Licitatie Publica - CL 4-"Statie de epurare ape uzate noua in localitatea Tinca, judetul Bihor?
Anunt de participare (utilitati) numarul 135305/08.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 4-"Statie de epurare ape uzate noua in localitatea Tinca, judetul Bihor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul prezentului contract de proiectare si executie cuprinde toate constructiile necesareconstruirea unei statii de epurare noi in localitatea Tinca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati principale: Activitatea deProiectareProiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea AC, detalii de executie, documentatii din perioada de executie a lucrarilor, as-built, documentatii in vederea obtinerii autorizatiei de functionare, asistenta tehnica pe perioada executiei si pe perioada de notificare a defectelor, referate de receptie finala.Activitatea de Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Proiectare, obtinere avize si autorizatii, pregatire personal de exploatare in cadrul Activitatii de proiectare si constructii-montaj respectiv furnizare pentru realizarea ?Statiei de epurare ape uzate in localitatea Tinca, judetul Bihor? in cadrul Activitatii de executie.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este 269.346 Lei fara TVA, valoarea estimata a contractului de lucrari este 7.819.128 Lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 088, 474 si 8, 492, 898RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de achizitionarea de noi lucrari conf. art. 252 litera k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene = 76.30% - de la Buget de Stat: 11, 67%; - contributie Bugetul Local: 1, 80%; - credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier Fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.213.271 lei
Ofertantul trebuie sa prezinta un document din care sa rezulte ca in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.213.271 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus.
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani fara anul in curs, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 7.
Ofertantii vor prezenta o declaratie privind lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare formular nr. 7, ( cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitatea executantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz)
Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.
Ofertantii vor prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract. Se va prezenta formularul nr.8
Experienta similara1. Ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant dovada executarii si finalizariiin ultimii 5 ani (conform art.14 din Ordinul 509/2011) a: - Cel putin un contract de lucrari similare ca natura si complexitate avand ca obiect o statie de epurare ape uzate pentru cel putin 6.000 LE.SI2. Ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic proiectant, asociat sau subcontractant dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani (conform art.13 din Ordinul 509/2011)- Cel putin a unui contract de servicii de proiectare similare avand ca obiect o statie de epurare ape uzate pentru cel putin 6.000 LE.Formular nr 9: Fisa de experienta similara
Formular nr 9: Fisa de experienta similara In cazul in care in obiectul contractului/ contractelor prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii, pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare. In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere/ subcontractare, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere/ subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie certificata ?conform cu originalul" a contractului de asociere/ subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari prezentate ca experienta similara.
Dovada experientei similare se va face prin prezentarea urmatoarelor documente: - copii ale partilor relevante de pecontractele propuse ca experienta similara; - copii ale proceselor verbale de receptie partiala sau ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz; - copii ale proceselor verbale de receptie partiala a serviciilor sau la sfarsitul prestarii, dupa caz - documente doveditoare din care sa reiasa atat valoarea lucrarilor/serviciilor cat si executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara - recomandare din partea beneficiarului final, in copie cerificata ?conform cu originalul" In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare valoarea executiilor realizate in ultimi 5 ani.
Informatii privin Utilaje Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 10.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului ? se va prezenta Formularul nr. 10. In cazul in care ofertantul este organizat in asociere, Formularul 10 trebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati.
- Manager de Proiect: diploma de inginer, experienta in pozitia de coordonator de proiect dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Coordonator proiectare-constructie: diploma de inginer, experienta profesionala in proiectarea de constructii pentru infrastructura in pozitia de coordonator de proiect dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari proces: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari proces dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari civile: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari civile dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari de structuri: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari de structuri dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari mecanice: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari mecanice dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari electrice: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari electrice dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari SCADA:
diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari de automatizaridovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Manager de Santier: diploma de inginer, experienta profesionala in constructii de infrastructura in pozitia de coordonator de executie lucrari dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Manager pentru asigurarea calitatii: dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
Asigurarea personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitiei: ? proiectanti cu experienta in domeniile: constructii, lucrari de epurare ape uzate menajere, instalatii electrice, instalatii de automatizare, instalatii aferente constructiilor, etc) ; ? verificatori de proiecte atestati conform legislatiei in vigoare ? personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari; ? responsabil tehnic cu executia; ? responsabili cu controlul tehnic de calitate ; ? responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens.
Documente solicitate - Copie dupa Atestat si Legitimatie vizata la zi a Responsabilului Tehnic cu Executia - Autorizatii valabile ISCIR pentru personalul care executa examinari nedistructive respectiv sudori in metal - Autorizatii valabile ANRE pentru electricieni - Pentru intreg personalul care necesita atestate/autorizari specifice se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor documente.Formular nr. 12 Personalul cheie angajat in contract
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Cerinta minima: Prezentarea Formularului nr. 15
Standard privind sistemele de management al calitatii Cerinta minima: ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente si anexele acestora. In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Standard privind sistemele de management al mediului Cerinta minima: ISO 14001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente si anexele acestora. In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul operational anual maxim garantat
60%
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 08:00
Locul: S.C COMPANIA DE APA ORADEA S.A, Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea, Judetul Bihor , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se va face in termen de o saptamana de la solicitarea scrisa a posibililor ofertanti, in baza programarii scrise, transmise de Autoritatea contractanta.Potentialii ofertanti, care intentioneaza sa viziteze amplasamentul, vor transmite o scrisoare prin care isi anunta intentia si locatiile pe care vor sa le viziteze. Participantii la vizitarea amplasamentelor isi vor suporta toate cheltuielile necesare inclusiv mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Persoana de contact este ing. Georgica Ignat, tel 0728/856.832.Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 15:42