Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cladire noua pentru Palatul Copiilor si Inspectoratul Scolar Judetean Arad


Anunt de participare numarul 51258/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARAD
Adresa postala: B-DUL DECEBAL 32, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE PELLEGRINI, Tel.0257-280008, Email: [email protected], Fax: 0257-214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cladire noua pentru Palatul Copiilor si Inspectoratul Scolar Judetean Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Arad, str. Corneliu Coposu FN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unei cladiri noi pentru activitati educative ale Palatului Copiilor si activitati ale Inspectoratului Scolar Judetean Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unei cladiri noi pentru Palatul Copiilor si Inspectoratul Scolar Judetean Arad.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 872, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este contravaloarea in lei a 50.000 EUR la data constituirii, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin MECT respectiv ISJ Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a participa individual sau in grup de operatori asociati conf. art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute in art 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privin indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat, s.a. conf. documentatiei de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii gnerale cu prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, nu mai putin de 3.200.000 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioade si locul de executie, conf. art 188 pct. 3, alin a), ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, s.a., conf. Documentatiei de achizitie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP vizat de banca in favoarea beneficiarului sau chitanta fiscala de la Casieria ISJ Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 13:00
Locul: ISJ Arad. B-dul Decebal, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori de la DGFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOC. DE ACHIZITIE SE POATE PRELUA CONTRACOST DE LA SEDIUL ISJ ARAD, COMPARTIMENT INVESTITII NU INAINTE DE A SE TRANSMITE O SCRISOARE DE INTENTIE, INAINTE CU MINIM 5 ZILE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0040213104641 , Fax: 004021304642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Fax: 004021304642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Arad - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-DUL DECEBAL NR. 32, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Romania, Tel.0257 280008, Email: [email protected], Fax: 0257 214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2008 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer