Licitatie Publica - CL 1 ?Sursa de apa Finis - Feredeu, conducta de aductiune si statii de clorare pentru municipiul Beius?
Anunt de participare (utilitati) numarul 134263/26.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 1 ?Sursa de apa Finis - Feredeu, conducta de aductiune si statii de clorare pentru municipiul Beius?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul CL 1 ?Sursa de apa Finis - Feredeu, conducta de aductiune si statii de clorare pentru municipiul Beius? acopera cerintele minime privind proiectarea, furnizarea, instalarea, darea in exploatare, testarea si punerea in functiune a tuturor elementelor urmatoare:
- constructie pentru captarea izvorului Finis ? Feredeu,
- conducta de aductiune de la captare Finis ? Feredeu catre rezervoarele de inmagazinare existente, avand o lungimea totala de 22845 m.
- Statie de clorare noua, amplasata in incinta celor trei rezervoare de inmagazinare existente;
Instalatie de clorare, amplasata in interiorul constructiei statiei de pompare a apei, din incinta captarii existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul CL 1 ?Sursa de apa Finis - Feredeu, conducta de aductiune si statii de clorare pentru municipiul Beius? acopera cerintele minime privind proiectarea, furnizarea, instalarea, darea in exploatare, testarea si punerea in functiune a tuturor elementelor urmatoare:
- constructie pentru captarea izvorului Finis ? Feredeu,
- conducta de aductiune de la captare Finis ? Feredeu catre rezervoarele de inmagazinare existente, avand o lungimea totala de 22.845 m.
- Statie de clorare noua, amplasata in incinta celor trei rezervoare de inmagazinare existente;
Instalatie de clorare, amplasata in interiorul constructiei statiei de pompare a apei, din incinta captarii existente
Valoarea estimata fara TVA: 13, 892, 534.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene = 76.30%- de la Buget deStat: 11, 67%;
- contributie Bugetul Local: 1, 80%;
- credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier Fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local;
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea se vor legalizata la notariat
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original saucopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
- Formularul nr.24. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Persoane cu functie de decizie: ing. Ovidiu GAVRA Director General, ing. Georgica IGNAT Manager de Proiect. Acest formular va fi prezentat si de sustinator/subcontractant, daca este cazul.
- Persoane fizice romane Cerinta minima: Copie autorizatie de functionare/altele acte echivalente
- Persoane juridice / fizice straine Cerinta minime: Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), , dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bonitate bancara
Cash-flow de executie a lucrarilorpentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.736.566 lei
Cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 (trei) ani fara anul in curs, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu25.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare
Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 7.
Experienta similara: Cerinta minima: I.)Ofertantii vor prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.
II.)Ofertantul trebuie sa fi finalizatcel putin 1 contract de proiectare si executie lucrari de constructie surse de apa, conducte de aductiune, statie de clorare, inclusiv instalatie de clorare, de natura si complexitate similara, cu valoare cel putin de 12.000.000 lei.
sau cel mult doua contracte similare (proiectare si executie lucrari de constructie surse de apa, conducte de aductiune, statie de clorare, inclusiv instalatie de clorare, de natura si complexitate similara) cu valoarecumulata egala cel putin de 12.000.000 lei.
Nota: Experienta similara poate fi indeplinita prin prezentarea a doua contracte distincte pentru proiectare respectiv executie cu respectarea celor de mai sus.
Informatii privin Utilaje
Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 10.
Informatii privind angajatii
Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 11.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 12.
RESPONSABILI CU EXECUTIA
Cerinta minima:
-Reprezentant Antreprenor
-Responsabil cu controlul de calitate
-Responsabil Tehnic cu Executia
RESPONSABILI CU PROIECTAREA
Cerinta minima:
-Coordonator proiectare-Inginer de proces
-Inginer lucrari civile-Inginer structuri
-Inginer mecanic
-Inginer electric
-Inginer automatizare SCADA
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul):
Cerinta minima:
Preyentarea Formularului nr. 15
Standard privind sistemele de management al calitatii
Cerinta minima:
ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului
Cerinta minima:
ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 08:00
Locul: S.C COMPANIA DE APA ORADEA S.A, Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea, Judetul Bihor , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 09:39