Licitatie Publica - CLADIRE NOUA pentru SCOALA CU CLASELE I-VIII sat SINMARTIN, com. MACEA, jud. ARAD
Anunt de participare numarul 63940/16.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARAD
Adresa postala: B-DUL DECEBAL 32, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE PELLEGRINI, Tel.0257-280008, Email: [email protected], Fax: 0257-214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CLADIRE NOUA pentru SCOALA CU CLASELE I-VIII sat SINMARTIN, com. MACEA, jud. ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Satul Sanmartin, com. Macea, jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea unei cladiri noi cu 16 sali de clasa, 4 laboratoare si spatii administrative
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladire noua pentru Scoala cu clasele I-VIII sat Sanmartin
Valoarea estimata fara TVA: 2, 089, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este contravaloarea in lei a 25000 EUR la cursul BNR din data constituirii. Garantia de buna executie a lucrarii este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin MECT, respectiv ISJ Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a participa individual sau in grup de operatori asociati conf. art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si a taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale, certificat de inregistrare emis de ORC, declaratie privind calitatea de participant la procedura, copie CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, nu mai mica de echivalentul a 3.500.000 EUR, bilantul contabil pe ultimii 3 ani, Lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 100%, Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor din ultimii 5 ani insotita de certificate de buna executie care vor contine valori, perioade si locul de executie al lucrarilor, informatii privind subcontractantii, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, informatii privind dotarea tehnica minima necesara, standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent. Se vor prezenta 3 contracte de lucrari similare onorate cu valoarea insumata de minim 1.000.000 EUR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 13:00
Locul: Inspectoratul Scolar Judetean Arad, B-dul Decebal, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor, reprezentatii imputerniciti ai operatorilor, observatori de la DGFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Arad - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Decebal, nr. 32, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Romania, Tel.0257 280008, Email: [email protected], Fax: 0257 214746, Adresa internet (URL): www.isjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 12:00