Licitatie Publica - Cleme cu 4 cai de sectionare si derivatie ,cutii de distributie din fibra de sticla,caseta stradala din fibra de sticla,cutii din rasina sintetica
Anunt de participare (utilitati) numarul 99524/07.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Vasile, Tel. 021-2065081, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cleme cu 4 cai de sectionare si derivatie , cutii de distributie din fibra de sticla, caseta stradala din fibra de sticla, cutii din rasina sintetica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Transystem-Sos.Alexandriei nr.544, loc.Bragadiru , judetul Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 654, 790 si 9, 142, 090RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cleme cu 4 cai de sectionare si derivatie , cutii de distributie din fibra de sticla, caseta stradala din fibra de sticla, cutii din rasina sintetica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213100-3 - Cutii de distributie (Rev.2)
31681000-3-Accesorii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot1-cant.min=1360 buc, cant.max.=3400buc;
lot2-cant.min.=1360 buc, cant.max.=3400 buc;
lot3-cant.min.=2410 buc, cant.max.=6030 buc;
lot4-cant.min.=2710 buc, cant.max.=6780 buc;
lot5-cant.min.=2410 buc, cant.max.=6030 buc;
lot6-cant.min.=2410 buc, cant.max=6030 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 654, 790 si 9, 142, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 36700lei (18350 lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind ?adrarea ?reprinderii ?categoria ?reprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2008
Nivel specific minim necesar : cifrade afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =lot1-440000 lei/220000 lei-IMM;lot2-710000lei/355000lei-IMM;lot3-940000lei/470000lei-IMM;lot4-410000lei/205000lei-IMM;lot5-560000 lei/280000lei-IMM;lot6-610000 lei/305000 lei-IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniNivel specific minim necesar : pentru lot1- un contract, incheiatsi indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini cu val.egala sau mai mare de 130000 leisau 3ctr.cu val.cumul.egala sau mai mare de 218000lei, conf.prinrecomandari;pentru lot2- un contract, incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini cu val.egala sau mai mare de 212000 leisau 3ctr.cu val.cumul.egala sau mai mare de 354000lei, confirmate prin recomandari;pentru lot3, un contract, incheiatsi indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini cu val.egala sau mai mare de 280000 leisau 3ctr.cu val.cumul.egala sau mai mare de 466000lei, confirmate prin recomandari;pentru lot4, un contract, incheiatsi indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini cu val.egala sau mai mare de 124000 leisau 3ctr.cu val.cumul.egala sau mai mare de 206000lei, confirmate prin recomandari;pentru lot5, un contract, incheiatsi indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini cu val.egala sau mai mare de 168000 leisau 3ctr.cu val.cumul.egala sau mai mare de 278000lei, confirmate prin recomandari;pentru lot6, un contract, incheiatsi indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini cu val.egala sau mai mare de 182000 leisau 3ctr.cu val.cumul.egala sau mai mare de 305000lei, confirmate prin recomandari;
Tabel cu persoanele responsabile direct de ?eplinirea contractului
Autorizatia de livrare/comercializare, emisa de producator
omologare tehnica ENEL pt. produs sau Declaratia pe proprie raspundere respectare procedura omologare
Certificarea sistemului calitatii pentru producator si furnizor sau echivalent
Certificarea sistemului pt.mediu pentru producator sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP .Conf.art.38 al.3 HG925/2006, autorit.cotract. are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 466
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, corp C, et 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. .021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021-2065081, Fax: 021-3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2010 17:58