Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cleme, suturi, ligaturi


Anunt de participare numarul 107728/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures
Adresa postala:  Str. Gh. Marinescu Nr.50, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540136, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian Galatean, Tel. 0265210900, Email:  [email protected], Fax:  0265216368, Adresa internet (URL):  www.cardioms.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cleme, suturi, ligaturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures, Str. Gh. Marinescu, Nr. 50
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 330, 729 si 6, 501, 750RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cleme, suturi, ligaturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141100-1 - Pansamente; cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)
33141120-7-Cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)
33141121-4-Suturi chirurgicale (Rev.2)
33141125-2-Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
33141126-9-Ligaturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Materiale pentru suturi chirurgicale, suturi chirurgicale, cleme, ligaturi
39 Loturi-prezentate in Anexa B, in conformitate cu Caietul de sarcini.
Cantitati: intre 598-11653 buc, conform Caietului de sarcini si Anexei B din anuntul de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 330, 729 si 6, 501, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, sumele fiind prezentate in Anexa B, in conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate prin programe de la C.A.S. Mures.Fonduri alocate de la C.A.S. Mures-Servicii Spitalicesti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte documente edificatoare: -declaratie privind eligibilitatea, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, -declaratie privind calitatea de participant la procedura, -certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, -certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului de pe langa Tribunalul territorial, -autorizatia de functionare, certificat de atestare fiscala emis de administratia financiara in raza teritoriala a careia isi are sediul ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului, certificat de atestare fiscala emis de administratia locala in raza teritoriala a careia isi are sediul ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, -in cazul persoanelor fizice / juridice straine, in locul documentelor de atestare fiscala solicitate se vor putea prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul, -alte echivalente, -Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-copie insotita de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte documente edificatoare: -copia bilantului contabil la 31.12.2009, -fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte documente edificatoare: - declaratie privind lista principalelor livrari in centre similare, - Declaratia privind asigurarea cu personal de specialitate, -Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa certifice ca furnizorul a implementatun sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV sau echivalent valabile la data deschiderii ofertelor, -CV-urile persoanelor responsabile, -declaratie de conformitate EC a producatorului, -certificare FDA respecticv CE ?mark?, -certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale, -autorizatie pentru livrarea produselor, -Prezentarea de mostre de produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3716
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si observatori desemnati de UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, Sectia Contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Str. Justitiei Nr. 1, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC-IBCvT Tg.Mures
Adresa postala:  Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540136, Romania, Tel. 0265210900, Email:  [email protected], Fax:  0265217047, Adresa internet (URL):  www.cardio.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer