Licitatie Publica - Cladire noua pentru Palatul Copiilor si Inspectoratul Scolar Judetean Arad
Anunt de participare numarul 56010/19.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARAD
Adresa postala: B-DUL DECEBAL 32, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Romania, Punct(e) de contact: INSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARAD, Tel.0257-280008, In atentia: IORDAN NICOLAE, Email: [email protected], Fax: 0257-214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cladire noua pentru Palatul Copiilor si Inspectoratul Scolar Judetean Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Arad, str. Corneliu Coposu, FN, teren kartodrom
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unei cladiri noi pentru activitati educative ale Palatului Copiilor si activitati ale Inspectoratului Scolar Judetean Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unei cladiri noi pentru Palatul Copiilor si Inspectoratul Scolar Judetean Arad.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 336, 260EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este contravaloarea in lei a 100.000 EUR la data constituirii, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin MECT respectiv ISJ Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a participa individual sau in grup de operatori asociati conf. art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat, Certificat constatator emis de ORC, Copie CUI .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de catre organele competente, din care sa rezulte ca firma a inregistrat profit, Fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, nu mai putin de 28.000.000 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioade si locul de executie, conf. art 188 pct. 3, alin a), Trei contracte de lucrari similare onorate a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 4.500.000 Euro, Informatii privind subcontractantii, personalul tehnic de specialitate, dotarea tehnica minima necesara, Manualul de asigurare a calitatii, Certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP vizat de banca in favoarea beneficiarului sau chitanta fiscala de la Casieria ISJ Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 13:00
Locul: Inspectoratul Scolar Judetean Arad, B-dul Decebal, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori de la DGFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOC. DE ACHIZITIE SE POATE PRELUA CONTRACOST DE LA SEDIUL ISJ ARAD, COMPARTIMENT INVESTITII NU INAINTE DE A SE TRANSMITE O SCRISOARE DE INTENTIE PENTRU CUMPARARE. DOCUMENTATIA SE VA MULTIPLICA SI VA PUTEA FI RIDICATA IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA INAINTARII SCRISORII DE INTENTIE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Fax: 004021304642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Arad - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-DUL DECEBAL NR. 32, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310124, Romania, Tel.0257 280008, Email: [email protected], Fax: 0257 214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 14:15