Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere pentru urmatoarele puncte de lucru: CHEMP SINAIA 0, CHEMP SINAIA 1, CHEMP SINAIA 2, CHEMP SINAIA3, BARAJ SINAIA 0, MHC PELES


Anunt de participare (utilitati) numarul 111056/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte, Tel. 0248507289, In atentia:  Daniela Hanches, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere pentru urmatoarele puncte de lucru: CHEMP SINAIA 0, CHEMP SINAIA 1, CHEMP SINAIA 2, CHEMP SINAIA3, BARAJ SINAIA 0, MHC PELES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la:
CHEMP SINAIA0, CHEMP SINAIA1, CHEMP SINAIA2, CHEMP SINAIA3, BARAJ SINAIA0, MHC PELES, din Localitatea Sinaia, Jud. PRAHOVA
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere pentru urmatoarele puncte de lucru: CHEMP SINAIA0, CHEMP SINAIA1, CHEMP SINAIA2, CHEMP SINAIA3, BARAJ SINAIA0, MHC PELES.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
C.H.E.M.P. Sinaia 0 - 1 mc/luna
C.H.E.M.P. Sinaia 1 - 1 mc/luna
C.H.E M.P. Sinaia 2 -1 mc/luna
C.H.E.M.P. Sinaia 3 -1 mc/luna
Baraj Sinaia 0 - 1 mc/luna
M.H.C. Peles - 1 mc/luna
Ritmicitatea de preluarea deseurilor se va efectuabilunar de la fiecare locatie mentionata anterior.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare si nici garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44 din OUG 24/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Prezentarea completata in original ANEXA NR. 10 (Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic), din Sectiunea III2) Prezentarea completata in original ?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent conform Anexa la Ordinul nr. 314/2010 din Sectiunea III
3) Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata, pentru persoanejuridice4) Prezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va prezenta completata ANEXA NR. 15, in original, din Sectiunea III ?Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani?
Lista va cuprinde cel putin 2(doua) contracte deprestariservicii similare cu cele pentru care se solicita oferte, realizate in ultimii 3 ani.
2. Declaratie Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? din care sa reiasa echipamentul specific utilizat in preluarea deseurilor menajere.
Se va completa ANEXA NR. 13, in original din Sectiunea III
3.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. Completare in original Formularul 4.4.1.D din Sect. III4. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului
Completare in original Formularul 4.4.1.E, din Sect. III5.ALTE AUTORIZARI
a) Autorizatia de mediu in scopul desfasurarii activitatii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere
b) Licenta de salubrizare emisa de ANRSC Bucuresti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 11:30
Locul: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, b-DUL bASARABILOR NR. 82-84, C. DE ARGES, JUD. ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021-310 46 4
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti ? Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Strada Victoriei, nr.22, ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248-624494, Email:  [email protected], Fax:  0248-219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH CURTEA DE ARGES
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  02485072387
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer