Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 9 - Reabilitare si extindere retele de apa si retele de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova


Anunt de participare (utilitati) numarul 142914/04.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Banea, Ioana Sotoc, Tel. +40 257270853, In atentia: Iacob Banea, Ioana Sotoc, Email: [email protected], Fax: +40 257270981, Adresa internet (URL): www.caaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 9 - Reabilitare si extindere retele de apa si retele de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Lipova, comuna Ghioroc, Cuvin, Minis, comuna Paulis ? Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ?CL 9 - Reabilitare si extindere retele de apa si retele de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova? prevede executia urmatoarelor lucrari: Alimentare cu apa
- Conducta noua de aductiune comuna Vladimirescu ? Ghioroc, L = 16.600 m
- Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova, L = 26.059 m
- Executia a trei statii de repompare a apei potabile in Lipova
- Sistem SCADA pentru sistemul de alimentare cu apa LipovaCanalizare- Reabilitarea si extinderea sistemelor de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova, L = 46.254 m- Executia a cinci statii de pompare ape uzate in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis, inclusiv conductele de refulare, L = 4.456 m
- Sistem SCADA pentru sistemul de canalizareSpecificatiile tehnice pentru lucrarile ce vor fi executate sunt detaliate in Capitolul 2 al documentatiei de atribuire.
Valoarea estimativa totala a contractului CL 9?Reabilitare si extindere retele de apa si retele de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova?, in suma de 53.057.328 lei, fara TVA, prevazuta in sectiunea II.2.1 a Fisei de date a achizitiei este formata din: - valoarea estimata a lucrarii: 50.141.933 lei fara TVA- valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute: 2.915.395 lei fara TVA
Ofertele se vor intocmi cu incadrarea in valoarea estimata a lucrarii, respectiv, suma de 50.141.933 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari de reabilitare si extindere retele de apa si retele de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova
Valoarea estimata fara TVA: 53, 057, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o GP in cuantum de 1.000.000 lei Pentru GP constituita in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si se constituie conform preved art. 86 din HG nr. 925/2006Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata GP se va executa conditionat/neconditionatAC solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse si preved. art. 278^1, lit.d), din OUGnr. 34/2006, precum si preved. art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG nr. 925/2005. Instrumentul de garantare financiara, va contine referire si la posibilitatea AC de a executa GP in urmat. situatii: retragerea ofertei in perioada de valabilitate a acesteia;daca oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;daca, desi oferta este stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia, pe fond, de catre CNSC, ACva retine din GP suma de 11.841, 42 lei. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita de Liderul Asocierii / unul din membrii asoc., in numele asoc. si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.ec. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada ), GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatie.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata in limba romana. AC va elibera/restitui GP conform preved art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertele neinsotite de garantie cf cerintelor vor fi respinse. (Form. nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 al. 1 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului, inclusiv perioada de notificare a defectelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru executantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie va fi prezentata in original, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului de lucrari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca /societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea in limba romana de persoana autorizata. Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, A.C va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.Plata Garantiei se va executa: a) conditionat; b) neconditionat(Model orientativ Formular nr.2)Prezentele se completeaza cu cerintele subclauzei 4.2-Conditii Speciale Obligatorii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 76, 48%, Co-finantare nationala 23, 52% (Buget de Stat 11, 70%, Buget Local 1, 80%, Credit Autoritatea Contractanta 10, 02%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratia privind situatia personala a ofertantului (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic si/sau Cazier judiciar al administratorului/ actionarilor
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare : Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat sau la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Declaratia privind situatia personala a ofertantului (completare Formular nr.4)
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - ing. Banatean Gheorghe, ec.Madincea Ecaterina, ing. ec. Toma Marius, ing.Militaru Adrian, ing. Cernica Traian, ing. Ionel Alexandru, ing. Banea Iacobing. Dinu Livia ec. Mates Angela, ing. Patko Zoltan, c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, c.j. Sotoc Ioana, c.j Gheorghina Bandur, ing. Breje Daniel, ing. Iovanovici Milorad, ing.Serban Dimitrie si Consilierii judeteni: Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel , Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea , Sacui Mihai Octavian, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa Teodor5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului de atestare fiscala6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent)
Persoanele juridice straine vor prezenta, orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi ale acestor esalonari, in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acesteanu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie, autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.
Nota: Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura. Persoane juridice romane: Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in RomaniaDocumente de confirmare: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii: COD CAEN 4221-Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, Pentru COD CAEN 4221, corespunzator procedurii, se va face dovadadovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizataPersoane juridice straine: Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilitDocumente de confirmare: 1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic(se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).
2. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Nota: Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in suma de 50.141.972 RON (sau echivalent)
Documente relevante: bilant contabil (sau extrase de bilant) pentru anii 2010, 2011, raport de audit, dupa caz, iar pentru 2012 confirmare cifra de afaceri, sau orice alte documente echivalente.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
An Curs de schimb RON/EUR
2010 4, 2122
2011 4, 2391
2012 4, 4581
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
1. Declaratie privind cifra de afaceri( Completare Formular nr.7)
2. Ofertantul va prezenta documente relevante: copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale situatiilor financiare ale companiei (de ex. bilantul contabil la data de 31.12, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 2ani financiari incheiati (2010, 2011, ) raport de audit, iar pentru anul 2012 confirmare cifra de afaceri sau alte documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintei de calificare.
Nota: Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
An Curs de schimb RON/EUR
2010 4, 2122
2011 4, 2391
2012 4, 4581
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
Cerinta nr. 2
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 10.000.000leiOfertantul va demonstra ca, la momentul semnarii contractului, detine sau va avea acces laresurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru executia contractului de lucrari in primele 4 luni de derulare a contractului, , de la data ordinului de incepere a contractului de lucrari emis de Autoritatea Contractanta. in valoare de minim 10.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Modalitatea de indeplinire
Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare, din care sa reiasa ca, pentru executia contractului ce urmeaza sa fie atribuit, ofertantul detine sau va avea acces, la momentul semnarii contractului, la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a sustine fluxul de numerar pentru executia lucrarilor, in suma de minim 10.000.000 lei si pentru o perioada de 4 luni de la data ordinului de incepere a contractului de lucrari emis de Autoritatea Contractanta.
Informatii privind tert/terti sustinatori
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formularul nr. 6.
Modalitatea de indeplinire
In cazul existentei tertului sustinator, acesta va prezenta:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
4. Angajament tert sustinator financiar(completare Formular nr. 7A)5. Declaratie tert sustinator economic si financiar completare Formular nr. 7B)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertant (individual sau asociere de operatori economici) a ambelor criterii de mai jos. Contractele prezentate trebuie sa fi fost derulate in decursul ultimilor 5 ani
-Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea (constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare) a cel putin 40 km de retele de apa, incluzand aductiuni de apa si retele de distributie a apei potabile.-Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea (constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare) a cel putin 45 km de retele de canalizare.Prin ?ultimii 5 ani? se va intelege perioada de la 1 martie 2008 pana la data limita de depunere a ofertelor.
Lungimea retelelor care va fi luata in considerare este fie lungimea totala a contractului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din lungimea totala a contractului corespunzatoare cu cota sa parte din participarea la asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici.
Ofertantul va prezenta, pentru dovedirea experientei similare, urmatoarele:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o declaratie din partea Antreprenorului General.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii.
Nota: Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile tehnice si profesionale ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.
Ofertantului i se va cere sa faca dovada indeplinirii experientei similare pentru ambele tipuri de lucrari(apa si canal).
Modalitatea de indeplinire
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari
executate in ultimii 5 ani (Completare Formular 8)
2. Ofertantul va prezenta, pentru dovedirea experientei similare, urmatoarele: a) copii dupa parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
b) procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.- copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
Informatii privind tert/terti sustinatori
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8Ain forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Modalitatea de indeplinire
In cazul existentei tertului sustinator, acesta va prezenta:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
4. Angajament Ferm privind sustinerea tehnica si profesionala(completare Formular nr. 8A)5. Declaratie tert sustinator experienta similara (completare Formular nr. 8B)
Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire
Se va prezenta Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (completare Formularul nr.16)
Modalitatea de indeplinire
In cazul existentei subcontractantilor, acestia vor prezenta:
1. Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (completare Formularul nr.16)
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)
Informatii privind asociatiiInformatii despre asociere, daca este cazul, completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr.3din Sectiunea 2 ? Formulare.
Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Asocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
? Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.
? Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute inFisa de date a achizitiei.
Ofertele depuse de asocieri de operatori economicivor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare:
Unul dintre membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezentantii autorizati ai fiecarui membru al asocierii. A se vedea Formularul 10 din Vol. 0, Sectiunea 2 din Documentatia de atribuire
- Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele:
- toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;
- liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;
Acordul va specifica urmatoarele:
- liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau executia lucrarilor, prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;
- liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
- toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului
Modalitatea de indeplinire
In cazul asocierii, se va prezenta:
1. Informatii despre asociere (completare Formular nr. 3)
2. Acord de asociere (completare Formular nr. 3A)-
3. Imputernicire(completare Formular nr. 10)Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Cerinta nr. 1
Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatiipentru executieimplementat la nivelul organizatiei OfertantuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Prezentarea de certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare.
Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001 sau echivalent - sistemul de management al calitatii - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Prezentarea de certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare.
Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta nr. 2
Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediupentru executieimplementat la nivelul organizatiei Ofertantului.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Prezentarea de certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare.
Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent - sistemul de management de mediu - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Prezentarea de certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare.
Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 9 - Reabilitare si extindere retele de apa si retele de canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S245-398308 din 21.12.2011
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S116-192542din20.06.2012
Numarul anuntului in JO: 2012/S179-294974din18.09.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 10:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU, Axa prioritara 1 ? ?Extinderea si modernizarea infrastructuriide apa si apa uzata in judetul Arad?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare: - virament bancar in favoarea autoritatii contractante in contul RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - BCR AradDaca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei : in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala: str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Tel. +40 257270843, Email: [email protected], Fax: +40 257270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer