Licitatie Publica - CL6 "Extinderea si modernizarea Statiei de epurare ape uzate Roman?,
Anunt de participare (utilitati) numarul 127723/03.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Companiei, Tel. 0233/233340 int 140, In atentia: Stefana Hangan-Stan, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL6 "Extinderea si modernizarea Statiei de epurare ape uzate Roman?,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Roman, jud.Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie de lucrari de reabilitare si extindere in Statia de epurare a apelor uzate de la Roman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii privind reabilitarea si extinderea Statiei de Epurare Roman
Valoarea estimata fara TVA: 50, 996, 303RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 1000000 RON.Garantie buna executie in cuantum de 10% din valoare contract.Constituire prin virament sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau banca
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 79, 14%Co-finantare nationala 20, 86%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se prezinta:
Formular 10-Declaratii privind eligibilitatea
Formular 11-Declaratii privind neincadrarea in sit. din art. 181 din OUG 34/2006
Formular 30-Declaratie privind neincadrarea la art.69^1 din OUG 34/2006
Formular 25-Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Formular 7-Informatii generale despre ofertant
Formular 8-Date despre societate mixta/consortiu
Formular 28- Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta
Cazier judiciar in original(Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document se va prezenta o declaratie pe propria raspundere(Formular 9)semnat de pers. autorizate
Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente sau Certificatul constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului sau echivalentCertificat de atestare fiscala (echivalent)
Certificat pentru plata CAS (daca autoritatile fiscale nu colecteaza CAS)
Certificat pt plata impozitelor si taxelor locale
Pers. juridice straine: Documentele echivalente cu cele solicitate vor fi prezentate in copii traduse de traducator autorizat
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru 2011
Documentele sa fie prezentate in original sau in copii conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 12.000.000 Euro in domeniul de activitate ce face obiectul contractului (constructii si proiectare statii de epurare orasenesti sau municipale, statii de pompare apa/apa uzata, retele de apa uzata).
2. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 2.500.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
Acestea se dovedesc cu:
Scrisoare de bonitate(privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).
Acest formular, specific autoritatii competente din Romaniasau tara de origine, trebuie sa demonstreze ca ofertantul are disponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar conform contractului.
Scrisoarea de bonitateva fi prezentata ca document original sau copie conform cu originalul, valabila la data deschiderii ofertelor.
Formular 23: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul insotita de documente justificative: declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului; copii certificate pentru conformitate cu originalul ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil la data de 31.12, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Documentele originale trebuie sa fie:
inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic sau
insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romanaFormular13 Declaratie financiara recapitulativa (copie bilanturi contabile, la 31.12.2008, 2009 si 2010, sau documente echivalente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
Experienta ca antreprenor/proiectant
-cel putin un contract care sa fi implicat construirea sau reabilitarea unei statii de epurare ape uzate cu o capacitate de minimum de 95000 PE, cu tratament tertiar si cu un debit pe timp uscat de minim 15000 mc/zi, atestat prin copie dupa certificari de buna executie semnate de partile autorizate conform legii. Se vor lua in considerare certificarile de buna executie semnate in ultimii 5 ani impliniti la data prezentarii ofertei. Documentul care certifica buna executie se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata. Experienta similara inseamna executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentului contract incluzand: tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizare si deshidratare namoluri
Experienta ca proiectant principal, subcontractor sau membru al unei asocieri pentru proiectare nominalizat dovedita prin:
-cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei noi statii de epurare ape uzate sau proiectarea reabilitarii unei statii de epurare ape uzate cu o capacitate de minimum de 95000 PE, atestat prin copie dupa documentul care certifica buna executie semnat de partile autorizate conform legii. Se vor lua in considerare referintele emise in ultimii 5 ani impliniti la data prezentarii ofertei
Personalul:
-Manager de proiect ? Studii superioare tehnice de lunga durata, experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 3 ani, care sa includa conducerea in calitate de lider sau lider adjunct a proiectarii si executiei unei statiide epurare a apelor uzate orasenesti
-Manager Adjunct Proiect - Studii superioare tehnice de lunga durata, experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 3 ani
- Inginer de proces - Studii superioare tehnice de lunga durata, experienta generala de minim 10 ani si experienta specifica (proiectare/executie statii de epurare)de minim 5 ani ? care sa includa proiectarea si executia unei statii de epurare ape uzate orasenesti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S72-118501 din 13.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se prezinta imputernicire si copie dupa actul de identitate.Se legitimeaza cu documentul de identitate in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Extinderea si Reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Neamt
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 alin1 lit.a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Judeteana Apa Serv S.A.
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu, nr.20, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. 0233233340, Email: [email protected], Fax: 0233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 15:18