Licitatie Publica - CL6 ? Extinderea si modernizarea Statiei de epurare ape uzate Roman
Anunt de participare (utilitati) numarul 132033/13.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Stefana Hangan-Stan, Tel. 0233/233340 int 140, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL6 ? Extindereasi modernizareaStatiei de epurare ape uzate Roman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Roman, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindereasi modernizareaStatiei de epurare ape uzate Roman conform Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii privind extinderea si modernizarea Statiei de Epurare Roman
Valoarea estimata fara TVA: 50, 996, 302RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10000000 Ron. Garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Constituire prin virament sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau banca
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 79, 14 % C0-finantare nationala 20, 86%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.10 ? Declaratie privind eligibilitatea;Formularul nr. 11 ? Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Certificatde atestare fiscala;Certificat detaxe si impozite locale;Certificatpentru plata CAS;Formularul nr. 28 ? Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta;
Formularului nr. 30 ? Declaratie privindneincadrarea la art. 69^1din OUG nr. 34/2006;
Formularul nr. 25- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Formularul nr. 7 ? Informatii generale despre ofertant;
Formularul nr. 8 ? Date despre soxietatea mixta/consortiu;
Cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic;
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertuluisau echivalent;
Pers. juridice straine: Documentele echivalente cu cele solicitate vor fi prezentate in copii traduse de traducator autorizat. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional. Certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri. Documentele vor fi prezentate in original sau copii conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 12.000.000 Euro in domeniul de activitate ce face obiectul contractului (constructii si proiectare statii de epurare orasenesti sau municipale, statii de pompare apa/apa uzata, retele de apa uzata).
Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 2.500.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
Acestea se dovedesc cu:
Scrisoare de bonitate(privind datelede identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri globala, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).
Acest formular, specificautoritatii competente dinRomania sautara de origine, trebuie sa demonstreze ca ofertantul are disponibilitate sau accesla active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie conform contractului.
Scrisoarea de bonitateva fi prezentata ca document original sau copie conform cu originalul, valabila la data deschiderii ofertelor.
Formular 23: Declaratie privind cifra de afaceriinsotita de documente justificative: declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului;copii certificatepentru conformitate cu originalulale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil la data de 31.12) peultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Documentele originale trebuie sa fie:
- inregistrate la organele competente
sau
- insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.
Ofertantii nerezidentivor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Se va completa Formularul 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp. ca antreprenor/proiectant cel putin un contract care sa fi implicat construirea sau reabilitarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 95.000 PE, cu tratament tertiar si cu un debit pe timp uscat de minim 15.000 mc/zi, atestata prin copie dupa certificatul de receptie finala sau proces verbal de receptie finala sau certificat de buna executie semnat de partile autorizate conform legii. Se vor lua in considerare acele certificate/proc. verbale semnate in ultimii 5 ani impliniti la data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala, proc. verbal de receptie finala sau certificatul de buna executie se va prezenta pentru cele mai importante lucrari. Exp. similara inseamna executarea de lucrari similarecu cele ce fac obiectul prezentului contract incluzand: tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor.
Exp. ca proiectant principal in ultimii 5 ani (el insusi, subcontractor pentru proiectare nominalizat sau asociat) dovedite prin minimum cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei noi statii de epurare a apei uzate sau proiectarea reabilitarii unei statii deepurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 95.000 PE, atestat prin copie dupa certificatul de buna executie sau certificatul de receptie finala sau proc. verbal de receptie finala semnat de partile autorizate conform legii. Se vor lua in considerare acele referinte emise in ultimii 5 ani impliniti la data prezentarii ofertei.
Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalentPersonalul:
-Manager de proiect;Manager Adjunct de Proiect;Inginer de proces;Inginer lucrari civile;
Inginer de structuri;Inginer mecanic;Inginer electric;Inginer automatizare SCADA;Manager de santier;Responsabil cu Controlul Calitatii in Constructii; Responsabil Tehnic cu Executia.
Utilaje: Macarale autorizate ISCIR ? 4buc;Statie betoane;Excavatoare? 6buc;5 tone < camioane < 20 toneinsotite deITP -10buc;Camioane < 5 toneinsotite de ITP -2 buc;Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2buc;Camioane de transport pentru beton insotite de ITP - 6buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S72-118501 din 13.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 10:00
Locul: Compania Judeteana Apa Serv SA, Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr.20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se pezinta imputernicire si copie dupa actul de idenitate. Se legitimeaza cu documentul de identitate in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Extinderea si Reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Neamt
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationala de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.256^2 alin 1 lit.a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei Judetene Apa Serv SA
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu, nr.20, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. 0233233340, Email: [email protected], Fax: 0233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 13:58