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: domnul Director Economic Ioan Gogu, domnul Director Tehnic Maier Vasile, domnul Director UIP Plesciuc Ioan, sef Birou Juridic-domnul Sturz Ioan. Acest formular va fi completat de ofertant, de ofertantul asociat( daca e cazul), de tertul sustinator (daca e cazul) si de subcontractant(daca e cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani: minim 30.000.000 lei
Acces la resurse reale in valoare de 1.250.000 leipentru o perioada de 2 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract similar (Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa si/sau canalizare) cu valoare de cel putin 15.000.000 lei in cadrul caruia sa se fi executat retele pentru alimentare cu apa si/sau canalizare.
1.Reprezentant Contractor-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani
2.Responsabil Controlul Calitatii in Constructii;
-Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani
3.Responsabil Tehnic cu Executia in constructii(RTE)
-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent in tara de origine (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei).
Pentru indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje:
- Excavator minim 1mc- Buldozer minim 150 CP- Incarcator frontal- Autobasculanta minim 16 tone- Compactor vibrator ?minim 10 toneEchipament de sudura/taiere pentru conducte din PEID
Cerinta nr. 1 Sistem de management al calitatii implementat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinta de catre fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Cerinta nr. 2 Sistem de management al mediului implementat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinta de catre fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, str. Eschil, nr. 6, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara " Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata" Finantare din Fondul de Coeziune in baza contractului de finantare pentru judetele Sibiu si Brasov incheiat intre Ministerul Mediului si Padurilor si SC APA-CANAL SA SIBIU , in calitate de beneficiar.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Solicitarile de clarificari se vor transmite prin fax la nr. 0269223468 si in format electronic editabil (word) la adresa de e-mail: [email protected] si vor mentionaa) Numele contractului, b) Numarul Anuntului de Participare pentru proiectul respectiv, c) Numele urmatoarelor persoane de contact: -Mihai Banciu: -Director Adjunct UIP-Alina Cismas: Responsabil Achizitii publice UIP;d) Numele si adresa operatorului economic, nr.telefon, nr.fax, adresa e-mail , persoana de contact .Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscurile si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelor se va face la o data care va fi stabilita si comunicata celor interesati printr-o clarificare in SEAP, ulterior publicarii anuntului de participare in SEAP , locul de plecare fiind sediul companiei de apa SC APA CANAL SA, sau independent de catre fiecare ofertant pe parcursul perioadei de clarificare.Intentia de vizitare a amplasamentelor va fi anuntata in scris cu minim 48 ore inaintea datei stabilite.Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Daca este cazul, ofertantii pot semnala eventualele neconcordante dintre documentatia tehnica pusa la dispozitie si situatia din teren.Dc. ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA-CANAL SA SIBIU-BIROU JURIDIC
Adresa postala: STR. ESCHIL, NR. 6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269222916, Fax: +40 269223468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2012 09:22