Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CLEME ELASTICE tip SKL 24 + SAIBE Uls 6


Anunt de participare (utilitati) numarul 101402/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3199528int122305, In atentia:  Vlad Nicolae, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CLEME ELASTICE tip SKL 24 + SAIBE Uls 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bazele RK : Aurel Vlaicu/Timisoara, Brasov Triaj/Brasov, Caracal/Craiova
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CLEME ELASTICE tip SKL 24 + SAIBE Uls 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946200-2 - Materiale de constructii de linii de cale ferata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45.000 seturi
Valoarea estimata fara TVA: 505, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a a taxelor si impozitelor si a contributiei pentru asigurarile de stat
-Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular A);
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de 500.000LEI(formularG)
-Bilanturile contabile, din anii 2007, 2008, 2009vizate si inregistrate de organele competente ?in copie
-Angajament ferm de sustinere(daca este cazul)-in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei furnizarilor de produse in ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract sau mai multe de furnizare de produse licitate, din care sa rezulte ca a livrato cantitate insumata de cel putin 20.000 seturi.Pentru contractul prezentat ca si experienta similara se va prezenta recomandare din partea beneficiarului contractului respectiv(in original sau copie legalizata) sau documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 971 din HG nr. 925/2006, din partea beneficiarului pentru contractul respectiv.
-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER, Agrementul Tehnic AFER si Omologarea tehnica a produsului eliberata de AFER ? in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei
-Autorizatia pentru vanzarea produselor, de la producatorul original, in cazul in care este furnizor si nu producator, in care sa se specifice si tara de origine a produsului.
-Certificarea sistemului calitatii-Angajament respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde-2, durata unei runde-1zi, interval.intre runde-1zi.Daca la prima runda nu se introduc preturi noi, licitatia se va finaliza.In SEAP se introduce val.totala in lei, fara TVA, ptr.intreaga cantitate
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, care vor avea asupra lor imputernicire si BI/CI, sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Intreaga documentatie de atribuire se afla postata in prezentul anunt- sectiunea Documentatii si clarificari. 2.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 - prin e-mail, la adresa [email protected] - prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, luni-vineri, intre orele 9-14. 3.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere legalizata in limba romana. 4.Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legalsi la rubrica de Documentatii si clarificari a prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer