Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 8 - Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent


Anunt de participare (utilitati) numarul 139554/12.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Banea / Sotoc Ioana, Tel. +40 257270853, In atentia: Iacob Banea / Sotoc Ioana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 257270981, Adresa internet (URL): www.caarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie de utilitati publice
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 8 - Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Pancota si Paulis? Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent.O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Volumul 3 al
documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Statii de Epurare Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent
Valoarea estimata fara TVA: 22, 692, 401RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 400.000lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire aofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 5), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executaconditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 privexecutarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor demai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM(declaratie proprieraspundere cf Anexa 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cfart. 88 din HG 925/2006 Cuantum 10% din valoare contract, fara TVA.Valabilitate durata contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sau instrument de garantare in favoarea AC emis de o societatebancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambeleparti, AC va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de bunaexecutie comune cu alte investitii.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE-Formular 10.Prezentele se completeaza cucerintele subclauzei 4.2-Conditii Speciale Fidic Galben
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 76, 48%, Co-finantare nationala 23, 52% (Buget de Stat 11, 70%, Buget Local 1, 80%, Credit Autoritatea Contractanta10, 02%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.5)Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu
vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau
judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.6)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social
operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii
scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa
reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca
nu exista datorii;Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe
propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la
activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de baniPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor
si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale
bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul
esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul
de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu
vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau
judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 6.7)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) (Formular 6.8)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 6.12) Nota: Persoanele ce detin functii de decizie
in cadrul SC CAA SA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing.Banatean Gheorghe, ing. ec.Toma
Marius, ing.Banea Iacob, ing.Patko Zoltan, inf.Anca Lucian, c.jGoldis Flaviu, ec.Mates Angela, ing.Dinu Livia, ing.Cernica Traian, c.j.Giugiulan
Mihnea, c.j.Sotoc Ioana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art.
69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania:
Obiectul contractului (lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea) trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN inscrise in Certificatul constatator.
Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Codurile necesare realizarii obiectului contractului corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.
Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizataDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilit:
Obiectul contractului (lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea) trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN inscrise in documentele prezentate.
1. Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
2. Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare (vii) obiectul de activitate si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Codurile necesare realizarii obiectului contractului corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media aritmetica a cifrei de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie echivalentul a cel putin44 milioane Lei.Pentru dovedirea modului de indeplinire a cerintei, Ofertantul va prezenta urmatoarele documente doveditoare, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), in copie certificata pentru conformitate cu originalul:
- bilant contabil sau extrase de bilant la data de 31.12, inregistrate la organele competente
- raport de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil
-orice alte documente echivalente.
(continuare)Valorile vor fi exprimate in Euro, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Central Europeana pentru anii respectivi:
An Curs de schimb RON/EUR
2009 4, 2399
2010 4, 2122
2011 4, 2391
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
Nota: Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Informatii privind tert/terti sustinatori
Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile economice si financiare ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.
Informatii privind accesul la facilitati de creditare
Ofertantul va demonstra ca dispune sau va avea acces la momentul semnarii contractului, la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor in primele 6 luni de derulare a contractului, in valoare de minim 3.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Informatii privind incheierea asigurarii de raspundere profesionala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Lista princip. lucrari execut. in ultimii 5 ani (impliniti la data limitade depunere a of.) din care sa rezulte dovada finaliz. lucrarilor de executie unei Statii de Epurare pt. minim 7.000 PE.
b. Lista princip. serv. prestate in ultimii 3 ani (impliniti la data limitade depunere a of.) din care sa rezulte dovada finaliz. serviciilor de proiectare unei Statii de Epurare pt. minim 7.000 PE.
Of.. va prez. pt doved. exp. similare urm. doc. in copie certificata pt. conformit. cu originalul:
-doc. constatat. elib. de A.C la finaliz. contractelor. Din aceste doc. trebuie sa reiasa: benef., obiect. contract., capacitat obiectivului de invest., perioada de derulare a contract. (inclusiv data incheierii si finaliz. contract.), locul execut. lucrarilor (daca e cazul);
- pr-vb de recept. finala/ pr-vb de recept. la term. lucrarilor, care sa ateste ca lucrarile au fost execut. in conform. cu normele prof. in dom. si ca au fost duse la bun sfarsit, - recomand. din partea benef. /client. resp
continuare
In cazul in care ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o declaratie din partea Antreprenorului General.Nota: Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile tehnice si profesionale ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.
Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus:
Manager de Proiect Reprezentantul
Antreprenorului
-Min 5 ani de exp. prof. generala
-Experienta in calitate de Manager de Proiect/Coordonator de echipa/Sef de santier-calificare/diploma de Manager de Proiect recunoscuta de o autoritate nat./internat,
Coordonator echipa de proiectare
-Min 5 ani de exp. prof generala
-Experienta in calitate de Coordonator echipa de proiectare/Inginer Proiectant r
Sef de santier?amplasament Pancota Paulis-Min 5 ani de exp. prof. generala
-Experienta in cel putin un contract similar
Responsabil tehnic cu executia (R.T.E)
-Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pt. domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarire comunala?(vizata la zi), emisa de instit abilitata (MLPTL/MTCT/MDLPL/MDRL) cf Legii 10/1995 privind calit in constructii
Inginer de proces
-Min 3 ani de exp. prof. gen.
-Experienta in proiectare Statii de Epurare
continuare
Inginer constructor lucrari civile
-Min 3 ani de exp. prof. generala
-Experienta in cel putin un contract similar
Inginer instalatii electrice
-Min 3 ani de exp. prof. generala
-Experienta in cel putin un contract similar
Inginer mecanic
-Min 3 ani de exp. prof. generala
-Experienta in cel putin un contract similar
Inginer automatizare SCADA
-Min 3 ani de exp. prof. generala
-Experienta in cel putin un contract similar
Pentru fiecare pozitie cheie de mai sus, se vor prezenta doc:
- Curriculum Vitae (Formularul 8.2 ii din Sectiunea 2? Formulare) semnat de titular
- Declaratie de disponibilitate (Formularul 8.2 iii din Sectiunea 2 ? Formulare);
Nota: Inainte de a semna contractul, op. ec. declarat castigator i se va solicita prezentarea documentelor: - copii certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor de studii, pt. personalul cheie propus
- copii certificate pt confor cu originalul ale autoriz solicit pt. personal cheie propus
Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului:
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: Excavatoare, Excavator pentru spatii inguste, Ciocan hidraulic, Echipament de pozare a conductelor, Automacarale, Camioane, Incarcatoare frontale, Autobetoniera, Pompe de turnare beton montate pe sasiu, Finisor de beton, Echipament sudura conducte, Generatoare de curent
Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de
management al calitatii atat pentru executie cat si pentru proiectare
implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de
management de mediu atat pentru executie cat si pentru proiectare
implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?pretul ofertei?este: a) pretul cel mai scazut dintre preturile ofertate i se va acorda maximul de puncte, respectiv 50;b) pentru alt pret punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar=(pret minim/pret ofertat ) x 50, in care pret minim este pretul cel mai scazut; Pretul ofertei este cel prezentat in Formularul ofertei, fara TVA
2.
Costul operational total SEAU Pancota
25%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?costul operational maxim garantat?este: a) Pentru cel mai mic cost operational (CO) total rofertat se acorda maximul de punctaj b) Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 25 unde: PCO este punctajul obtinut de oferta n, COmin ? cel mai mic cost operational ofertat, COn ? cost operational aferent ofertei n
3.
Costul operational total SEAU Paulis
25%
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?costul operational maxim garantat?este: a) Pentru cel mai mic cost operational (CO) total rofertat se acorda maximul de punctaj b) Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 25 unde: PCO este punctajul obtinut de oferta n, COmin ? cel mai mic cost operational ofertat, COn ? cost operational aferent ofertei n
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 8 - Statii de epurare noi in Pancota si Paulis si colector de transfer ape uzate aferent
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S245-398309 din 21.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 10:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1-?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad?Fonduri europene 76, 48%, Co-finantare nationala 23, 52% (Buget de Stat 11, 70%, Buget Local 1, 80%, Credit Autoritatea Contractanta 10, 02%)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
GP: OP in cont RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - BCR AradDaca vor exista limit, cond sau restr impuse de ofertant la cerinte CS oferta va fi neconf.Daca 2 sau m m oferte au acel punct si sunt castig, AC va stabili castig oferta care va avea cel mai mic pret. Daca si pret sunt egale, AC va cere ofertant reofertpret in plic inchis+sigil. Clas final va fi din punct prin reofert.Cond gen de contract: Subclauza 1.7 Cesion Se inloc a 2 fraza a sub-clauzei cu: ?Prin exceptie, fiecare Parte poate cesiona creantele nascute din Contract, obligatiile nascute ramanand in sarcina partilor contractante, astfel cum au fost stipulate si asumate initial ?Infasoc: Asoc de op ec sa indeplin: a)Toti membr asoc sa fie pers fiz/jurid inreg, care sa exec lucrari/parti din ele, conf OUG34, art183.b)Asoc sa indep cumul cer priv exp gen si resurs finan, prev in sect 5.3 si 5.4.Oferte depus de asoc de op ec vor indepl si cer suplim: Unul din membr va fi asoc princip resp pt contract, numirea fiind confir cu imputer, semnate de repr autor ai fiec membr al asoc - Form 2 din Sect.2.Oferta vainclud Acord prel de asoc, asoc va fi definitiv daca of com este castig. Acord va contine: toti membr asoc declara ca isi asuma rasp solid si indiv pt exec contract iar daca unul din membr asoc incet sa fie membr al asoc/intra in lichid, membr ramasivor execsi final Lucrare; lider asoc este autoriz sa angaj rasp si sa prim instruct pt si in numele oric si a tutu membr asoc, angajand rasp indiv si solid a lor;liderul asoc este rasp pt exec contract si pt plati pe care le va primi integr si le va redistrib membr asoc cf acord , asa ca AC va fi elib de oblig de plata rezultata din Contract si/sau prest serv prin efect platii numai catre asoc princ;Acord va contine: lider se obliga ca, in caz atrib contract, sa legaliz asoc, pana la data inche contract;toti membr asoc vor ramane in asoc pe toata durata contract.Inf asoc de op ec, daca este caz, complet, semn si prezent Form 6.3 din Sect 2? Form.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
anularea actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala: str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Tel. +40 257270843, Email: [email protected], Fax: +40 257270981, Adresa internet (URL): www.caarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer