Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahova


Anunt de participare (utilitati) numarul 139160/27.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Ploiesti, Str. Stefan Greceanu nr. 1, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: IONUT IONESCU, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital privat al unitatilor administrativ-teritoriale care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusive acordat de comunitatile locale
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Baicoi, Urlati si Plopeni,
judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahova cuprinde toate constructiile necesare pentru executia statiilor de clorinare din orasul Baicoi, extinderea si reabilitarea retelelor de canalizare din localitatile Baicoi, Urlati si Plopeni. Lucrarile de executie sunt impartite pe obiecte, dupa cum urmeaza:
1. Statii de clorinare Baicoi
- Statie de clorinare Baicoi,
- Statie de clorinare Gageni,
- Statie de clorinare Tufeni,
2. Extindere retea de canalizare Baicoi
- extinderea retelei de canalizare,
- Camine de vizitare/intersectie;
- Racorduri la consumatori pe extindere retea de canalizare menajera;
3. Statii de pompare apa uzata Baicoi
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 13 statii de pompare apa uzata,
- Statia de pompare SPAU13 este cuplata cu un bazin de retentie a apelor uzate de cca. 1250 mc care sa permita regularizarea debitelor transmise catre statia de epurare Plopeni
4. Extindere si reabilitare retea de canalizare Urlati
- extinderea retelei de canalizare menajera,
- reabilitarea retelei de canalizare menajera,
- Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;
5. Statii de pompare apa uzata Urlati
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 7 statii de pompare apa uzata,
- conductele de refulare.
6. Reabilitare retea de canalizare Plopeni
- reabilitarea retelei de canalizare menajera,
- Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;
7. Statii de pompare apa uzata Plopeni
- pomparea apelor uzate se face cu ajutorul unei statii de pompare apa uzata,
- conducta de refulare are lungimea de 181 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahova cuprinde toate constructiile necesare pentru executia statiilor de clorinare din orasul Baicoi, extinderea si reabilitarea retelelor de canalizare din localitatile Baicoi, Urlati si Plopeni. Lucrarile de executie sunt impartite pe obiecte, dupa cum urmeaza:
1. Statii de clorinare Baicoi
- Statie de clorinare Baicoi, Q = 139 l/s
- Statie de clorinare Gageni, Q = 27 l/s
- Statie de clorinare Tufeni, Q= 4 l/s
2. Extindere retea de canalizare Baicoi
- extinderea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm ? Dn 500mm, Ltot = 59869 m,
- Camine de vizitare/intersectie;
- Racorduri la consumatori pe extindere retea de canalizare menajera;
3. Statii de pompare apa uzata Baicoi
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 13 statii de pompare apa uzata, lungimea totala a conductelor de refulare fiind de 7238 m.
- Statia de pompare SPAU13 este cuplata cu un bazin de retentie a apelor uzate de cca. 1250 mc care sa permita regularizarea debitelor transmise catre statia de epurare Plopeni
4. Extindere si reabilitare retea de canalizare Urlati
- extinderea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm, Ltot = 10794 m,
- reabilitarea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm si PAFSIN Dn600mm, Ltot =3018m,
- Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;
5. Statii de pompare apa uzata Urlati
?? pomparea apelor uzate cu ajutorul a 7 statii de pompare apa uzata,
?? conductele de refulare au lungimea totala de 1777 m.
6. Reabilitare retea de canalizare Plopeni
- reabilitarea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn300mm si PAFSIN Dn600mm, Ltot=2795 m,
- Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;
7. Statii de pompare apa uzata Plopeni
- pomparea apelor uzate se face cu ajutorul unei statii de pompare apa uzata,
- conducta de refulare are lungimea de 181 m.
Valoarea estimata fara TVA: 82, 402, 373RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
730 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1.640.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizatain limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 79.69%Co-finantare nationala - 20.31%Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Model orientativ ? Formular nr.3/3A)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea
si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: DUMITRU PANTEA Director General; OFELIA
URECHE Director Tehnic; CATALINA BOZIANU Director Economic; IONUT IONESCU Sef UIP;Consilieri judeteni:
Cosma Mircea - Presedinte Consiliul Judetean Prahova
Rebega Constantin Laurentiu
Rosca Mircea
Albulescu Mihai Adrian
Ciolac Dan
Cord Ovidiu
Costin Zaharia
David Simona
Dilirici Ion
Dobre Adrian Florin
Dragomir Florin Auras
Dumbravanu Paul
Enescu Rares Dan
Gunia Dragos Ionel
Guran Virgil
Ionescu Radu Cezar Liviu
Ionica Ion
Luchian Ion
Lungu Gabriel Razvan
Mesca Darius Dumitru
Mitrea Laurentiu Daniel
Neaga Gheorghe
Neagoe Dumitru Daniel
Negoi Constantin
Nicolai Marius
Niculescu Georgiana Diana
Nita Catalin Razvan
Oprescu Nicolae
Pintoiu Toma
Popovici Elisabeta
Patrascu Vasile
Sfirloaga Ludmila
Tabacu Jenica
Toader Bogdan Andrei
Tudora Dorin
Vasile Viorica
Viter David Andrei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romane
Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.
Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Documente de confirmare: - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 160.000.000 lei.
Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt
intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit
pentru minim , ,6, , luni de derulare acontractului, conform graficului de executie, in valoare de 5.000.000 lei.Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la
finantare in suma de 5.000.000 lei si pentru o perioada de 6 luni
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara
invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186
din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica,
prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului
resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor
art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate
modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul
nr. 7B si Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele:
? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 50 km de retele de canalizare.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului /contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari.Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea),
perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la
terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste
faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale
in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului ec. poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2), (3) din O.U.G. nr. 34/2007 cu modif.si completari.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul
ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in sit. ce det. excl.din procedura conf. prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand inacest sens Formular8B si Formular 6.
Informatii privind partea din contract pe care
operatorul economic are, eventual, intenia sa o subcontracteze.
Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul
respectiv.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a
preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situaia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanciunea excluderii din procedura de atribuire.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism de certificare independent care atesta ca acesta are implementat, conform
ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism de certificare independent care atesta ca acesta are implementat, conform
ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze caactiunile/ activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 11:00
Locul: Ploiesti, str. Stefan Greceanu nr. 1, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Durata Perioadei de Notificare a Defectelor (perioada de garantie) - 365 zileDaca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc con?in acela?i pret, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de exercitare a cailor de atac : in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006.Eventuale contestatii se pot depune la CNSC si vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Str. Stefan Greceanu, nr. 1, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100166, Romania, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer