Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CLADIRE NOUA - EXTINDERECU 8 SALI DE CLASA SI SALA FESTIVA


Anunt de participare numarul 20968/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA DE ARTE SI MESERII TURT
Adresa postala: STR. PTA EROILOR , NR. 31, Localitatea: Turt, Cod postal: 447330, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA COCHERA, Tel.0261834405, Email: [email protected], Fax: 0261834405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CLADIRE NOUA - EXTINDERECU 8 SALI DE CLASA SI SALA FESTIVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SCOALA DE ARTE SI MESERII TURT, JUS. SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CLADIRE NOUA , EXTINDERE CU 8 SALI DE CLASA SI SALA FESTIVA
INSTALATII SANITARE , INCALYIRE CENTRALA , CANLIZARE , PARDOSELI , TAMPLARIE, INSTALATIE ELECTICA .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Scoala gimnaziala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT CELE DIN ANEXELE CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 879, 995.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 01.01.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1500 RON , GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCATII BUGETARE - PLAN INVESTITII 2007PLATILE SE VOR EFECTUA IN LEI IN TERMEN DE 30 DE ZILE DE LA ACCEPTAREA FACTURII SITUATIILOR DE LUCRARI CONFIRMATE DE ACHIZITOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA SE VA LEGALIZA PENTRU GRUPUL DE OPERATOR ECONOMICI DECLARATI CASTIGATORI PANA LA DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEADECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PR. 181 DIN OUGR 34/2006CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR FATA DE BUGETUL DE STATA SI BUGETELE LOCALE VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELORCERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND DOMENIUL DE ACTIVITATE ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI INREGISTRARE FISCALA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA INFORMATII GENERALE, LISTA SUBCONTRACTANTICENTRALIYATOR FINANCIAL AL OBIECTELORCENTRALZATOR FINANCIAR
LISTA CANTITATI DE LUCRARI
LISTA CONSUMURI RESURSE MATERIALELESTA CONSUMURI MANA DE LUCRU
LISTA CONSUMURI UTILAJE CONSTRUCTII
BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LESTA CONTRACT EXECUTATE IN ULTIMII TREI ANIRECOMASNDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI
FISA INFORMATII EFECTIVE MEDII ANUALE PERSONAL ANGAJATDECLARATII UTILAJE INSTALATII , ECHIPAMENTE TEHNICE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1293 /26-06-2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP SAU NUMERAL LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2007 11:00
Locul: SCOALA DE ARTE SI MESERIIITURT, JUD. SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ORADEA SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: ORADEA , STR. PARCUL TRAIAN NR. 10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410049, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPRLEOS, NR. 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CONTESTATAR DESPRE UN ACT DE CONTRACTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA ADMINISTRATIV- TERITORIALA TURT , JUD. SATU MARECOMPARTIMENT ACHIZITII
Adresa postala: PTA EROILOR, Localitatea: TURT, Cod postal: 447330, Romania, Tel.0261-834574, Email: [email protected], Fax: 0261-834574
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer