Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectare, transport, depozitare deseuri menajere si inchiriere recipiente pentru precolectarea deseurilor menajere din statiile (subunitatile) c.f. de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale C.F. Brasov Complexul Brasov


Anunt de participare (utilitati) numarul 90093/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 , camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dospinescu, Tel.0268/ 410709, Email: [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectare, transport, depozitare deseuri menajere si inchiriere recipiente pentru precolectarea deseurilor menajere din statiile (subunitatile) c.f. de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale C.F. Brasov Complexul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: 11 puncte de colectare de pe raza de activitate a SRCF Brasov Complexul Brasov, conform Anexei nr.1 a caietului de sarcini, parte integranta a DA publicata in SEAP
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 209, 140 si 261, 420RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata primului contract subsecvent va fi de 3 luni, urmand ca ulterior, functie de sursele financiare aprobate, durata urmatoarelor contracte subsecvente sa poata fi marita.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectare, transport, depozitare deseuri menajere si inchiriere recipiente pentru precolectarea deseurilor menajere din statiile (subunitatile) c.f. de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale C.F. Brasov Complexul Brasov, conf. anexei 1 a caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Colectarea a 6.120 mc deseuri menajere si inchirierea unui numar de recipiente pentru precolectarea deseurilor menajere conf. anexei nr.1 a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 209, 140 si 261, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant particip 2650 lei conf art.86 HG 925/2006 in cont SRCF Brasov nr.RO35 WBAN 2511 0000 4150 3245, Banca Intesa San Paolo-Sucursala Victoriei Bucuresti.IMM-urireducere 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat si sanatate, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult de 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare generala din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 500000 lei, bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-Lista cu cel multtrei contracte, care au avut ca obiect servicii de colectare, transport, depozitare deseuri menajere si inchiriere recipiente pt precolecare deseuri menajere cu val egala sau mai mare de 150000 lei, recomandari de la beneficiarii care sustin exp similara (1-3 recomandari), informatii de personal, CV, declaratie privind dotarile specifice, Certif SR ISO 9001:2001, Autorizatie ANRSC clasa 1, informatii privind partile din contract ce vor fi subcontractate si date de recunoastere ale subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform cap.A, pct.A.5. din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: SRCF Brasov, str. politehnicii, nr.1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art.256, alin.(1) si 256^2, alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2009 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer