Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 8 - Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent


Anunt de participare (utilitati) numarul 133154/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Banea, Tel. +40 257270853, In atentia: Iacob Banea, Email: [email protected], Fax: +40 257270981, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 8 - Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Pancota si Paulis
? Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent.
O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Volumul 3 al documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Statii de Epurare Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 692, 401RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 400.000lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 5), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM(declaratie proprie raspundere cf Anexa 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din HG 925/2006 Cuantum 10% din valoare contract, fara TVA.Valabilitate durata contract+notificare defecte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE-Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele subclauzei 4.2-Conditii Speciale Fidic Galben
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 76, 48%, Co-finantare nationala 23, 52% (Buget de Stat 11, 70%, Buget Local 1, 80%, Credit Autoritatea Contractanta 10, 02%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.5)
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.6)
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;
Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de baniPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 6.7)
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)(Formular 6.8)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 6.12) Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul SC CAA SA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing.Banatean Gheorghe, ing. ec.Toma Marius, ing.Banea Iacob, ing.Patko Zoltan, inf.Anca Lucian, c.jGoldis Flaviu, ec.Mates Angela, ing.Dinu Livia, ing.Cernica Traian, c.j.Giugiulan Mihnea, c.j.Sotoc Ioana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii: COD CAEN 4221-Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, COD CAEN 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.
Nota: SC CAA SA, in calitate de autoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata
Persoane juridice /fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
2.Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare. Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media aritmetica a cifrei de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 44 milioane Lei.Documentele originale trebuie sa fie:
- inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau- insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.Valorile vor fi exprimate in Euro, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Central Europeana pentru anii respectivi:
An Curs de schimb RON/EUR
2008 3, 6826
2009 4, 2399
2010 4, 2122Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu)
Informatii privind tert/terti sustinatori
Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile economice si financiare ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.
Informatii privind accesul la facilitati de creditare
Ofertantul va demonstra ca are acces la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru executia contractului de lucrari in primele 6 luni de derulare a contractului, in valoare de minim 3.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertant (individual sau asociere de operatori economici) a criteriilor de mai jos. Contractele prezentate trebuie sa fi fost derulate in decursul ultimilor 5 ani ( 2007, 2008, 2009, 2010, 2011), respectiv ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011)
a)Experienta relevanta in cel putin un contract de complexitate similara in executia unei Statii de Epurare pentru minim 7.000 PE.
b)Experienta relevanta in cel putin un contract de complexitate similara in proiectarea unei Statii de Epurare pentru minim 7.000 PE.
Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta:
Manager de Proiect Reprezentantul
Antreprenorului
-Min 5 ani de experienta profesionala generala
-Experienta in calitate de Manager de Proiect/Coordonator de echipa/Sef de santier prin participarea in cel putin un contract similar
-calificare/diploma de Manager de Proiect recunoscuta de o autoritate nationala/internationala
Coordonator echipa de proiectare
-Min 5 ani de experienta profesionala generala
-Experienta in calitate de Coordonator echipa de proiectare/Inginer Proiectant prin participarea in cel putin un contract similar
Sef de santier?amplasament Pancota Paulis-Min 5 ani de experienta profesionala generala
-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar
Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta:
Responsabil tehnic cu executia (R.T.E)
-Min 5 ani de experienta profesionala generala
-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar;
-Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarire comunala?(vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL/MTCT/MDLPL/MDRL) cf Legii 10/1995 privind calitatea in constructii
Inginer de proces
-Min 3 ani de experienta profesionala generala
-Experienta in proiectare Statii de Epurare in cel putin un contract similar
Inginer constructor lucrari civile
-Min 3 ani de experienta profesionala generala
-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar
Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta:
Inginer instalatii electrice
-Min 3 ani de experienta profesionala generala
-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar
Inginer mecanic
-Min 3 ani de experienta profesionala generala
-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar
Inginer automatizare SCADA
-Min 3 ani de experienta profesionala generala
-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar
Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului:
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: Excavatoare, Excavator pentru spatii inguste, Ciocan hidraulic, Echipament de pozare a conductelor, Automacarale, Camioane, Incarcatoare frontale, Autobetoniera, Pompe de turnare beton montate pe sasiu, Finisor de beton, Echipament sudura conducte, Generatoare de curent
Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediu atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?pretul ofertei?este: a) pretul cel mai scazut dintre preturile ofertate i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30;b) pentru alt pret punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar=(pret minim/pret ofertat ) x 30, in care pret minim este pretul cel mai scazut; Pretul ofertei este cel prezentat in Formularul ofertei, fara TVA
2.
Costul operational anual maxim garantat
40%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?costul operational maxim garantat?este: a) pentru cea mai scazuta valoare a costului maxim de operare anual se acorda punctajul maxim, b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = (Costul operational anual maxim garantat)minim/(Costul operational anual maxim garantat)ofertatx 40, Costul operational anual maxim garantat este prezentat in Formularul Ofertei, fara TVA
3.
Termen de garantie pompe apa uzata (solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.10.1 si cap 5.11.1)
10%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe apa uzata?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = Termen de garantie pompe ofertat/Termen de garantie pompe maxim x 10. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 50.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 50.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.Ofertele care propun o durata de functionare de 250.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 10 puncte).
4.
Termen de garantie pompe de namol recirculat (solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.11.7 si cap. 5.12.7)
10%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe de namol recirculat?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = Termen de garantie de namol ofertat/Termen de garantie pompe de namol maxim x 10.In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 50.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 50.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.Ofertele care propun o durata de functionare de 250.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 10 puncte).
5.
Termen de garantie suflante aerare (solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.11.4 si cap. 5.12.4)
10%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie suflante aerare?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = Termen de garantie suflante ofertat/Termen de garantie suflante maxim x 10. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 50.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 50.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.Ofertele care propun o durata de functionare de 250.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 10 puncte).
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 8 - Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S245-398309 din 21.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 10:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare desemnata in acest scop si reprezentantii desemnati ai Ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- ?Extinderea si modernizarea infrastructuriide apa si apa uzata in judetul Arad?Fonduri europene 76, 48%, Co-finantare nationala 23, 52% (Buget de Stat 11, 70%, Buget Local 1, 80%, Credit Autoritatea Contractanta 10, 02%)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Garantiade participare: - virament bancar in favoarea autoritatii contractante in contul RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - BCR AradFactori de evaluare: 1.Termenele de garantie ofertate nu vor putea depasi termenele de garantie acordate de producator. Ofertantii ai caror oferte vor contine un termen de garantie mai mare decat cel acordat de producator, vor fi punctati doar pentru termenul de garantie acordat de producator. 2. Ofertele care nu vor prezenta certificatele de garantie ale produselor ofertate (pompe, pompe de namol si suflante) emise de producatorul acestora nu vor fi punctate. De asemenea, Ofertatului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului, sa faca dovada termenelor de garantie pentru produsele ofertate (pompe apa uzata, pompe de namol recirculat si suflante aerare) prin prezentarea certificatelor de garantie ale produselor emise de producatorul acestora si completate in favoarea autoritatii contractante, respectiv, SC Compania de Apa Arad SA. 3. In cazul cand vor exista limitari, conditionari sau restrictii impuse de ofertant la cerintele Caietului de Sarcini oferta va fi declarata ca fiind neconformaIn situatia in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi punctaj si sunt castigatoare, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va stabili ca fiind castigatoare oferta care va prezenta cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea va solicita ofertantilor in cauza reofertarea pretului in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma punctajelor obtinute prin reofertare..Conditii generale de contractare: Subclauza 1.7 Cesionarea Se inlocuieste a doua fraza a sub-clauzei cu: ?Prin exceptie, fiecare Parte poate cesiona creantele nascute din Contract, obligatiile nascute ramanand in sarcina partilor contractante, astfel cum au fost stipulate si asumate initial ?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Anularea actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim -10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta;Continutul documentatiei de atribuire -10 zile de la data publicarii documentatiei in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala: str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Tel. +40 257270843, Email: [email protected], Fax: +40 257270981, Adresa internet (URL): www.caarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer