Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 10 ?Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras?


Anunt de participare (utilitati) numarul 134872/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 10 ?Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Aglomerarea Fagaras, judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras constand in:
- reabilitare 2 rezervoare;
- reabilitare 30 puturi
- instalatii electrice coresp. noilor pompe
- 2 statii de clorare
- 2 statii de pompare
- conducte de legatura intre puturi 4, 500 km Dn 90-350
- aductiune Dn 400, 10.648 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras constand in:
- reabilitare 2 rezervoare;
- reabilitare 30 puturi
- instalatii electrice coresp. noilor pompe
- 2 statii de clorare
- 2 statii de pompare
- conducte de legatura intre puturi 4, 500 km Dn 90-350
- aductiune Dn 400, 10.648 km
Valoarea estimata fara TVA: 18, 886, 823.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: 377736 Lei;per de valab: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;modalitate de constituire: cf. art. 86 alin(1) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul prezinta ca si garantie de participare o polita de asigurare emisa in conditiile legii, atunci acesta trebuie sa prezinte si conditiile speciale de asigurare cu privire la acea polita si dovada platii primei de asigurare. In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis de oricare dintre membrii Asocierii. Ofertantii care se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 si care solicita reducerea cerintei privind reducerea garantiei de participare cu 50% vor prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea mai sus rubricata, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. cuantum: 10% din valoarea contractului fara tva;modalitate constituire: cf art 90 din HG 925/2006.Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri coeziune 76, 52% Co-finantare nationala 23, 48%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL VA PREZENTA: 1.Formularul nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura2.Formularul nr. 20-Certificat de participare cu oferta independenta3.Formularul nr. 3- Declaratie art.69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt domnul Director General Mircea Niculescu si domnul Director Economic Ioan Gogu, domnul Director Tehnic Maier Vasile, domnul Director UIP Plesciuc Ioan, sef Birou Juridic-domnul Sturz Ioan.Acest formular va fi completat de ofertant, de ofertantul asociat( daca e cazul), de tertul sustinator (daca e cazul) si de subcontractant(daca e cazul).4.Formularul nr. 6 Informatii generale despre ofertant5.Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul)6.Declaratie comuna (formular propriu), pe proprie raspundere, in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.7.Formularul nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - din Sectiunea Formulare (completat)Acest formular va fi completat si de tertul sustinator(daca este cazul).8.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - din Sectiunea Formulare (completat);Acest formular va fi completat si de tertul sustinator(daca este cazul)cu privire la art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit d) din OUG 34/2006.9.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei in luna anterioara depunerii ofertelor10.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.11.Certificat impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.Acest certificat se va prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului si va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care acesta va indica care sunt punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?. Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani: minim 30.000.000 lei
Cerinta nr. 2 Acces la resurse reale in valoare de 1.300.000 lei pentru o perioada de 2 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, cel putin un contract similar care sa cuprinda urmatoarele activitati : proiectare si executie privindputuri forate pentru apa potabila, cu capacitate totala de cel putin 50 l/s si aductiuni sau retele de apa potabila cu un diametru minim de 250 mm si lungim totala de minim de 6 km.Este admis si cate uncontract distinct pentru aductiuni(retele) si unul pentru puturi forate, respectand capacitatile minimale de mai sus.Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea de contracte distincte, pentru proiectare si respectiv pentru executie lucrari, respectand capacitatile minimale de mai sus.
RESPONSABILI CU EXECUTIA
1.Reprezentant Contractor- Studii tehnice superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- Participarea intr-o pozitie similara(reprezentant contractor) in minim un contractde executie/reabilitare lucrari de alimentare cu apa potabila.
2.Responsabil Controlul Calitatii in Constructii
- Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
3.Responsabil Tehnic cu Executia in constructii (RTE)
- Studii tehnice superioare de lunga durata;
- sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent in tara de origine (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei).
RESPONS. CU PROIECTAREA
1.Coordonator proiectare- Studii superioare tehnice de lunga durata;
- Exper prof generala de minim 5 ani;
- Sa fi coordonatproiectarea unei lucrari de realizare sau reabilitare puturi forate pentru apa potabila si aductiune apa potabila.Este admis ca acest responsabil sa dovedeasca experienta solicitata la aceasta cerinta si prin participarea la doua contracte distincte, unul pentru aductiuni(retele) si unul pentru puturi forate.
2.Ing lucrari civile
- Exper profes in pozitii similare de minim 3 ani;
- Studii tehnice super. de lunga durata;
- Exp. prof. gen de minim 5 ani
3.Inginer electrician
- Exper. prof. in pozitii similare de minim 3 ani;
- Studii tehnice superioare de lunga durata;
- Exper. prof. gen. de minim 5 ani;
4.Inginer automatizare SCADA
- Studii superioare de lunga durata;
- Exper. prof. generala de minim 5 ani;
- Exper. prof. in pozitii similare de minim 3 ani
Pentru executia lucrarilor ofertantii vor trebui sa dispuna de minim urmatoarele utilaje:
-Excavatoare/ Buldo-excavator-Incarcatoare frontale-Generatoare de curent
-Echipament sudura si taiere conducte PEID- Autobasculanta
Cerinta nr. 1 Sistem de management al calitatii implementat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinta de catre fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Cerinta nr. 2 Sistem de management al mediului implementat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinta de catre fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
cost operational anual maxim garantat
50%
Descriere: costul operational anual maxim garantat pentru o perioada de 25 de ani de la receptia finala a lucrarilor va fi prezentat in cadrul Formularului de oferta, fara TVA.Va fi declarata castigatoare oferta care obtine cel mai mare punctaj dupa aplicarea algoritmului de calcul prezentat la sectiunea ALTE INFORMATII.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, STR. ESCHIL, NR. 6, SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara " Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata" Finantare din Fondul de Coeziune in baza contractului de finantare pentru judetele Sibiu si Brasov incheiat intre Ministerul Mediului si Padurilor si SC APA-CANAL SA SIBIU , in calitate de beneficiar.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Vizitare amplasament Se recom. ofertant. sa inspecteze locatia proiect pt a evalua pe propria raspund chelt., riscurile si datele neces pt a pregati oferta.Vizit amplasament. se va face cu 28 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ora 11, locul de plecare fiind sediul SC APA CANAL, sau independ de catre fiecare ofert pe parcurs perioad de clarif. Intentia de vizitare a amplasam va fi anuntata in scris cu minim 48 ore inaintea datei stabilite.Participantii la vizita amplasam isi vor asigura mijl. de transport in vederea efectuarii vizitei.Daca este cazul, ofertantii pot semnala eventualele neconcord dintre documentatia tehnica pusa la dispozitie si situatia din teren. Algoritm de calcul: 1.pt cea mai scazuta valoare a pretului ofertei(P1) se acorda punctj maxim, respectiv 50 puncte; Pretul ofertei minim(P1)=50 puncte -pt alta valoare decat cea prevazuta la lit. a)(Px): Px =(P1/Px)X50 puncte 2.pt cea mai scazuta val. a costul operat anual maxim garantat pe 25 ani(Cost 1) se acorda pnctaj maxim, respectiv 50 puncte; Cost operat minim(C1)=50 puncte - pt alta valoare a acestui factor de eval.(Cost x)pctj. se acorda astfel: Cx =(C1/Cx)X50 puncte Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescat a punctajului total, calculat conform formulei: Punctaj total = Punctaj Pret+Punctaj Cost Operational unde Punctaj Pret si Punctaj Cost Operat sunt punctajele acordate pt cei 2 factori de evaluare. Oferta cu pctj total cel mai mare va fi declarata castigatoare. Daca, in urma aplicarii crier. de atribuire, doi sau mai multi ofert. au obtinut valori finale egale, departajarea se va face in functie de pretul ofertei , respectiv autoritatea contractanta va atribui contractul operat. econ. a carui oferta are cel mai mic pret al ofertei . Daca si pretul este egal la ofertantii aflati in competitie, departaj va fi facuta astfel: Se va solicita reofert financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertant. a carui propun. finan. va avea pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA-CANAL SA SIBIU
Adresa postala: STR. ESCHIL, NR. 6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269222916, Fax: +40 269223468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer