Licitatie Publica - CL 7 ?Reabilitarea Statiei de Tratare Sibiu Sud si conducte de aductiune pentru localitatile Cisnadie si Rasinari?
Anunt de participare (utilitati) numarul 134227/28.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 7 ?Reabilitarea Statiei de Tratare Sibiu Sud si conducte de aductiune pentru localitatile Cisnadie si Rasinari?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Statiei de Tratare Sibiu Sud si conducte de aductiune pentru localitatile Cisnadie si Rasinari acopera cerintele minime privind proiectarea, furnizarea, instalarea, darea in exploatare, testarea si punerea in functiune a tuturor elementelor urmatoare:
- Finalizarea Statiei de Tratare Sibiu Sud;
- Statii de pompare apa potabila in cadrul STSS ? 2 buc;
- Instalarea unei noi conducte de aductiune pentru alimentarea cu apa a localitatii Cisnadie ? 5806 m;
- Rezervor de inmagazinare aferent localitatii Cisnadioara;
- Instalarea unei noi conducte de aductiune pentru alimentarea cu apa a rezervorului de serviciu de la Rasinari ? 9531 m;
- Rezervor de inmagazinare aferent localitatii Rasinari;
- Unitate de deshidratare a namolului pentru ST Sibiu Dumbrava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea Statiei de Tratare Sibiu Sud si conducte de aductiune pentru localitatile Cisnadie si Rasinari acopera cerintele minime privind proiectarea, furnizarea, instalarea, darea in exploatare, testarea si punerea in functiune a tuturor elementelor urmatoare:
- Finalizarea Statiei de Tratare Sibiu Sud;
- Statii de pompare apa potabila in cadrul STSS ? 2 buc;
- Instalarea unei noi conducte de aductiune pentru alimentarea cu apa a localitatii Cisnadie ? 5806 m;
- Rezervor de inmagazinare aferent localitatii Cisnadioara;
- Instalarea unei noi conducte de aductiune pentru alimentarea cu apa a rezervorului de serviciu de la Rasinari ? 9531 m;
- Rezervor de inmagazinare aferent localitatii Rasinari;
- Unitate de deshidratare a namolului pentru ST Sibiu Dumbrava.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 358, 744RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: 867174 Lei;per de valab: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;modalitate de constituire: cf. art. 86 alin(1) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul prezinta ca si garantie de participare o polita de asigurare emisa in conditiile legii, atunci acesta trebuie sa prezinte si conditiile speciale de asigurare cu privire la acea polita si dovada platii primei de asigurare.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis de oricare dintre membrii Asocierii.Ofertantii care se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 si care solicita reducerea cerintei privind reducerea garantiei de participare cu 50% vor prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea mai sus rubricata, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. cuantum: 10% din valoarea contractului fara tva;modalitate constituire: cf art 90 din HG 925/2006.Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri coeziune 76, 52%Co-finantare nationala 23, 48%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL VA PREZENTA:
1.Formularul nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Formularul nr. 20-Certificat de participare cu oferta independenta
3.Formularul nr. 3- Declaratie art.69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt domnul Director General Mircea Niculescu si domnul Director Economic Ioan Gogu, domnul Director Tehnic Maier Vasile, domnul Director UIP Plesciuc Ioan, sef Birou Juridic-domnul Sturz Ioan.
Acest formular va fi completat de ofertant, de ofertantul asociat( daca e cazul), de tertul sustinator (daca e cazul) si de subcontractant(daca e cazul).
4.Formularul nr. 6Informatii generale despre ofertant
5.Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul)6.Declaratie comuna (formular propriu), pe proprie raspundere, in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Acest formular va fi completat si de tertul sustinator(daca este cazul).
9.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei in luna anterioara depunerii ofertelor10.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
11.Certificat impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.Acest certificat se va prezenta pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Reguli generale privind elaborarea ofertelor: a) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire(Formularul nr. 22).
Operatorul economic va prezenta imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
b) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.
c) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar functia si numele intreg al semnatarului .
d) In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
e) Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
f) Documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.
g) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.
h) Toate documentele vorindeplini cerintele solicitate.
i) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
j) In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
l) In situatia in care valorileprezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu /euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator : ANUL CURS RON / EURO2006 3, 5258
2007 3, 3353
2008 3, 6826
2009 4, 2399
2010 4.2122
2011 4.2391m)Pentru documenteleexprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentulrespectiv a fostemis / semnat.n)Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.
Persoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta Imputernicire de participare la sedinta de deschidereimpreuna cu o copie dupa un document de identitate (Buletin de identitate / Cartea de Identitate/ Pasaport) al persoanei care reprezinta ofertantul.
NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat.
Precizari -capacitatea economica si financiara:
In conformitate cu prevederile art. 185 alin. (2) din OUG34/2006, daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente oficiale care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.
Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri(pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente care dovedesc ca sunt I.M.M).
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament conform Formularului nr. 24 incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Operatorul economic caruia i se va atribui contractul va prezenta la semnarea acestuiaFormularul nr. 21-Identificare financiaraPrecizari -capacitatea tehnica si profesionala:
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederileart. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006modificata prinHG 834/2009 pentru demonstrarea capacitatii sale tehnice si / sau profesionale , acesta are obligatia de a prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria raspundere, in mod obligatoriu datele din contractele de lucrari referitoare la: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada de executie, caracteristici tehnice ale contractului respectiv etc.
La evaluarea capacitatii tehnico-profesionale a ofertantilor se vor lua in considerare si datele subcontractantilorinsa doar pentru partea din contractpe care acestia o vor indeplini. Acest lucru are in vedereresursele materiale si umanepe careacestia le vor disponibiliza pentru indeplinirea partii lor din contract.
Capacitatea tehnica si/sauprofesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 25 , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 cu completarile si modificarile ulterioare. In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, atunci angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani: minim 80.000.000 lei
Cerinta nr. 2
Acces la resurse reale in valoare de 2.500.000 lei pentru o perioada de 2 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor cel putin un contract similar de proiectare si executie sau cate uncontract distinct pentru proiectare si unul pentru executie a unei statii de tratare apa potabila , avand o capacitate de tratare de minim 400 l/s , statie care sa contina cel putin urmatoarele trepte de tratare: coagulare/floculare , decantare , filtrare , dezinfectie, stocare; tratare apa rezultata in urma spalarii filtrelor si a celorlate obiective din statia de tratare .
Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unui contract complexin cadrul caruia sa fi dus la bun sfarsit activitatea de proiectare si/sau executie pentru lucrarile mai sus mentionate , respectand capacitatea minimala impusa.
RESPONSABILI CU EXECUTIA
1.Reprezentant Contractor-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
-Participarea intr-o pozitie similara in minim o lucraresimilara respectiv : executia unei statii de tratare apa potabila similara (minim coagulare/floculare, decantare, filtrare, dezinfectie, stocare)
2. Responsabil Controlul Calitatii in Constructii;
-Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
3.Responsabil Tehnic cu Executia in constructii (RTE)
-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent in tara de origine (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei
RESPONSABILI CU PROIECTAREA
1.Coordonator proiectare-Studii superioare tehnice de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
-Participarea intr-o pozitie similara( coordonator proiectare ) in minim o lucrare similara (minim coagulare/floculare, decantare, filtrare, dezinfectie, stocare
2.Inginer de proces
-Studii superioare tehnice de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare (inginer de proces pentru statii tratare apa potabila) de minim 3 ani;
-Participarea intr-o pozitie similara (inginer de proces pentru o statie de tratare apa potabila ) in minim o lucrare similara (minim coagulare/floculare, decantare, filtrare, dezinfectie, stocare)
RESPONSABILI CU PROIECTAREA
3.Inginer lucrari civile
-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
4.Inginer mecanic
-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;5.Inginer electrician
-Studii tehnice superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
RESPONSABILI CU PROIECTAREA
6.Inginer automatizare SCADA
-Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;7.Proiectant retele hidroedilitare- Studii superioare tehnice de lunga durata;
- minim 3 ani experienta in domeniul proiectarii retelelor hidroedilitare.
Pentru executia lucrarilor ofertantii vor trebui sa dispuna de minim urmatoarele utilaje:
-Excavator -minim 1mc ? 2 bucati;Aceste doua utilaje sunt necesare pentru excavatii si montaj conducte, terasamente. Capacitatea de 1 MC a fost solicitata pentru a asigura o productivitate ridicata a muncii si pentru a putea monta in transee conducte cu greutate ridicata asa cum sunt cele solicitate in proiect.
-Buldoexcavator -4 buc.Aceste utilaje sunt necesare datorita capacitatilor tehnice multifunctionale ale acestui tip de utilaj
-Incarcator frontal ? 2 bucati;
Acest utilaj este necesar pentru asigurarea eficienta a incarcarii autobasculantelor cu materialul rezultat in urma sapaturilor
Pentru executia lucrarilor ofertantii vor trebui sa dispuna de minim urmatoarele utilaje:
-Autobasculanta -minim 16 tone- 6 bucati;Acest utilaj este necesar ofertantilor pentru transportul materialului rezultat in urma sapaturii, pentru transportul materialelor de constructii si echipamentelor ce urmeaza a fi instalate si a aroncamentelor.
-Compactor vibrator- minim 10 tone ? 2 bucati;
Aceste utilaje se anticipeaza ca vor fi utilizate la pregatirea terenului de fundare ale constructiilor care urmeaza a fi realizate in interiorul santierelor celor 2 statii de tratare, dar si la compactarea viitoarelor drumuri si alei ca si parti componente ale infrastructurii statiilor de tratare.
-Echipament de sudura/taiere pentru conducte din PEID ? 2 buc.
Cele 2 utilaje se anticipeaza ca vor fi utilizate la executarea aductiunilor Sibiu Sud-Cisnadie (5806 m) si la aductiunea Sibiu Sud ?Rasinari (9351 m).
Cerinta nr. 1
Sistem de management al calitatii implementat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinta de catre fiecare dintre membrii asocierii.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Cerinta nr. 2
Sistem de management al mediului implementat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinta de catre fiecare dintre membrii asocierii.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
cost operational anual maxim garantat pe 25 ani
50%
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI 7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 10:00
Locul: Sediul Autorita?ii Contractante str Eschil nr.6 Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Imputerniciti ai operatorilor economici care au depus ofertele, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara " Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata"Finantare din Fondul de Coeziune in baza contractului de finantare pentru judetele Sibiu si Brasov incheiat intre Ministerul Mediului si Padurilor si SC APA-CANAL SA SIBIU , in calitate de beneficiar.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Vizitare amplasamentSe recom. ofertant. sa inspecteze locatia proiect pt a evalua pe propria raspund chelt., riscurile si datele neces pt a pregati oferta.Vizit amplasament. se va face in data de 03.04.2012, ora 11, locul de plecare fiind sediul SC APA CANAL, sau independ de catre fiecare ofert pe parcurs perioad de clarif. Intentia de vizitare a amplasam va fi anuntata in scris cu minim 48 ore inaintea datei stabilite.Participantii la vizita amplasam isi vor asigura mijl. de transport in vederea efectuarii vizitei.Daca este cazul, ofertantii pot semnala eventualele neconcord dintre documentatia tehnica pusa la dispozitie si situatia din teren.Algoritm de calcul: 1.pt cea mai scazuta valoare a pretului ofertei(P1) se acordapunctj maxim, respectiv50puncte;Pretul ofertei minim(P1)=50 puncte-pt altavaloare decat ceaprevazutala lit. a)(Px): Px=(P1/Px)X50 puncte2.pt cea mai scazuta val. a costul operat anual maxim garantat pe 25 ani(Cost 1) se acorda pnctaj maxim, respectiv 50puncte;Cost operat minim(C1)=50 puncte- pt alta valoare a acestuifactor de eval.(Cost x)pctj. se acorda astfel: Cx =(C1/Cx)X50 puncteOfertele vor fi clasificate in ordinea descrescat a punctajului total, calculat conform formulei: Punctajtotal = Punctaj Pret+Punctaj Cost Operationalunde Punctaj Pret si Punctaj Cost Operat sunt punctajele acordate pt cei 2 factori de evaluare.Oferta cu pctj total cel mai mare va fi declarata castigatoare.Daca, in urma aplicarii crier. de atribuire, doi sau mai multi ofert. au obtinut valori finale egale, departajarea se va facein functie de pretul ofertei , respectiv autoritatea contractanta va atribui contractul operat. econ. a carui oferta are cel mai mic pret al ofertei . Daca si pretul este egal la ofertantii aflati in competitie, departaj va fi facuta astfel: Se va solicitareofertfinanciara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertant. a carui propun. finan. va avea pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA-CANAL SA SIBIU
Adresa postala: STR. ESCHIL, NR. 6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269218696
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 11:18