Licitatie Publica - Cladire depozit pentru statia electrica Bucuresti Sud
Anunt de participare (utilitati) numarul 52787/19.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan Cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021 2016317, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cladire depozit pentru statia electrica Bucuresti Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia electrica Bucuresti Sud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cladire depozit pentru statia electrica Bucuresti Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Cladiri multifunctionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladire depozit pentru statia electrica Bucuresti Sud
Valoarea estimata fara TVA: 727, 831.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 13000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cazier judiciar pentru persoana juridica/conducatorul societatii sau declaratie de eligibilitate (Formular 12A) si certificat constatator emis de O.N.R.C. ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 a, b si d din OUG 34/2006, sau in cazul ofertantilor care nu au sediul in Romania, daca in tara de origine nu se emite un asemenea document de organismele abilitate, se acceptaFormularul 12 B din ordinul AMRMAP 155/2006;
2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat pana la data de30.03.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil care sa dovedeasca solvabilitatea patrimoniala ( capital propriu/total pasiv) mai mare de 30%. Ofertantul trebuie sa aiba capabilitatea financiara pentru a oferii continuitate din punct de vedere financiar in derularea si executarea lucrarii, avand in vedere termenul de scadenta al facturilor de 30 zile.
2 Ofertantii trebuie sa prezinteFisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 animai mare sau egala cu 1.924.500 RON (Formular F11).De asemenea vor avea o solvabilitate generala mai mare de 30% si o lichiditate generala de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract (care a avut ca obiect executarea unor lucrari similare a carei valoare este mai mare sau egala cu 320.750 lei (RON)insotit de certificari de buna executie ( copia contractelor, procese verbale de receptie, recomandari) pentru cele mai importante lucrarisi care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. (Formular 12F);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul (valoarea ofertei financiare)
85%
Descriere:
2.
Durata totala de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria ST Bucuresti. Documentatia de atribuire se elibereaza in urma unei solicitari anterioare transmise prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 11:00
Locul: Sediul ST Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitate de participant la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107 - 108 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic al ST Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr.1A sector.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021/201.62.35, Email: [email protected], Fax: 021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 10:13