Licitatie Publica - CL 11 ? ?Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare menajera in zona de SE a municipiului Oradea"
Anunt de participare (utilitati) numarul 135151/01.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 11 ? ?Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare menajera in zona de SE a municipiului Oradea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CL 11 ?Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare menajera in zona de SE a municipiului Oradea ? cuprinde toate constructiile necesare pentru extinderea sistemului alimentare cu apa si de canalizare menajera in municipiul Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
34144520-9-Autocisterne pentru transportul apelor reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari principale pentru extinderea sistemului de alimentare cu apa si canalizare menajera in zona de SE a municipiului Oradea: - Reabilitare retea de alimentare cu apa L=30.199 m- Bransamente apa;
- Reabilitare camine de vane
-- Reabilitare retele de canalizare L= 15.481 m- Camine vizitare.
- Racorduri canalizare L= 7.729 m
-Autospeciala combinataValoarea totala estimata a contractului conf. art.29(2) din OUG 34/2006 este 51.102.954 Lei din care executie 50.282.254 lei, furnizare 820.700 lei (autospeciala combinata).
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 102, 954 si 53, 658, 102RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de achizitionarea de noi lucrari conf. art. 252 litera k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene = 76.30% - de la Buget de Stat: 11, 67%; - contributie Bugetul Local: 1, 80%; - credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier Fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 6.968.584 lei
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani fara anul in curs, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 50.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 7.
Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.
Experienta similara: Cerinta minima: Ofertantul sa fi executat maxim doua contracte similare (extindere si /sau reabilitare retele de apa, extindere si/sau reabilitare retele de canalizare) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 30.000.000 Lei fara TVA. Nota: Experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte cu respectarea celor de mai sus.
Informatii privin Utilaje Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 10.
Informatii privind angajatii Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 11.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 12.
Reprezentant Antreprenor
Sef de santier
Responsabil privind asigurarea calitatii ? conform programului de calitate implementat in cadrul contractului
Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor de constructii (RTE)
Inginer instalatii
Inginer constructor
Inginer electrician
Pentru fiecare personal tehnic de specialitate propus ofertantul va depune:
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Cerinta minima: Prezentarea Formularului nr. 15
Standard privind sistemele de management al calitatii Cerinta minima: ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului Cerinta minima: ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 00:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 08:00
Locul: S.C COMPANIA DE APA ORADEA S.A, Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea, Judetul Bihor , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 11:38