Licitatie Publica - Colectarea si transportul deseurilor menajere in com. Geaca cu satele apartinatoare.
Anunt de participare numarul 106517/20.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GEACA (PRIMARIA COMUNEI GEACA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.183, Localitatea: Geaca, Cod postal: 407300, Romania, Punct(e) de contact: IOAN MIRON, Tel. 0264-287401, Email: [email protected], Fax: 0264-287406, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Colectarea si transportul deseurilor menajere in com. Geaca cu satele apartinatoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Geaca, Jud. Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectare si transport al deseurilor menajere din satele Geaca, Lacu, Sucutard, Legii, Puini si Chiris.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
numar de locuitori/numar de gospodarii in com. Geaca 1750/984 nr. de societati comerciale (persoane juridice)- 21, nr.institutii publice 23.
Valoarea estimata fara TVA: 58, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 580 lei ; garantia de buna executie 5% din val contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatii, Asocierea se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru persoane juridice/fizice romane:
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nu mai vechi de 30 zile, din care sa rezulte domeniul principal de activitate (ce trebuie sa corespunda categoriei de servicii prestate;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 ) in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare CUI-in copie;certificat fiscal privind plata taxelor locale original sau copie legalizata ; certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat in original sau copie legalizata;
Cerinta obligatorie: Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in original sau copie legalizata.
Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate, precum si licentierea ANRSC care sa ateste dreptul acestuia de operare pe teritoriul Romaniei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, aspect ce va fi dovedit printr-un angajament ferm de sustinere financiara-formular nr.6. Persoana care sustine financiar operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Operatorul economic va prezentabilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampilab) Profitului net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv (profit pozitiv pe ultimul an);c)Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin ?500.000 lei(pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru ofertanti: 1. Lista principalelor contracte incheiate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor, in original, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract. Se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, dar si contractele in derulare.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani ?formular . 7
2.Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare, in decursul ultimilor 3 ani formular8;se vor depune minim 2 recomandari pentru contracte incheiate in domeniul serviciului de salubrizarea localitatilor;.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl.priv.efectivele medii anualeale personalului angajat si a pers.de cond.form.9 Declaratie referitoare la echipamente tehnice si utilajele din dotare necesare in vederea asigurarii calitatii serviciilor-formu.10. Dotarea cu utilaje si mijloace de transport specifice formular10 A;certificat ISO 9001 sau echivalent(copie), ISO 14001 sau echivalent (copie);OHSAS 18001 sau echivalent(in copie).Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza si depun oferta comuna , atunci cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica se demonstreaza prin cumul de grupul de asociati, iar cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie indeplinite de fiecare asociat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Geaca- loc.Geaca, nr. 183, jud. Cluj .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA GEACA (CONSILIUL LOCAL GEACA
Adresa postala: Comuna GEACA , Str. Principala, NR. 183, JUD. CLUJ., Localitatea: Geaca, Cod postal: 407300, Romania, Tel. 0264/287406, Email: [email protected], Fax: 0264/287501
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 12:08