Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 4-"Statie de epurare ape uzate noua in localitatea Tinca, judetul Bihor?


Anunt de participare (utilitati) numarul 135305/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 4-"Statie de epurare ape uzate noua in localitatea Tinca, judetul Bihor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul prezentului contract de proiectare si executie cuprinde toate constructiile necesareconstruirea unei statii de epurare noi in localitatea Tinca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati principale: Activitatea deProiectareProiect tehnic, DTAC, avize si acorduri necesare pentru obtinerea AC, detalii de executie, documentatii din perioada de executie a lucrarilor, as-built, documentatii in vederea obtinerii autorizatiei de functionare, asistenta tehnica pe perioada executiei si pe perioada de notificare a defectelor, referate de receptie finala.Activitatea de Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Proiectare, obtinere avize si autorizatii, pregatire personal de exploatare in cadrul Activitatii de proiectare si constructii-montaj respectiv furnizare pentru realizarea ?Statiei de epurare ape uzate in localitatea Tinca, judetul Bihor? in cadrul Activitatii de executie.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este 269.346 Lei fara TVA, valoarea estimata a contractului de lucrari este 7.819.128 Lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 088, 474 si 8, 492, 898RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de achizitionarea de noi lucrari conf. art. 252 litera k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 160.000 lei, sau echivalentul in alta moneda de circulatie internationala calculat la un curs BNR din data de 11.05.2012. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? minim 120 zile de la data depunerii ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate conform Formularului 3 din sectiunea formulare, care se prezinta in original, emis de o banca sau o societate de asigurari sau Ordin de plata (vizat de banca) : in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie legalizata/ original/copie conform cu originalul, semnata si stampilata; cu conditia confirmarii acestora de catre BRD, astfel incit inainte de data deschiderii respectiva sa se afle in contul Autoritatii Contractante. Nota: Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Condiii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabiltate a ofertei (ordin de plata vizat banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului: ? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea HG. nr. 1045/2011 ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului, prezentata in original, ? Formular nr. 19 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea? Formulare; ? Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene = 76.30% - de la Buget de Stat: 11, 67%; - contributie Bugetul Local: 1, 80%; - credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea - din Sectiunea Formulare (completat). Acest formular va fi prezentat si de sustinator, daca este cazul;
- Cazier Fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
- Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data depunerii oferelor.- Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - din Sectiunea Formulare (completat);
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local;Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea se vor legalizata la notariatPentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - din Sectiunea Formulare (completat);
- Formularul nr.24. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Persoane cu functie de decizie: ing. Ovidiu GAVRA Director General, ing. Georgica IGNAT Manager de Proiect. Acest formular va fi prezentat si de sustinator/subcontractant, daca este cazul.Operatorul economic va completa Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta Formular nr. 21 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare, prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta si se va intocmi in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului privind participarea la licitatii cu oferte independente. - Persoane juridice romane Cerinte minime: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, (Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane fizice romane Cerinta minima: Copie autorizatie de functionare/altele acte echivalente- Persoane juridice / fizice straine Cerinta minime: Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), , din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.213.271 lei
Ofertantul trebuie sa prezinta un document din care sa rezulte ca in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.213.271 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus.
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani fara anul in curs, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 12.000.000 lei.
Formularul nr.6 ? Informatii generale - din Sectiunea Formulare (completat) Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani fara anul in curs, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul? sau Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Persoanele juridice straine vor atasa documente relevante, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care traducatorul nu este autorizat aceste documente se vor legaliza la notariat. Document
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 7.
Ofertantii vor prezenta o declaratie privind lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare formular nr. 7, ( cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitatea executantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz)
Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.
Ofertantii vor prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract. Se va prezenta formularul nr.8
Experienta similara1. Ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant dovada executarii si finalizariiin ultimii 5 ani (conform art.14 din Ordinul 509/2011) a: - Cel putin un contract de lucrari similare ca natura si complexitate avand ca obiect o statie de epurare ape uzate pentru cel putin 6.000 LE.SI2. Ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic proiectant, asociat sau subcontractant dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani (conform art.13 din Ordinul 509/2011)- Cel putin a unui contract de servicii de proiectare similare avand ca obiect o statie de epurare ape uzate pentru cel putin 6.000 LE.Formular nr 9: Fisa de experienta similara
Formular nr 9: Fisa de experienta similara In cazul in care in obiectul contractului/ contractelor prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii, pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare. In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere/ subcontractare, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere/ subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie certificata ?conform cu originalul" a contractului de asociere/ subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari prezentate ca experienta similara.
Dovada experientei similare se va face prin prezentarea urmatoarelor documente: - copii ale partilor relevante de pecontractele propuse ca experienta similara; - copii ale proceselor verbale de receptie partiala sau ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz; - copii ale proceselor verbale de receptie partiala a serviciilor sau la sfarsitul prestarii, dupa caz - documente doveditoare din care sa reiasa atat valoarea lucrarilor/serviciilor cat si executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara - recomandare din partea beneficiarului final, in copie cerificata ?conform cu originalul" In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare valoarea executiilor realizate in ultimi 5 ani.
Informatii privin Utilaje Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 10.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului ? se va prezenta Formularul nr. 10. In cazul in care ofertantul este organizat in asociere, Formularul 10 trebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati.
- Manager de Proiect: diploma de inginer, experienta in pozitia de coordonator de proiect dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Coordonator proiectare-constructie: diploma de inginer, experienta profesionala in proiectarea de constructii pentru infrastructura in pozitia de coordonator de proiect dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari proces: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari proces dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari civile: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari civile dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari de structuri: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari de structuri dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari mecanice: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari mecanice dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari electrice: diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari electrice dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Consultant lucrari SCADA:
diploma de inginer, experienta profesionala in lucrari de automatizaridovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Manager de Santier: diploma de inginer, experienta profesionala in constructii de infrastructura in pozitia de coordonator de executie lucrari dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (statii de epurare pentru cel putin 6.000 LE)
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
- Manager pentru asigurarea calitatii: dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii
CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract conform Formular nr. 13- diplome, certificate, recomandari sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara.
Asigurarea personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitiei: ? proiectanti cu experienta in domeniile: constructii, lucrari de epurare ape uzate menajere, instalatii electrice, instalatii de automatizare, instalatii aferente constructiilor, etc) ; ? verificatori de proiecte atestati conform legislatiei in vigoare ? personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari; ? responsabil tehnic cu executia; ? responsabili cu controlul tehnic de calitate ; ? responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens.
Documente solicitate - Copie dupa Atestat si Legitimatie vizata la zi a Responsabilului Tehnic cu Executia - Autorizatii valabile ISCIR pentru personalul care executa examinari nedistructive respectiv sudori in metal - Autorizatii valabile ANRE pentru electricieni - Pentru intreg personalul care necesita atestate/autorizari specifice se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor documente.Formular nr. 12 Personalul cheie angajat in contract
Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)a. Se va completa Formularul nr. 23 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV ? Formulare. b. Daca este cazul, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere. Se va prezenta Acordul de asociere, in original .Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Cerinta minima: Prezentarea Formularului nr. 15
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul 15 din Sectiunea Formulare cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/subcontractantii. Pe parcursul derularii contractului, Antreprenorul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Standard privind sistemele de management al calitatii Cerinta minima: ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente si anexele acestora. In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Standard privind sistemele de management al mediului Cerinta minima: ISO 14001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente si anexele acestora. In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul operational anual maxim garantat
60%
Descriere: Descriere: algoritmul de calcul pentru factorul ?cost operational anual maxim garantat? este: pentru cea mai scazuta valoare a costului maxim de operare anual se acorda punctaj maxim; pentru alta valoare decat cea prevazuta anterior, punctajul se acorda astfel: P1n = costul operational anual maxim garantat minim / costul operational anual maxim garantat ofertat x 60. Costul operational anual maxim garantat este prezentat in Listele de garantii din Volumul 2 Sectiunea 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 08:00
Locul: S.C COMPANIA DE APA ORADEA S.A, Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea, Judetul Bihor , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se va face in termen de o saptamana de la solicitarea scrisa a posibililor ofertanti, in baza programarii scrise, transmise de Autoritatea contractanta.Potentialii ofertanti, care intentioneaza sa viziteze amplasamentul, vor transmite o scrisoare prin care isi anunta intentia si locatiile pe care vor sa le viziteze. Participantii la vizitarea amplasamentelor isi vor suporta toate cheltuielile necesare inclusiv mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Persoana de contact este ing. Georgica Ignat, tel 0728/856.832.Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer