Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 10 ?Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras?


Anunt de participare (utilitati) numarul 141745/02.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor dee apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 10 ?Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Fagaras, jud. Brasov.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras constand in: - reabilitare 2 rezervoare;
- reabilitare 30 puturi- instalatii electrice coresp. noilor pompe- 2 statii de clorare- 2 statii de pompare- conducte de legatura intre puturi 4, 500 km Dn 90-350- aductiune Dn 400, 10.648 kmValoarea lucrarilor diverse si neprevazute este de 880.370, 37 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea captarii si a aductiunilor pentru Municipiul Fagaras constand in: - reabilitare 2 rezervoare;
- reabilitare 30 puturi- instalatii electrice coresp. noilor pompe- 2 statii de clorare- 2 statii de pompare- conducte de legatura intre puturi 4, 500 km Dn 90-350- aductiune Dn 400, 10.648 km
Valoarea estimata fara TVA: 19, 767, 194.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 377736 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular orientativ nr. 1).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.Suma ce va fi retinuta din garantia de participare in cazul aplicarii dispozitiilor art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 9448, 68 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive conform art. 90, alin 3 din HG 925/2006In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formular orientativ nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune 76, 52%Co-finantare nationala 23, 48%,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu
originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4); Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat;Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local(acest certificat se va prezenta pentru sediul social al ofertantului).3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Director General Mircea Niculescu, Director Economic
Ioan Gogu, Sef Serviciu Juridic Ioan Sturz, Director tehnic Vasile Maier, Director UIP Mihai Banciu.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 30.000.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente sau raport de audit sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 4.2122/2010;4.2391/2011;4.4593/2012.
Ofertantul va completa formularul 7-Declaratie privind cifra de afaceri.
Modalitatea de indeplinire
Formular nr.7
Tert sustinatorIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului
resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate
modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.
4, Formularul nr. 7B si Formular 6.
Modalitatea de indeplinire
Formular nr. 7A, Formular nr.4, Formularul nr. 7B si Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale
subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Ofertantul va completa Formularul nr. 13.Subcontractantii declarati vor completa Formularul nr. 6.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 13, Formularul nr. 6.
Tert sustinatorIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si
profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi
sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm
conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din
contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie
sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG
34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Formular nr. 8A, Formular nr.4, Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi executat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, cel putin un contract similar care sa cuprinda urmatoarele activitati : executie puturi forate pentru apa potabila, cu capacitate totala de cel putin 50 l/s si aductiuni sau retele de apa potabila cu o lungime totala de minim de 6 km.Este admis si cate un contract distinct pentru aductiuni(retele) si unul pentru puturi forate, respectand capacitatile minimale de mai sus.
Ofertantii vor prezenta certificari de buna-executie pentru lucrarile de experienta similara.Respectivele certificari indica beneficiarul, obiectul, capacitatea sau lungimea lucrarilor executate, dupa caz, perioada si locul executiei acestora;daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
Ofertantul va completa Formular nr. 8.
Modalitatea de indeplinire
Formular nr. 8.
Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare copie conform cu originalul a Certificatului ISO 14001 sau echivalent.
Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu
SR EN ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care
atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare copie conform cu originalul a Certificatului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
cost operational anual
50%
Descriere: costul operational anual maxim garantat pentru o perioada de 25 de ani de la receptia finala a lucrarilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL10/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S79-130180din24.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 10:00
Locul: SC APA-CANAL SA SIBIU, STR. ESCHIL, NR. 6, SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de mediu.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Algoritmul de calcul pentru desemnarea ofertei castigatoare: 1.Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 50, Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n- Pretmin ? cel mai mic pret ofertat- Pretn ? pretul ofertei n2.Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 50Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n- COmin ? cel mai mic cost operational ofertat- COn ? cost operational aferent ofertei nOfertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: Punctaj total= Punctaj Pret+Punctaj CostoperationalOferta cu punctajul total cel mai mare va fi declarata castigatoare.Daca doua sau mai multe oferte au punctaje egale, se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai mic.Daca doua sau mai multe oferte aupreturi egale si ofertele se claseaza pe primul loc, autorit. contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajariiacestor oferte.Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscurile si datele necesarepentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelor se va face la o data care va fi stabilita si comunicata celor interesati printr-o clarificare in SEAP, ulterior publicariianuntului de participare in SEAP.Intentia de vizitare a amplasamentelor va fi anuntata in scris cu minim 48 ore inaintea datei stabilite.Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Daca este cazul, ofertantii pot semnala eventualele neconcordante dintre documentatia tehnica pusa la dispozitie si situatia din teren.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA-CANAL SA SIBIU-BIROU JURIDIC
Adresa postala: STR. ESCHIL, NR. 6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550093, Romania, Tel. +40 269222916, Fax: +40 269223468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer