Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 3 -?Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare menajera in municipiul Beius?


Anunt de participare (utilitati) numarul 132195/19.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. 0259-436934, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI CU CALITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 3 -?Extinderea si reabilitareasistemelor de alimentare cu apa si canalizare menajera in municipiul Beius?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: jud. Bihor, Municipiul Beius
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare menajera in municipiul Beius?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiect nr. 1 ? Extindere sistem de alimentare cu apa in Municipiul Beius;
Obiect nr. 2 ? Extindere si reabilitare sistem de canalizare menajera in Municipiul Beius.Fiecare obiect in parte are in componenta urmatoarele lucrari principale: Obiect nr. 1 ? Extindere sistem de alimentare cu apa in Municipiul Beius;
- Extindere retea de distributie apa potabila, L = 8797 m;
- Camine de pompare apa potabila catre consumatori ? 5 buc.;
- Vane aferente retelei de distributie;
- Bransamente la consumatori.Obiect nr. 2 ? Extindere si reabilitare sistem de canalizare menajera in Municipiul Beius- Extindere retea de canalizare menajera, L = 7715 m;
- Reabilitare retea de canalizare menajera, L = 913 m- Camine de vizitare;
- Camine de pompare ape uzate menajere ? 5 buc;
- Conducte de refulare de la caminele de pompare ape uzate, L = 499 m- Racorduri la consumatori.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 302, 163RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 185.000lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene = 76.30%-Co-finantare nationala = 23, 70%, din care: - de la Buget deStat: 11, 67%;
- contributie Bugetul Local: 1, 80%;
- credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Cazier Fiscal.Cazier judiciar al companiei.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG.nr.34/2006.Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul General Consolidat de Stat la zi.Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul Local la zi.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OUG.nr.34/2006.Fisa de informatii generale despre ofertant.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri-Informatii generale.Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri).Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?, sauRapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 15.000.000 lei.Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 775.180 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare.Ofertantii vor prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar (extindere si /sau reabilitare retele de apa si extindere si/sau reabilitare retele de canalizare) cu valoare cel putin de 7.500.000 lei.sau cel mult doua contracte similare (extindere si /sau reabilitare retele de apa si extindere si/sau reabilitare retele de canalizare) cu valoare cumulata cel putin de 7.500.000 lei.Nota: Experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte pentru lucrari de retele apa respectiv retele de canalizare cu respectarea celor de mai sus.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului.Informatii generale privind angajatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor.Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.Standard privind sistemele de management al mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 11:00
Locul: Oradea, str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene = 76.30%-Co-finantare nationala = 23, 70%, din care: - de la Buget deStat: 11, 67%;
- contributie Bugetul Local: 1, 80%;
- credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal, art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
Adresa postala: str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel. 0259/436934, int. 137, Email: [email protected], Fax: 0259/432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer