Licitatie Publica - CL 9 ? ?Extinderea sistemului de canalizare menajera in localitatile Osorhei, Alparea, Fughiu"
Anunt de participare (utilitati) numarul 135153/30.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 9 ? ?Extinderea sistemului de canalizare menajera in localitatile Osorhei, Alparea, Fughiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Extinderea sistemului de canalizare menajera in localitatile Osorhei, Alparea, Fughiu ? cuprinde toate constructiile necesare pentru extinderea sistemului de de canalizare menajera in localita?ile Osorhei, Alparea ?i Fughiu.
Lucrarile incluse in prezentul contract sunt structurate pe obiecte dupa cum urmeaza: Obiect nr. 1 - Sistem de canalizare menajera in localitatea Osorhei.Obiect nr. 2 - Sistem de canalizare menajera in localitatea Alparea.Obiect nr. 3 - Sistem de canalizare menajera in localitatea Fughiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea sistemului de canalizare menajera in localitatile Osorhei, Alparea si Fughiu? cuprinde toate constructiile necesare pentru extinderea sistemului de canalizare menajera in localitatile Osorhei, Alparea si Fughiu.
Lucrarile incluse in prezentul contract sunt structurate dupa cum urmeaza: Obiect nr. 1 - Sistem de canalizare menajerain localitatea Osorhei.Obiect nr. 2 - Sistem de canalizare menajera in localitatea AlpareaObiect nr. 3 - Sistem de canalizare menajera in localitatea FughiuFiecare obiect in parte are in componenta urmatoarele lucrari principale:
Obiect nr. 1 - Sistem de canalizare menajerain localitatea Osorhei: - Extindere retea de canalizare menajera, L = 12509 m;
- Camine de vizitare;
- Statii de pompare ape uzate menajere ? 4 buc;
- Conducte de refulare de la statiile de pompare ape uzate, L = 1352 m;
- Racorduri la consumatori.Obiect nr. 2 - Sistem de canalizare menajerain localitatea Alparea:
- Extindere retea de canalizare menajera, L = 6844 m
- Camine de vizitare;
- Statii de pompare ape uzate menajere ? 2 buc;
- Conducte de refulare de la statiile de pompare ape uzate, L = 2015 m;
- Racorduri la consumatori.
Sistem de canalizare menajerain localitatea Fughiu:
- Extindere retea de canalizare menajera, L = 4979 m;
- Camine de vizitare;
- Statie de pompare ape uzate menajere ? 3 buc.;
- Conducta de refulare de la statia de pompare ape uzate, L = 1994 m;
- Racorduri la consumatori
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 733, 820 si 19, 670, 511RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de achizitionarea de noi lucrari conf. art. 252 litera k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene = 76.30% - de la Buget de Stat: 11, 67%; - contributie Bugetul Local: 1, 80%; - credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier Fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in valoare de minim 2.810.073 lei
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani fara anul in curs, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 7.
Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.
Experienta similara: Cerinta minima: Ofertantul sa fi executat maxim doua contracte similare (extindere si/sau reabilitare retele de canalizare, statii pompare apa uzata menajera) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 15.000.000 Lei fara TVA. Nota: Experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte cu respectarea celor de mai sus.
Informatii privin Utilaje Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 10.
Informatii privind angajatii Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 11.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate Cerinta minima: Prezentarea formularului nr. 12.
? Reprezentant Antreprenor
- Studii superioare tehnice de lunga durata;
- Participarea intr-o pozitie similara de ?reprezentant al antreprenorului? intr-un contract de executie lucrari;
? Sef de santier
- Studii superioare tehnice de lunga durata;
- Participarea intr-o pozitie similara de ?sef de santier? intr-un contract de lucrari similar;
? Responsabil privind asigurarea calitatii ? conform programului de calitate implementat in cadrul contractului
- Studii superioare tehnice de lunga durata;
Este suficienta prezentarea deciziei de numire, in cadrul societatii ofertantului, pe pozitia de responsabil cu asigurarea calitatii, valabila la data depunerii ofertei
? Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor de constructii(RTE)
- Studii tehnice superioare de lunga durata;
Atestat pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala
? Inginerinstalatii- Studii superioare de lunga durata;
- Participarea intr-o pozitie similara in minim o lucrare similara;
? Inginerconstructor
- Studii superioare de lunga durata;
- Participarea intr-o pozitie similara in minim o lucrare similara
? Inginerelectrician
- Studii superioare de lunga durata;
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Cerinta minima: Prezentarea Formularului nr. 15
Standard privind sistemele de management al calitatii Cerinta minima: ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului Cerinta minima: ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 08:00
Locul: S.C COMPANIA DE APA ORADEA S.A, Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea, Judetul Bihor , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 12:06