Licitatie Publica - Cofinantarea proiectului integrat ?ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, DRUM COMUNAL LOCALITATEA SACASENI, REABILITARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE IN LOCALITATIL
Anunt de participare numarul 138302/22.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACASENI (PRIMARIA)
Adresa postala: SACASENI, NR. 542, JUD. SATU MARE, Localitatea: Sacaseni, Cod postal: 447275, Romania, Punct(e) de contact: Ferencz Levente Zoltan, Tel. +40 261822605, In atentia: IOAN LAURENTIU KIN, Email: [email protected], Fax: +40 261822605, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Alte Servicii generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cofinantareaproiectului integrat ?ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, DRUM COMUNAL LOCALITATEA SACASENI, REABILITARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE IN LOCALITATILESACASENI SI CHEGEA, COMUNA SACASENI, JUDETUL SATU MARE" - Proiect finantat prin programul FEADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Sacaseni, Str. Principala Nr. 467 , Jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cofinantareaproiectului integrat ?ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, DRUM COMUNAL LOCALITATEA SACASENI, REABILITARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE IN LOCALITATILESACASENI SI CHEGEA, COMUNA SACASENI, JUDETUL SATU MARE" - Proiect finantat prin programul FEADR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cofinantareaproiectului integrat ?ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE A LOCALITATILOR SACASENI SI CHEGEA, DRUM COMUNAL LOCALITATEA SACASENI, REABILITARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE IN LOCALITATILESACASENI SI CHEGEA, COMUNA SACASENI, JUDETUL SATU MARE" - Proiect finantat prin programul FEADR
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de Participare 10000leiModalitatea de constituire a garantiei: Conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006 Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata.Perioada de valabilitate 60 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie: 3% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui conform art.90 din HGnr.925/2006 (1) ? art.90 din HG nr.925/2006(3)prin retinere succesiva din suma datorata pentru factura, sau prin Scrisoare de GarantieBancara. In cazul in care contractantul opteaza pentru retineri succesive din facturi emise si accepate , in acest caz contractantul areobligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie conform H.G. nr. 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 , declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1)din OUG 34/2006-persoane cu functie de decizie in cadrul Comuna Sacaseni - Primar Ferencz Levente Zoltan, Secretar - jr. Buta Sergiu Ionel, Compartiment financiar - contabil - Sandrovicz Viorica , Consilier BALLA EMERIC, Consilier BARTA ALEXA, Consilier COSTAN MIHAELA GRETA CRINA, ConsilierJASZFALVI GYULA, ConsilierOROS ANA, Consilier POP CALIN ? IOAN, Consilier SZABO ARNOLD, Consilier SZABO BELA, Consilier TOTH ATTILA , certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul va trebui sa prezinte: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui careface obiectul prezentei proceduri.- Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 6 Declaratie privind cifra deafaceri din ultimii 3 ani in care exista exercitiu financiar incheiat, in domeniulde activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa si prezenta o lista a principalelor servicii prestate inultimii 3 ani, continand beneficiari, perioade de prestare, valori, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2012 12:00
Locul: Loc. SACASENI, NR. 542, JUD. SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform HG925/2006 - art.33(2)'Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor' .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte cu preturi egale, pentru departajarea acestora se va face solicitare dereofertare in plic inchis, pana la existenta unei diferente de pret intre ofertanti .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sacaseni
Adresa postala: Str. Principala Nr. 467, Localitatea: Sacaseni, Cod postal: 447275, Romania, Tel. +40 261822605, Email: [email protected], Fax: +40 261822605
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2012 10:34