Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COLECTAREA INCASARILOR DIN STATIILE SI DIN AGENTIILE DE VOIAJ DE PE RAZA RTFC TIMISOARA


Anunt de participare (utilitati) numarul 65390/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STR.GARII NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL V.V., Tel.0256200476, In atentia: ROIBU FLOAREA, Email: [email protected], Fax: 0256200476
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA )
Adresa postala: STR. GARII , NR. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel.0256/490502, In atentia: Barbos Corina , Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA )
Adresa postala: STR. GARII , NR. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel.0256/490502, In atentia: Barbos Corina , Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA )
Adresa postala: STR. GARII , NR. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel.0256/490502, In atentia: Barbos Corina , Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
COLECTAREA INCASARILOR DIN STATIILE SI DIN AGENTIILE DE VOIAJ DE PE RAZA RTFC TIMISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Statii si agentii de voiaj de pe raza RTFC Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea incasarilor din statii si agentii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64100000-7 - Servicii postale si de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STATIILE SI AGENTIILE RTFC TIMISOARA
Valoarea estimata fara TVA: 212, 693RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : - 2000 lei Garantia de buna executie a contractului: 5 %, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CONDITIILE LEGII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formular B1;2. Declaratie privind neincadrarea in art. 181;3 Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile - la bugetul de stat, la bugetul asigurarilor sociale, taxe si impozite locale in original sau copie legalizata4. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta .Agentii economici care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere.5.a Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator in original sau copie legalizata (valabil la data licitatiei) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .5 c. Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- copie legalizata + traducere autorizata .6.- atestat de functionare ca firma de paza si transport valori emis de IGP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil :30.06.2008 , declaratie privind cifra de afaceri (cu titlu informativ) , Scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Declaratii pe propria raspundere referitoare la : - efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;se va nominaliza personalul responsabil de indeplinirea contractului si personalul responsabil cu asigurarea controlului calitatii- utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
- proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
- respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
-2 recomandari. in original sau copie legalizata- Standarde de asigurare a calitatii: certificate care atesta implementarea sistemului de calitate: ISO 9001 sau echivalent- in copie (conform cu originalul)Standarde de sanatate : Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OH SAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P-73
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ), STR. GARII , NR. 1, TEL. 0256/490502 , e_mail : [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 10:00
Locul: BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ), STR. GARII , NR. 1, TEL. 0256/490502
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: STR.GARII NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: RO-300166, Romania, Tel.0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer