Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectarea, transportul, valorificarea/eliminarea/depozitarea temporara a deseurilor periculoase de tipul PARAFINEI (cod 050106*) provenite din curatarea interioara a conductelor de transport titei si a claviaturilor aferente


Anunt de participare (utilitati) numarul 134176/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectarea, transportul, valorificarea/eliminarea/depozitarea temporara a deseurilor periculoase de tipul PARAFINEI (cod 050106*) provenite din curatarea interioara a conductelor de transport titei si a claviaturilor aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Puncte de lucru ale SC CONPET SA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea, transportul, valorificarea/eliminarea/depozitarea temporara a deseurilor periculoase de tipul PARAFINEI (cod 050106*) provenite din curatarea interioara a conductelor de transport titei si a claviaturilor aferente aflate in exploatarea S.C. CONPET S.A. Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90513600-2 - Servicii de inlaturare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 105, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip. este in cuantum de 2.107, 6lei(2%din val. estim. a contr.).Valab.-cel putin 120 de zile de la term. limita de primire a of. Constit.: 1. prin virament bancar in contul aut. contr. (RO38RNCB0205044865700001) al sumei solicitate la pct. V.3.1., dov. prin prez., de catre ofertant, a cererii de plata prin viram. bancar avizata de banca platit. si prin extras de cont sau scris.de confirm. din partea bancii platit., pana la term. si ora limita de desch. a of.;2.prin instr. de gar. emis de catre o soc. bancara sau o soc. de asig., prez. in original, irevocabil, in fav. Aut. Contr. SC CONPET SA, elab. conf. modelului din Sect. Formulare, in cuantumul si ptr per. de valab. ment. la pct. V.3. al Fisei de date, a.i. din acest instr.de gar.sa reiasa fara echivoc ca soc. bancara sau soc. de asig. va plati aut. Contr. SC CONPET SA suma solicitata la pctV.3. al Fisei de date, la prima cerere scrisa a SC CONPET, si fara ca aceasta sa aiba oblig.de a-si motiva cererea, cu cond.ca in cererea sa aut. contr.sa specifice ca suma ceruta de ea si dat. ei este din cauza existentei uneia sau mai multora din sit. prev. la art. 87 din HG 925/2006. Obligatoriu, instr. de gar. va mentiona clar ca, in cazul in care of-tul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, aut. contr.are dreptul sa retina din val. const.drept gar. de particip., sumele stab. de art. 278 din OUG34/2006 stab. in raport cu val.estimata a contr.: 1.053, 8 lei. 3.prin OP, cu cond. confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei reprez. c-val. gar.de part. in contul CONPET ment. anterior, prin extras de cont sau scris. de confirm. din partea bancii, pana la termenul si ora limita de desch. a of. Doc. care confirma plata gar.de particip. va fi anexat plicului exterior, ptr a putea fi verif. plata gar. de particip.fara a se deschide of. prez. In caz contrar, of.va fi decl. inacceptabila potriv. prev.art.33alin(3)lit.b)corob.cu art.36alin.(1)lit.a)din HG 925/2006.In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Declaratie privind eligibilitatea (formularul nr. 2), Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 3), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 (Forumlarul nr. 4), Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale in luna anterioara celei de depunere a ofertelor (se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiune "Conform cu originalul" (in situatia in care operatorul economic este implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 5), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 6). Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in perioada decembrie 2011-ianuarie 2012, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a doumentului in original/copie legalizata.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008÷2010), de minimum 210.760 lei.
Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea, a maximum 3 contracte cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, contracte duse la bun sfarsit (servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii) si a caror valoare cumulata a fost de minimum 52.690 lei si sa faca dovada ca a obtinut pentru aceste contracte aprobarea a cel putin 2 formulare de transport deseuri periculoase in conform. cu prevederile HG 1061/2008 ptr. Aprobarea procedurii de reglementare si control al transp. Deseurilor pe teritoriul Romania.
Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.
Se sol.Decl.privind utilaj, instal., echip.de care dispune op.ec. pt indepl.coresp.a ctr.: Of.are oblig: -sa faca dov.ca este aut.dpdv al prot med.sa prest.serv.de colectare, transp, valorif/elimin.deseuri peric.;sa prez.Aut. de mediu a transp de deseuri per., valab.la data desch of.si sa-si asume respon.de a asig. valab.ei pe durata derularii ctr.in cazul in care incheie ctr. cu o soc. aut. in ved.efect.transp.;sa faca dov.ca are incheiat ctr.cu firma aut.in ved. valorif/elim. des.in cazul in care of.este aut.doar ptr.colec.si transp; -sa prez.Aut.de antrepozit fiscal val.in cazul in care paraf.va fi proces in ved.valorif;sa detina si sa prez.licentele de transp a deseurilor per ptr.mijl.de transp.aut.ADR;
-sa decl.in scris la dep of ca se angaj.sa asig.mijl.sau echip.proprii ptr.cantar.paraf.preluate de la pctele de lucru, aut.metrologic conf.leg.in vig, care sa efect.cantar.si sa emita nota de cantar sau incheie.unor ctr cu cu soc spec.aflate la cea mai mica dist.de pct de preluare a dese
Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii.Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii; Certificat valabil la data deschiderii ofertei.
Certificatul SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului. Certificat valabil la data deschiderii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 12:00
Locul: Sediul II Adm al SC CONPET SA, Str. Rezervoarelor, nr. 8, Ploiesti, Prahova, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cerinte obligatorii: 2) Ofertantul va completa si va prezenta Formularul nr. 13 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, Declaratie de acceptare a conditiilor obligatorii impuse in Fisa de date a achizitiei.3) Ofertantul va declara acceptarea in totalitate a clauzelor contractuale prevazute in contractul de servicii de proiectare din Sectiunea III. Ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 14 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256 ind. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SC CONPET SA
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 24440360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer