Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 4-Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatea Ocna Sibiului


Anunt de participare (utilitati) numarul 136196/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: Unitatea de Implementare Proiecte din cadrul autoritatii contractante, Tel. +40 269222916, In atentia: Mihai Banciu-Director Adjunct UIP, Alina Cismas-Responsabil achizitii UIP, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 4-Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatea Ocna Sibiului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JudetulSibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulinclude urmatoarele obiecte: ? Reabilitare retea de alimentare cu apa10, 588.80 m
? Extindere retea de alimentare cu apa4, 629.50 m
? Extindere retea de canalizare menajera14, 622.00 m
? Statii de pompare ape uzate4 buc
? Conducte de refulare845 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulinclude urmatoarele obiecte: Reabilitare retea de alimentare cu apa10, 588.80 mExtindere retea de alimentare cu apa4, 629.50 mExtindere retea de canalizare menajera14, 622.00 mStatii de pompare ape uzate4 bucConducte de refulare845 m
Valoarea estimata fara TVA: 18, 007, 822.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 360.000 lei.Cursul de schimb valutar pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat leu este cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.Perioada de valabilit: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar(in contul S.C. Apa ? Canal S.A. Sibiu nr. RO76RNCB0227017921860001 deschislaBCR Sibiu) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (Formular 2) cel mai tarziu la data si ora deschideriiofertelor.In oricare forma ca fi emisa garantia de particip. va fi irevocabila si va preciza daca este conditionata sau neconditionata la prima cerere a AC.Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii Asocierii. Cuantum: 10% din valoarea contractului fara tva;Modalitate constituire: cf art 90 din HG 925/2006.Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Fonduri de Coeziune76, 52%? Co-finantare nationala23, 48 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.
3.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.4.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
6.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.
7.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 dinHG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
8. In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro, pentru conversia in lei, se va utiliza in mod obligatoriu cursul mediu anual comunicat de BNR, pentru anul in care documentul a fost emis.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze :
1. Formularul nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2. Formularul nr. 8 Certificat de participare cu oferta independenta
3. Formularul nr. 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).
4. Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea -din Sectiunea Formulare (completat)
5. Formularul nr. 14 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? din Sectiunea Formulare (completat);
6. Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. Acest certificat se va prezenta pentru sediul principal al ofertantului.Nota 1: Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este domnul Director General Mircea Niculescu, iar urmatoarele persoane au calitatea de a aviza documentele in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: domnul Director Economic Ioan Gogu, domnul Director Tehnic Maier Vasile, domnul Director UIP Plesciuc Ioan, sef Birou Juridic-domnul Sturz Ioan.
Nota 2: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).
Nota 3: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.
Nota 4: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 5: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens. Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
2. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.
3. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: a. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, nu mai vechi de 60 de zile de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.
b. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Nota 1: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: mai mare sau cel putin egala cu 36.000.000 lei.Ofertantul va prezenta
a.Formularul nr. 10 Informatii generale despre ofertant
b.Bilantul contabil pe ultimii trei ani , insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului
sau
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, pentru ultimii trei ani.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Nota 1: Operatorul economic caruia i se va atribui contractul va prezenta la semnarea acestuia Formularul nr. 16 Identificare financiara
Nota 2: Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Nota 4 Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008:1 euro = 3, 6827 lei, 2009:1 euro = 4, 2373 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 1.600.000 lei pentru o perioada de 2 luni.
Ofertantul va prezenta dovada accesuluila linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa, in valoare de minim 1.600.000 Lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
3.Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006, situatia economica si financiara poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul fermtrebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta:
Declaratie angajament conform Formularului nr. 15 incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Formularul nr. 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).
Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea -din Sectiunea Formulare (completat)
Formularul nr. 14 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? din Sectiunea Formulare (completat);
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul fermtrebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note:
1.Documentele emise in alta limba decat lb rom trebuie sa fie insotite de traduc autoriz in lb rom.
2.In situatia in care ofert.a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie dupa partile relevante din contractul de subcontractare/asociere, cu indicarea partii si val. indeplinite de ace?tia.
3.Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste experienta similara a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens.
Personal solicitat: 1.Reprezentant Contractor -Studii tehnice superioare de lunga durata;
-Exper profes gen de minim 5 ani;
-Exper profes in pozitii simil de minim 3 ani; 2.Responsabil Controlul Calitatii in Constructii;
-Studii superioare de lunga durata;
-Exper profes gen de minim 5 ani;
-Exper profes in pozitii simil de minim 3 ani 3.Responsabil Tehnic cu Executia in constructii -sa fie atestat tehnico-profesional pt domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent in tara de origine 4.Minim 2 (doi) ingineri constructori? Studii superioare tehn. de lunga durata in inginerie instalatii in constructii sau constructii hidrotehnice. -exp. profes. in lucrari tehnico edilitare prin participarea la cel putin un contract simil.
Ofert. va prezenta:
-Formularul nr. 19 Personalul principal (cheie) angajat in contract-Formularul nr. 19a ? Experienta profesionala a personalului (CV semnat si datat).
-diplomele de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);
-Formularul nr. 20 Angajamentul ofertantului privind resursele umane.
Nota: 1.In cazul unei asocieri, Formularul nr. 19Personalul principal (cheie) angajat in contract va fi completat doar de catre liderul asocierii (indiferent de care dintre membrii asocierii este propus)
2.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului.
Excavatoare-minim 1 bucIncarcatoare frontale-minim 2 bucCamioane autobasculante -minim 2 bucBuldoexcavator-minim 2 buc.Automacara -minim 1 bucEchipament sudura si taiere conducte PEID -minim 2 buc
Echipament de forare orizontala, dirijat -minim 1 bucEchipamente pentru compactare-minim 3 buc
Formularul nr. 21- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie/angajament prin care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care este declarat castigator va avea la dispozitie aceste utilaje) a unui numar minim de, instala?ii, echipamente tehnice implicate in realizarea contractului de lucrari.
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sauprofesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Tertul sustinator va prezenta:
Declaratie conform Formularele17.a si/sau, 17.b, dupa caz - Angajament ferm al persoanei respective, conformFormularului nr. 17 , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Formularul nr. 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).
Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea -din Sectiunea Formulare (completat)
Formularul nr. 14A ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? din Sectiunea Formulare (completat);
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unei liste de lucrari, atunci angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Formularul nr. 22 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenori
Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.Nota:
La evaluarea capacitatii tehnico-profesionale a ofertantilor se vor lua in considerare si datele subcontractantilorinsa doar pentru partea din contractpe care acestia o vor indeplini. Acest lucru are in vedereresursele materiale si umanepe careacestia le vor disponibiliza pentru indeplinirea partii lor din contract.
Ofertantul poate declara subcontractorii la nivel de oferta, conform celor mentionate anterior, sau poate inainta o lista spre aprobare pe perioada executiei.
Autoritatea contractanta poate accepta un subantreprenor, in timpul derularii contractului de achizitie publica, altul decat cei nominalizati in oferta, in cazul in care considera ca este inavantajul finalizarii contractului de lucrari si cu respectarea urmatoarelor conditii: a) Pe parcursul derularii contractului, operatorul economic declarat castigator nu are dreptul de a introduce un subantreprenor fara acceptul Autoritatii Contractante;b) Ofertantul declarat castigator va incheia un contract cu subantreprenorul in aceleasi conditii in care el a semnat contractul cu Autoritatea Contractanta;c) Introducerea unui subantreprenor nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
In cazul in care ofertantul castigator este format printr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, la data semnarii contractului de lucrari, va fi prezentat Autoritatii Contractante contractul de asociere legalizat
-Formularul nr. 11 Date despre asociere (daca este cazul)
-Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul Formular nr. 12)Nota: Oferta trebuie sa cuprinda declaratie comuna (formular propriu), pe proprie raspundere, in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la Sectiunea III.2.1, III.2.2, III.2.3.
Exper simil: Ofert.trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani in cadrul unui contract, lucrari simil. constand in: retele de alimentare cu apa potabila, retele de canalizare si statii de pompare, a caror val. cumulata sa fie egala sau mai mare decat18.000.000 lei.
Lucrari ?duse la bun sfarsit?:
? lucrari recept partial care sunt insotite de pr-verbal de recept Partiala (partea de lucrari recept trebuie sa satisfaca conditiile mai sus enuntate); sau
? lucrari recept insotite de pr-verbal la terminarea lucrar; sau
? lucrari recept insotite de pr-verbal de receptie fin.
In cazul in care un grup de operaT economici depune oferta, capacitatea tehnica si profes se demonst. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta se considera indeplin.si prin prezentarea unui contract complex in cadrul caruia sa fi dus la bun sfarsit activit de execut pt lucrarile mai sus mentionate, respectand respectand valoarea minimala impusa.
Ofert. va prezenta:
Formul nr. 18Declara?ie privind lista principalelor lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, impliniti la data depunerii ofert.
Copii ale partilor relevante din contracte care sa mentioneze: benef., obiect, valoarea, rolul indeplinit in cadrul contract.Recomand. din Partea Benef. din care sa rez. cel putin: obiect.contract., lucrarile incluse in contract, val., per.de executie a lucrarilor, rolul indeplinit in cadrul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contract.Proces Verb.de Recept Partiala sau Recept la terminarea Lucrar sau Recept.Fin.din care sa reiasa: benef., val., period.si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit, conform reglement.legale in vigoare.
Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. In situatia in carepretul este egal la ofertantii aflati in competitie, departajarea va fi facuta astfel: Se va solicita respectivilor ofertanti reofertarea financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui propunere financiara va avea pretul cel mai mic.2. Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscurile si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelor se va face la o data care va fi stabilita si comunicata celor interesati printr-o clarificare in SEAP, ulterior publicarii anuntului de participare in SEAP , locul de plecare fiind sediul companiei de apa SC APA CANAL SA, sau independent de catre fiecare ofertant pe parcursul perioadei de clarificare.Intentia de vizitare a amplasamentelor va fi anuntata in scris cu minim 48 ore inaintea datei stabilite.Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Daca este cazul, ofertantii pot semnala eventualele neconcordante dintre documentatia tehnica pusa la dispozitie si situatia din teren.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Apa Canal S.A.
Adresa postala: str. Eschil, nr. 6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 0269218696, Fax: +40 0269223468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer